Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 96 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Bogdan 27-07-2020

Mooi object maar....

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Lang getwijfeld tussen een Philips Ambilight en deze The Frame. Philips Ambilight is een hele bijzondere kijk ervaring en als zou overstappen naar een andere merk dan was het voor een goede reden.
Ik heb mijn nieuwe huis ingericht met kunst op de muur en ik vond The frame (. Ik heb de 55 inch ) perfect passen tussen mijn schilderijen. Het is een plaatje en hij staat super strak tegen het muur. Bijna niet te onderscheiden met de andere schilderijen eromheen.
Ook er plus punt is het dunne doorzichtige kabeltje die makkelijk kan verstopt worden. Dus alles gast via dat.
Apple TV is ingebouwd en het werkt perfect, The Frame wordt meteen gevonden door al mijn Apple devices. Dus geen Apple TV meer nodig om te streamen, scheelt geld en rommel op de tv meubel.
Afstandsbediening is mooi, licht, en heel makkelijk te leren en te bedienen. Beter dan die van Philips naar mijn mening.
Nu kom ik op de min punt. En dat is meteen een grote: beeldkwaliteit! Matig en de bleeding op zwart is dramatisch! Ik heb gewoon ongeveer 6-7 witt/grijze vlekken op mijn scherm wanneer het beeld zwart wordt. Elke vlek groot als een vuist. Schande voor Samsung! Ik overweeg om hem terug te brengen maar het hele gedoe met terug brengen en weer installeren zonder zeker te zijn dat het vervangende zal beter zijn is mij te veel.
Dus ik zal moeten lijden.
Ik wil wel andere waarschuwen

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS 2019 QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Erik 16-07-2020

Samsung QE65LS03RAS QLED

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Magnifieke TV. We hebben deze TV nu 3 maand in bezit.
We komen van een Samsung LED 40 inch en hebben nu een Samsung QLED 65 inch.
Onze kijk afstand is 4-5 meter.

De bedieningsgemak is geweldig. Het is plug & Play. Alle apparaten sluiten erop aan.
De foto app is TOP van The Frame. De app Store voor schilderijen/ foto's is duur en zou ik niet adviseren.
Maak zelf foto's en download deze op je TV. Hiermee zijn de mogelijkheden eindeloos en maakt het grote zwarte vlak dragelijker en zorgt ook voor extra dimensie in je kamer.
De One Connect Box is de uitkomst en in mijn beleving de toekomst.
Strakke montage door de bijgeleverde beugel.
De frame moet apart besteld worden via Samsung nadat de TV is aangeschaft.
Ik adviseer wel een Sound Bar erbij aan te schaffen. Dit zorgt voor een optimale geluid en beeld belevenis. Dit hebben wij ook gedaan.

Pluspunten

• One Connect Box TOP
  • Art Mode - mooie optie geen zwart vlak op de muur
  • Strakke bevestiging aan de muur
  • Plug & Play apparaten. zelfs Apple prod.
  • zelf Foto's / schilderijen up loaden

Minpunten

• Beugel kan naar voren/kantelen. dus niet zijwaarts

Tien56 02-01-2021

Eindelijk kleur ipv een zwart gat

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Al jaren ergerde ik me aan dat grote zwarte vlak van de TV als deze uitstaat. Met The Frame kan ik elke dag genieten van één van de vele kunstwerken. De kleur is aanpasbaar aan het interieur. Kortom fantastisch!

TSK24 08-05-2021

Doet wat het beloofd en meer

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Een geweldig product met de mooiste afwerking ooit gezien bij een TV. Zoals altijd voorzien van de uitermate perfect werkende samsung software en beeldkwaliteit. In 1 woord Top

Rwoest 07-05-2021

Mooie en goede tv

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Super strakke tv. De sensor voor aan uit werkt niet perfect. Door licht kan de tv aangaan terwijl er niemand is. Verder niks op aan te merken. Qua beeld en geluid ook een prima tv. Dik tevreden dus!

Maklo1012 07-05-2021

Prachtig scherp en groot beeld.

