Samsung QE49LS03RAS QLED - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4.58 cm dikte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Erik 16-07-2020

Samsung QE65LS03RAS QLED

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Magnifieke TV. We hebben deze TV nu 3 maand in bezit.
We komen van een Samsung LED 40 inch en hebben nu een Samsung QLED 65 inch.
Onze kijk afstand is 4-5 meter.

De bedieningsgemak is geweldig. Het is plug & Play. Alle apparaten sluiten erop aan.
De foto app is TOP van The Frame. De app Store voor schilderijen/ foto's is duur en zou ik niet adviseren.
Maak zelf foto's en download deze op je TV. Hiermee zijn de mogelijkheden eindeloos en maakt het grote zwarte vlak dragelijker en zorgt ook voor extra dimensie in je kamer.
De One Connect Box is de uitkomst en in mijn beleving de toekomst.
Strakke montage door de bijgeleverde beugel.
De frame moet apart besteld worden via Samsung nadat de TV is aangeschaft.
Ik adviseer wel een Sound Bar erbij aan te schaffen. Dit zorgt voor een optimale geluid en beeld belevenis. Dit hebben wij ook gedaan.

Pluspunten

• One Connect Box TOP
  • Art Mode - mooie optie geen zwart vlak op de muur
  • Strakke bevestiging aan de muur
  • Plug & Play apparaten. zelfs Apple prod.
  • zelf Foto's / schilderijen up loaden

Minpunten

• Beugel kan naar voren/kantelen. dus niet zijwaarts

AgnesV 18-09-2020

Kunst in je huis

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Mooie televisie! Boven verwachting mooi beeld. Zeer tevreden met de kunst functie. Ophangen en installeren ging ook zeer professioneel via Samsung en Dynologics.

Anoniem 18-09-2020

Wat een fantastische QLED!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Het begint al bij de vormgeving! Plat tegen de muur als een echt schilderij en aangesloten met een enkel bijna onzichtbaar kabeltje. de beeldkwaliteit van dit scherm is wat je ervan mag verwachten...super scherp en diep contrast. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Klaas57 17-09-2020

Prachtig beeld! Geweldige kunst!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Werkelijk een sieraad aan de muur! Eenvoudige bediening, prachtig beeld. Het zou nog veel mooier zijn als de beloofde lijst zou arriveren. Helaas lukt het Samsung niet om deze toe te sturen.

Henze 16-09-2020

Een plaatje in de huiskamer!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Geweldig mooie TV, aanwinst voor onze huiskamer. Overdag niet zo'n zwart vlak aan de muur en 's avonds een mooie TV. Installatie aan de muur is goed zelf te doen.

Franck1 14-09-2020

Wat een fantastische TV!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Wat een geweldig apparaat is The Frame. TV kijken op zo'n groot scherm is heerlijk en wanneer je klaar bent tover je hem zo in je gewenste schilderij. Je kan instellen dat hij alsnog uit gaat wanneer er voor 5 minuten niemand is. Ook dat er maar een dun kabeltje van de TV naar de One Connect Box gaat is fijn waardoor je deze in een kastje kan plaatsen bij je andere apparaten. In mijn geval heb ik het dunne kabeltje ook in de muur weggewerkt en gaat de bediening door de kast heen waar de One Connect Box in staat. Er hoeft dus geen deurtje open. De afstandbediening voelt wel wat licht en fragiel aan echter de bediening valt me tot op heden reuze mee. Er zitten op het eerste oog weinig en zelfs voor mij een aantal overbodige knoppen op. Hij doet wat ik wil en nodig heb en mijn universele harmony afstandbediening ligt tot op heden nog aan de kant.

Lobloves 12-09-2020

Een televisie en schilderij in 1. Geweldig!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Jaren geleden wilde ik dit al. Een televisie die zou opgaan in mijn woonkamer. Een televisie die niet prominent aanwezig zou zijn. Maar hoe doe je dat? Met kastjes of met deurtjes. Nee, dat bewerkstellig je door “the Frame” aan te schaffen en heerlijk tv te kijken of om te schakelen naar de kunstmodus. Prachtig concept. Werkt prima.

Anoniem 30-08-2020

SUPER TV

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Zeer tevreden betreft beeld en geluid kwaliteit. Het is ook zeer modern en past bij alle soorten ruimtes qua design en stijl !

