Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 96 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Bogdan 27-07-2020

Mooi object maar....

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Lang getwijfeld tussen een Philips Ambilight en deze The Frame. Philips Ambilight is een hele bijzondere kijk ervaring en als zou overstappen naar een andere merk dan was het voor een goede reden.
Ik heb mijn nieuwe huis ingericht met kunst op de muur en ik vond The frame (. Ik heb de 55 inch ) perfect passen tussen mijn schilderijen. Het is een plaatje en hij staat super strak tegen het muur. Bijna niet te onderscheiden met de andere schilderijen eromheen.
Ook er plus punt is het dunne doorzichtige kabeltje die makkelijk kan verstopt worden. Dus alles gast via dat.
Apple TV is ingebouwd en het werkt perfect, The Frame wordt meteen gevonden door al mijn Apple devices. Dus geen Apple TV meer nodig om te streamen, scheelt geld en rommel op de tv meubel.
Afstandsbediening is mooi, licht, en heel makkelijk te leren en te bedienen. Beter dan die van Philips naar mijn mening.
Nu kom ik op de min punt. En dat is meteen een grote: beeldkwaliteit! Matig en de bleeding op zwart is dramatisch! Ik heb gewoon ongeveer 6-7 witt/grijze vlekken op mijn scherm wanneer het beeld zwart wordt. Elke vlek groot als een vuist. Schande voor Samsung! Ik overweeg om hem terug te brengen maar het hele gedoe met terug brengen en weer installeren zonder zeker te zijn dat het vervangende zal beter zijn is mij te veel.
Dus ik zal moeten lijden.
Ik wil wel andere waarschuwen

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS 2019 QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Erik 16-07-2020

Samsung QE65LS03RAS QLED

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Magnifieke TV. We hebben deze TV nu 3 maand in bezit.
We komen van een Samsung LED 40 inch en hebben nu een Samsung QLED 65 inch.
Onze kijk afstand is 4-5 meter.

De bedieningsgemak is geweldig. Het is plug & Play. Alle apparaten sluiten erop aan.
De foto app is TOP van The Frame. De app Store voor schilderijen/ foto's is duur en zou ik niet adviseren.
Maak zelf foto's en download deze op je TV. Hiermee zijn de mogelijkheden eindeloos en maakt het grote zwarte vlak dragelijker en zorgt ook voor extra dimensie in je kamer.
De One Connect Box is de uitkomst en in mijn beleving de toekomst.
Strakke montage door de bijgeleverde beugel.
De frame moet apart besteld worden via Samsung nadat de TV is aangeschaft.
Ik adviseer wel een Sound Bar erbij aan te schaffen. Dit zorgt voor een optimale geluid en beeld belevenis. Dit hebben wij ook gedaan.

Pluspunten

• One Connect Box TOP
  • Art Mode - mooie optie geen zwart vlak op de muur
  • Strakke bevestiging aan de muur
  • Plug & Play apparaten. zelfs Apple prod.
  • zelf Foto's / schilderijen up loaden

Minpunten

• Beugel kan naar voren/kantelen. dus niet zijwaarts

Tien56 02-01-2021

Eindelijk kleur ipv een zwart gat

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Al jaren ergerde ik me aan dat grote zwarte vlak van de TV als deze uitstaat. Met The Frame kan ik elke dag genieten van één van de vele kunstwerken. De kleur is aanpasbaar aan het interieur. Kortom fantastisch!

Vincent2021 19-04-2021

Lang getwijfeld, absoluut geen spijt!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Een normale tv of een tv die net iets anders is.. Twijfel. Maar prima keuze gemaakt. De tv past heel goed in onze huiskamer met rustige kleuren. Absoluut geen ergernis aan een zwart gat aan de muur als hij uit staat.
Prima proces om de extra lijst te krijgen

Maaike 12 19-04-2021

Een media beleving

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Zojuist is the Frame bij mij bezorgd en ingesteld . Wat een prachtig beeld. Ik kocht hem samen met de Soundbar. Indrukwekkend.
In deze tijden van meer aan huis gebonden zijn , toch iets waar je heel blij van kan worden .

Marleen018 19-04-2021

In 1 woord: Prachtig!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

The frame is in 1 woord geweldig! De beeldkwaliteit is super. Maar nog mooier is dat er geen gedoe met kabels is, alles is mooi weggewerkt dmv de one connect box.
En eindelijk hebben we een TV die niet prominent als TV het interieur domineert. Als je geen TV kijkt wordt je kamer verfraait met een mooi kunstwerk naar keuze.

Ram31 17-04-2021

Goede kwaliteit fantastische uitstraling

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Zeer tevreden over de tv samsung the frame 65 inch. Het heeft fantastische beeld kwaliteit en mooi design

Ilona 79 17-04-2021

Prachtig design, het is een echte blikvanger!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Het is een erg mooie en functionele televisie, ik vond een tv aan de muur persoonlijk niet mooi, maar nu met dit design en de “art” functies maakt het gewoon echt een blikvanger op zoveel mogelijke manieren!
Krijg er veel complimenten over. Hij hangt nog niet zo lang... maar de lijst gaat wel wat lijstjes eromheen krijgen, gewoon om het echt meer tot zijn recht te laten komen.
Super mooi design!!

Anoniem 16-04-2021

Sieraad voor de woonkamer

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Verrassend als rustig, ongemerkt veranderend kunstwerk tijdens gezellig samenzijn met vrienden en familie én fantastisch voor het samen kijken naar films, sport en bench watching series.

Esther8 16-04-2021

Top tv/schilderij

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Super mooie televisie, werkt goed! Makkelijk aan te sluiten en de bediening is ook eenvoudig. Het beeld is mooi helder en scherp, het geluid is ook prettig. Kortom erg blij mee!

Soraya92 15-04-2021

Prachtige details

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Het houten frame past prachtig bij het schilderij-effect. Het beeld is intens en is makkelijk in helderheid aan te passen. Fijne Ambiance sferen en een vlotte verbinding.

DaphneDB27 15-04-2021

Mooie tv !!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Let wel op dat je foto’s maakt van de achterkant van de tv en van de code op de doos om het frame te kunnen bestellen !

Meerwijk 15-04-2021

Super scherp beeld!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Wij zijn heel erg blij met onze aankoop, haarscherp beeld en the Frame super mooi als schilderij aan de muur!

Sjorske 14-04-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Het is een hele mooie tv, ideaal met als die foto's en afbeeldingen. Ophangen was erg makkelijk, iedereen zou dit kunnen. Ook de doorzichtige kabel is echt goed doordacht. Kortom een top tv, met ook nog mooi beeld en geluid!

Anoniem 14-04-2021

Homegallery

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

De frame tv is genot om naar te kijken, zowel aan als uit. Met onze foto's of schilderijen uit de art- galerie hebben we elke dag een ander kunstwerk aan de muur.

Nicolaas64 14-04-2021

goede tv, mooi helder en veel contrast

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

fijne televisie in combinatie met de wand beugel. Ondervind nog wel wat problemen met de status "smarthub aan het bijwerken"

Henk2324 14-04-2021

mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Een op zich goed werkende en fraaie TV met een leuk nieuw concept voor het tonen van foto's en schilderijen. De extra lijsten zijn voor het gebodene wel wat prijzig.

Robert en Joyce 13-04-2021

Prachtige tv met schitterend beeld.

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

De Tv is eenvoudig te installeren en is een aanwinst voor het interieur.
Bediening van alle functies met een eenvoudige, stijlvolle afstandsbediening. Overdag een mooi schilderij aan de wand en wanneer je tv kijkt is het zeer aangenaam.