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Ik heb The Frame nu een paar weekjes in huis, en hij bevalt ons erg goed. Beeld is scherp. Wel iets te paarse tinten in de kleur. Dat heb ik nog niet goed kunnen afstellen. Het aansluiten ging super makkelijk. Hij hangt echt plat tegen de muur.
Een abonnement op de Artsstore zou ik zeker aanraden.

DoHeid 07-05-2021

Beeldschoon en praktisch

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Heel blij: kunst ipv zo’n vreselijk zwart dink in je huis. Geen lelijke zwarte drafen, maar Van Gogh of Picasso of mijn foto’s!!!

Lita 07-05-2021

De beste televisie ooit

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Deze televisie is de beste aankoop ooit. Mooi groot beeld, prachtige kleuren. Hangt als
.Deze televisie is de beste aankoop voor een televisie. De lijst eromheen maakt het helemaal af. Het hangt als een sieraad aan de muur. Het mooie is dat er foto's geupload kunnen worden, heel persoonlijk. Ben er heel blij mee. Prachtige kleuren en tal van mogelijkheden

Izhar 07-05-2021

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Fijne en prachtige TV, staat mooi aan de wand bij ons in de woonkamer. Installatie eenvoudig en duidelijk.

DianaW 06-05-2021

Puur genieten

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Wat heerlijk om via the Frame het leven in beelden te bezien, levendig en echt. TV kijken wordt een bewust proces, keuzes beter gemaakt, goede programma's, mooie of interessante beelden of anders een natuur programma. Scherp en groot formaat beeld, fijne kleuren, mooi kader, wij zijn om. Een luxe.

Leo J 06-05-2021

Bijzonder mooi schilderij TV

TV lijkt wel 3D , prachtig beeld
Ook schilderij /foto mogelijkheden erg mooi om het "zwarte gat" te verbergen

Pim0 06-05-2021

Super kwaliteit, TV & kunst in 1.

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Super product, daadwerkelijk een kunstwerk aan de muur.

TV kwaliteit is uitstekend, ook wanneer je wat verder van de TV vandaan zit.
Uitgebreide keuze aan apps, kunstcollectie, etc. waardoor TV voor van alles te gebruiken is. Enige tegenvaller is dat een abonnement noodzakelijk is om toegang te krijgen tot de uitgebreide kunstcollectie (dit was vooraf niet duidelijk).

Buur01 05-05-2021

Zonder twijfel het overwegen waard!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Scherp en helder beeld vanuit meerdere invalshoeken. Er hangt geen zwarte plaat aan de muur maar een prachtig kunstwerk of eigen foto als tv niet aan staat. Groot voordeel dat er maar 1 draadje nodig is, geen rompslomp aan kabels. Kortom zeer tevreden.

Bennie75 04-05-2021

kunst aan de wand

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

een 2e tv in huis en wederom een samsung. weer voor een samsung gegaan omdat het beeld geweldig mooi is. De subtiele kabel die onder de tv uit komt en een lijst om de tv geven een mooi en rustig beeld van het geheel. De vele opties die je krijgt na het registreren en het koppelen van het apparaat zijn echte gadgets. bijvoorbeeld van je telefoon een afstandsbediening maken, je telefoonscherm casten naar de tv (tikje met je telefoon op de hoek van de tv is een optie om te verbinden) en het maken van een schilderij van je tv zijn een paar leuke extra's die ik zeker ga gebruiken. het registreren gaat ook makkelijk en heb al meerdere producten in mijn account staan. verwacht vele uren kijkplezier te hebben met deze tv.

Rensvd 04-05-2021

Aanwinst voor de woonkamer

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Prachtige TV en meer. Meestal is een tv niet het mooiste object in de woonkamer maar deze tv is toch wel erg sjiek

hans3274 04-05-2021

Een sieraad in huis

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Wat een prachtig product! Veel vrienden zijn al stijl achterover gevallen van bewondering.
Onze beste koop tot nu toe!

Nadine1993 04-05-2021

Prachtige look

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Erg mooi design en een onwijs goede kwaliteit bij een 55 inch en 100 Hz. Bewust voor 100Hz gekozen ipv 50 Hz.

MichelleQ 03-05-2021

Wie wil er nou niet een 'van Gogh' aan de muur ?

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Ipv van een groot zwart vlak aan de muur heb ik nu een echte van Gogh..., daar kan een mens toch alleen maar van dromen ?