Samsung QE55LS03RAS QLED - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4.25 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Cees 68 06-07-2020

Kleurensensatie ten top en je tv een schilderij

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Zeer tevreden met name de kleur echtheid wat een ware sensatie is voor het oog. Ook dat lelijke zwarte vlak in de woonkamer is verdwenen voor een schilderij naar eigen keus top.

Lies71 06-07-2020

Prachtige kleuren!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Een lang gekoesterde wens ging in vervulling. En ik moet zeggen: the Frame voldoet aan alle verwachtingen. Nog wel wat wennen aan de afstandsbediening, niet alle knoppen werken direct. Nog niet opgehangen, dan komt hij natuurlijk pas goed tot zijn recht.

Anoniem 04-07-2020

Perfect beeld en een plaatje om maar te kijken!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

We zijn superblij met the Frane 55", en we zijn ook enorm blij met de kunst modus. Als hij uit staat is het net of er een schilderij in onze huiskamer hangt. Zo mooi en strak aan de muur hebben we nog nooit een TV gehad. Het is echt een genot om tv te kijken. Als er een tijdje geen beweging in de huiskamer gaat onze tv lekker slapen en als we dan weer binnen komen en even langslopen word hij weer wakker. En kunnen we weer genieten.

Anoniem 03-07-2020

Top, zoals verwacht!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Na lang twijfelen vorige maand toch maar besteld voor de nieuwe woning en geen seconde spijt van. Vooral in de schilderijstand echt een toevoeging aan je interieur ipv een lelijk zwart vlak!

Leonie73 02-07-2020

Wat een fijne TV - echt prachtig

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Wij hebben The Frame 55 inch (2019) nu ruim 2 maanden in huis en we zijn er echt dolblij mee! Het beeld is geweldig, scherp, heldere kleuren, genoeg instellingen om alles naar eigen smaak in te richten. Maar de dingen waardoor de tv echt boven andere tv's uitstijgt zijn: uiteraard dat onze KPN-set met de afstandsbediening van de tv te bedienen is, we prachtige kunst aan de muur hebben hangen als de tv niet aan staat en er geen (op een dun draadje na) lastige kabels weggewerkt moet worden. We zagen een beetje op tegen het ophangen, maar de bijgeleverde mal voor op de muur maakte dit ook heel eenvoudig. Al met al erg tevreden en we genieten enorm van onze nieuwe aanwinst (en incl. soundbar en surround speakers geeft het echt een bioscoopgevoel)

Gerhard1972 02-07-2020

Super mooi beeld en een plaatje in onze ruimte

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

De 75 inch Frame hangt in de ontmoetingsruimte van ons crematorium. De nabestaanden zijn zeer content over de kwaliteit van de getoonde beelden.

Anoniem 30-06-2020

Precies zoals het hoort.

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Super heldere instructies, de tv hing in een mum van tijd. Het is alsof de tv de deur uit is. Voelt erg ruimtelijk.

Anoniem 30-06-2020

Prachtig kunststuk

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Deze TV is een kunststuk in ons nieuwe interieur. Zeker ook als we geen TV kijken. Erg blij met deze aankoop.

jer0en 29-06-2020

Geweldig design. Ideaal op te hangen met de beugel

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Een fantastische TV die waanzinnig aansluit tegen de muur door het ophangsysteem. Maakt gebruik van 1 dun draadje die loopt naar de one connect box. Zo heb je geen draden meer die tegen de muur lopen.

Anoniem 28-06-2020

mooi beeld en geluid en plaatie op je muur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Naast dat het een prachtig televise is, is deze tv ook een toevoeging aan je interieur.
Hij is erg makelijko op te hangen en in te stellen. We zijn erg blij met deze aanschaf. Dit is echt een aanrader.

Anoniem 27-06-2020

Samsung The Frame QE55LS03 - QLED

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Met The Frame gaan ze een stapje verder. Die is niet alleen ontworpen om als stijlicoon te dienen, maar ook met een zeer specifiek doel in gedachte, namelijk dat van kunstkader. Zo wordt je televisie ook een nuttig voorwerp als je niet actief tv kijkt. En in die missie zijn ze absoluut geslaagd. Ja, er zijn wat (kleine) minpuntjes. Zo heb je voor sommige instellingen van het kunstgedeelte een smartphone nodig, en mag je van deze tv geen echte HDR-prestaties verwachten. Maar het uiterlijk, de afwerking, de bijgeleverde No Gap Wallmount, de Invisible Connection en de optionele lijsten maken van The Frame een toestel dat je perfect kunt ophangen of plaatsen zonder te verraden dat het om een televisie gaat. De Samsung kunstcollectie is uitgebreid, en er is een optie om die nog uit te breiden weliswaar tegen betaling. En natuurlijk krijg je alle gebruiksgemak van de Smart Hub en prima beeldkwaliteit. The Frame is zeker niet voor iedereen, maar voor ons de ideale oplossing!

Robertbb88 27-06-2020

Beautiful when on, perfect when off.

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Love the picture quality when watching. The art mode is beautiful during the day. The illusion is a bit less convincing during the day.

But looks way better then regular TV (black rectangular box) on the wall. Looking forward for receiving the frames.

Interface is quick and very user friendly.

Roadblaster66 26-06-2020

Prachtige TV als schilderij aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Ik heb deze Frame (TV) gekocht en ben overdonderd door het geweldige beeld en de gebruikersvriendelijke wijze van gebruik.

Pjotr26 26-06-2020

Top televisie en schilderij in 1 !

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

De Samsung Frame 65 inch 2020 gekocht. Wat maakt Samsung toch fantastische produkten. Ik had van horen en zeggen over dit toestel gehoord. Maar nu ik hem in huis heb, overtreft hij mij verwachtingen!

Michael205589 24-06-2020

Prachtige TV/schilderij in je kamer

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Wat Samsung hier gedaan heeft is echt voortreffelijk.
Mijn vrouw wilde geen grote TV in de woonkamer, terwijl we er redelijk ver van af zitten. Nu hebben we een mooi schilderij wanneer de TV uit staat en het geeft zo een ander gezicht in de woonkamer.

Wanneer de TV aan staat hebben we uiteraard een geweldig mooi beeld. Ik kijk graag Netflix, Disney+ en af en toe een Bluray en ik moet zeggen dat het beeld echt haarscherp is. De smart remote werkt ook echt goed en de minimale knoppen zijn super ingesteld.

Ik heb helaas wel 1 keer meegemaakt dat het scherm was vastgelopen. Om dit op te lossen moest ik de TV van de stroom afhalen.
Verder geen klachten.

SvDK 23-06-2020

Heel blij mee!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

We zijn heel erg blij met de nieuwe televisie. We hebben de Samsung The Frame 55 inch gekozen. We twijfelden tussen een nog grotere en deze, maar zijn blij dat we deze gekozen hebben. We zitten op ongeveer 5,5 meter afstand en dat kijkt prima. Super beeld en geluid en ook handig dat je je telefoon als afstandsbediening kunt gebruiken. Nog geen seconde spijt van gehad!

Anoniem 23-06-2020

Art during lockdown!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Dankzij the frame kunnen onze kinderen kennismaken met een enorme verscheidenheid aan kunstwerken. We reizen de wereld rond op de bank.

Shirl 22-06-2020

Super mooie tv!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Ben zeer tevreden over deze tv.
Staat prachtig in de woonkamer.
Mooi beeld en geluid!
Een aanrader!