Samsung QE65LS03RAS QLED - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4.25 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

ANDY 01-04-2020

Erg mooi tv. Ook als hij uit staat

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Erg mooi tv. Ook als hij uit staat.
Als deze tv uit staat komt er een kunstwerk tevoorschijn.
Een prachtige aanwinst in je huis kamer.
En doe je de tv aan dan heb je alle mogelijke heden van een goede smart tv.

Pluspunten

• Mooi aan vulling in huiskamer
  • Mooi groot beeld

Minpunten

• Nog geen

Erwin 01-04-2020

Gaaf schilderij effect

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Prachtig groot scherm, en als de tv uitstaat een tof schilderij met onze favoriete vakantie foto, zeker een meerwaarde voor het interieur

M 31-03-2020

Erg mooie tv met fijne afstandsbediening

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Super leuk dat je zelf een frame kunt kiezen.
Schilderij afbeelding is niet mega scherp maar erg leuk.
Hele fijne afstandsbediening met snelknoppen.

Pluspunten

• design
  • geluid

The Frame 30-03-2020

mooi scherm

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Mooi en niet te opzichtig, net een schilderij!! zeer makkelijk in gebruik met een zeer overzichtelijk menu. na uitschakelen veranderd de tv in een schilderij naar keuze.

Everhard 30-03-2020

Prima TV, met one connect box

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Om alle kabels weg te werken gekozen voor deze tv met one connect box.
Prima grootte van het scherm in onze kamer.

Pluspunten

• grootte van het scherm
  • mooi beeld

Minpunten

• moetn toch onze kpn afstandbediening gebruiken
  • kpn kastje kan niet in de kast staan.

Mark L 30-03-2020

Schitterende tv die alle beloftes nakomt!

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Wat een stukje design aan de muur.
Enige reden waarom die geen 10 krijgt is de prijs en de "passepartout" wordt over foto's heen geplakt ipv formaat van de foto aan te passen.

Verder echt schitterend, duidelijke installatie en compleet geleverd!

Pluspunten

• design
  • compleet (wallmount)

Minpunten

• prijs
  • passepartout vreemd

Debby 29-03-2020

Mooi contrast

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Goede aankoop. Is aan te raden. Plaatje in woonkamer. Jammer dat de frame apart aangevraagd dient te worden( enige minpunt)

MStein 29-03-2020

Deze tv is een pareltje voor in de huiskamer

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Een mooie strakke tv met voldoende mogelijkheden en een scherp beeld. Met name de functie om hem in kunstmodus te zetten is een aanwinst. Alles beter dan zo zwarte bak midden in de woonkamer.

E.N. uit het Noorden 28-03-2020

Samsung The Frame QE65LS03RAS

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Geweldig veel mogelijkheden en een super beeld kwaliteit
The One Connect Box is een uitvinding voor de toekomst
We hebben in combi een soundbar van Samsung erbij gekocht. Super hoe het werkt en functioneert. Zeker met een 65inch scherm ervaar je de bioscoop ervaring

Pluspunten

• One Connect Box
  • Plug en Play

Minpunten

• Jammer dat je de lijsten apart moet bestellen

Ria.jan 28-03-2020

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Zeer mooie uitstraling plaatje in huis geen storend zwart vak tegen de muur
Scherp beeld goed geluid

ZME 27-03-2020

Super gaaf design

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Ik heb hem gekocht vanwege het feit dat wanneer de tv uitstaat je een mooie schilderij aan de muur hebt hangen. Geen inkijk meer aan de zijkant door de lijst die erom heen zit. Straks tegen de muur aan en geen 100 kabels aan de muur maar 1. Waarbij je d.m.v. 1 afstandsbediening alles kan doen. Hoe tof!

Robert 27-03-2020

Erg mooi meubelstuk ipv een TV.

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Erg mooie TV welke strak op de muur is bevestigd. Scherp beeld en fantastische uitvinding om met 1 dun kabeltje naar een verzamelbox gaat.