NRisa 30-08-2020

Beste TV ooit!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Echt een geweldige tv. Super blij mee. Dit was mijn idee van een tv, toen de platte tv ooit uitkwam en nu is die er eindelijk echt!

Ainy 28-08-2020

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

We waren ietwat sceptisch door een aantal mindere recensies. Al snel viel op dat deze recensies vaak over de oudere versie van de Frame gingen. We zijn nog nooit teleurgesteld geweest in producten van Samsung en waagden toch de aankoop. Nu hij hangt en in gebruik is, zijn we meer dan tevreden. Alles werkt top en het ziet er prachtig uit. Alleen jammer dat we nog even moeten wachten op de lijst. Dat zal het totaalplaatje afmaken.
Het is elke euro waar die we eraan hebben besteed.

Anoniem 27-08-2020

Fantastisch design

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

De Frame TV is geweldig. Zeer plat en een sieraad in de woonkamer door de mogelijkheid om kunstwerken te tonen. De kwaliteit van het beeld en het geluid is erg goed. Geen seconde spijt van de aanschaf!

jremy 19-08-2020

Helder beeld en decoratief!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Mooi beeld en mooie schilderij functie waardoor het niet opvalt dat je een tv aan de muur hebt hangen. Erg blij mee.

joey91 19-08-2020

Geweldige TV met zoveel mooie kenmerken en beeld!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Ook meerdere reacties gehad over de Art modus zonder dat mensen doorhadden dat het écht een TV was haha! Super kwaliteit, fijne kenmerken, eenvoudig te installeren en mooi strak design dat net echt als canvas op de muur lijkt!

Fluiter60 18-08-2020

Prachtige TV met uitstekend beeld!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Na 10 jaar heel blij te zijn geweest met onze Samsung 32 inch HD-ready Tv werd het nu toch tijd voor een modernere tv. In de winkel viel onze keuze uiteindelijk op het design en de functionaliteit van de nieuwe The Frame. Mijn echtgenote wilde geen groot zwart vlak hebben en ik wilde juist een maat groter dus kwamen we uit bij de 43 inch met eiken lijst eromheen. Wat mooi dat het gewoon een schilderij lijkt als hij uit staat. En ik ben heel blij met de apps die er zijn. Met name Plex wat ik al gebruikte via de chromecast op de oude TV maar die vaak haperde of helemaal niet afspeelde. Op The frame wordt alles gewoon zonder haperen afgespeeld en met de Videoland en Netflix apps is de chromecast gewoon overbodig geworden. Ook het beeld is zo scherp en helder dat ik nu pas besef wat we al die jaren gemist hebben. Verder zijn we heel blij dat er maar één dun kabeltje uit de TV komt en dat alle aansluitingen netjes weggewerkt in ons dressoir op de box aan het andere eind van het kabeltje zitten. Als er al een minpuntje te vinden is dan is dat de prijs van de Art store voor het tonen van mooie schilderijen als de TV uit staat. Dat mag wel iets minder zijn maar verder niets dan lof voor deze fijne TV.

BBB79 17-08-2020

Super mooie toevoeging in de woonkamer

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Na een flinke restyling van de woonkamer zochten we een televisie die elegant en praktisch is. We hadden nogal wat eisen qua formaat, kabelverwerking en plaatsing. The Frame was in alle opzichten de beste keuze. Het beeld is fantastisch en de schilderij-modus brengt de woonkamer nog meer tot leven. En misschien wel het belangrijkste: door de One Invisible Cable loopt er slechts 1 kleine kabel over de muur. De verwisselbare lijst is een mooie uitkomst als we in de toekomst de uitstraling van de muur toch nog wat extra's willen geven. 100% aanrader!

J Lopez 16-08-2020

Ons beste TV tot nu toe

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Alles wat wij hadden in ons gedacht. De art abonnament better zijn met een goedkoop varietie en meer optie an playlist of pay for use

Frankve 16-08-2020

Werkt helaas niet met de Sponos arc

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

De tv geeft geen geluid door als ik eARC inschakel.
Dus met de Sonos Arc kan je niet volledig van het atmos geluid genieten.

Anoniem 15-08-2020

Super TV, echte aanrader!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Snelle levering, vriendelijke klantenservice. Ook bevalt de Frame uitstekend. Nooit meer een groot zwart scherm in je woonkamer!