• gebruiksgemak

Nils88 27-03-2020

Supergaaf schilderij en tv in één

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Mooie tv met haarscherp beeld. Mooie Art aan de muur zo. Eenvoudige installatie en dat maar met 1 kabeltje. Ik kon gewoon mijn oude Ci-module van ziggo gebruiken. Alleen de spraakherkenning heb ik nog niet/kan niet in het nederlands....en ik moet nog even wachten op de lijst. Deze moet je apart bestellen via samsung maar hij zat al wel bij de prijs in. De schilderijfunctie via een app (Smartthings) nu ook op mijn telefoon gezet en eigen fotos op de tv geprogrammeerd waaronder een mooie tekening van mijn dochter! ik heb nog geen tekortkomingen geconstateerd

Fred 26-03-2020

Mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Mooie platte tv met een 6 maanden gratis art abonnement.
Fijn geholpen via de chat door Sabrina. Wij hebben de tv aan de muur gehad ben waardoor het net een schilderij is als hij uit staat. We hebben er andere lijsten omheen gehangen zodat het een mooie fotowall is geworden. Over de tv zelf kan ik nog niet veel zeggen omdat we hem pas een dag i huis hebben.

Hielke 26-03-2020

Wat een genot!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Echt heel erg genieten van de mogelijkheden. Haarscherp beeld, fijne afstandsbediening. Installatie echt super simpel en in combinatie met een HW-MS650 soundbar echt supermooi geluid. Los van dit alles hangt tie superstrak tegen de muur. Waar ik helemaal van kan genieten is dat je harde schijven met daarop alle foto's en fimpjes makkelijke aan de oneconnect box koppelt en daarmee supersnel toegang hebt tot al die foto's en filmpjes die ooit met de telefoon zijn gemaakt. Om dat allemaal weer terug te zien op zo'n groot en haarscherp beeld is echt genieten. Ook connect hij supersimpel met je smartphone waardoor je en je smartphone ook als AB kunt gebruiken en daarnaast ook de fotos en filmpjes die op je smartphone staan, kunt zien op het grote scherm. Ik heb hem nu 3 weken en ben er nog elke dag blij mee. Aan de grote zijn we inmiddels helemaal gewend.. een lekkere gewenning was het;-) Het enig wat ik miste was een optische hoofdtelefoonuitgaan. Maar met mijn bluetooth hoofdtelefoon connect hij ook erg snel, dus dat is uiteindelijk geen probleem.
Wij zijn de eerste 15jaar wel klaar denk ik..;-)

Arjan2724 25-03-2020

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Super mooie televisie hangt erg strak aan de muur, Beeld en de kleuren zijn ook zeer mooi! Hebben er ook nog een mooie lijst om heen net een echt schilderij, We zijn er heel blij mee !!

HansD 25-03-2020

Geweldig beeld en vormgeving, Intuitief gebruik

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

The Frame gekocht omdat het eindelijk die zwarte TV uit de kamer haalt, en nu goed in het interieur past en hangt er nu een mooie Gustaf Klimt schilderij in huis :-) Bij bestlling dacht ik dat een 49 inch al erg groot zou zijn, maar achteraf had ik zelfs een groter scherm kunnen hebben. Als het geen zwart vlak meer is in de kamer scheelt dat enorm, daarnaast biedt de 4k resolutie een perfect plaatje. Ook van heel dichtbij. De dunne eendraads aansturing waar zowel stroom als signalen doorgaan is een werkelijke doorbraak met alle kabels weg. Ook de dubbele afstandsbediening is niet nodig, omdat de Samsung remote eenvoudig de signalen kan geven om de kabel settop box aan te sturen. En de Netfilx direct knop is zo fijn dat ik nu veel vaker Netflix kijk. Vanwege de kijkhoek kon ik helaas de strakke eigen wallmount niet gebruiken, maar een Vogels Thin 445 gebruik gelukkig waren de afstandsbussen meegeleverd om de VESA mount aan te sluiten op de TV.

Wouter 25-03-2020

Combinatie van tv en schilderij

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Het mooie van The Frame is dat je, wanneer de tv uit staat, een prachtig schilderij aan de wand hebt. Niet meer zo'n lelijk zwart scherm. Vooral bij een grote tv een must vind ik.