LG 55SM8200PLA - Reviews

Diepte
6.36 cm dikte
55,0 inch

K. Visser 26-12-2019

Fantastische TV voor de beste prijs

Geschreven voor: LG 55SM8200PLA

Na jaren tevreden te zijn met minder toch de overstap gemaakt naar een 55 inch tv. Een wereld gaat er open zeker met dit model. Een super TV met fantastisch helder beeld voor een waanzinnig scherpe prijs en zelfs nog 5 jaar garantie. Waar vind je dat tegenwoordig nog!!!!!!

Ook kamera express kan ik zeker aanbevelen als thuiswinkel!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Mooi formaat
  • Officiële LG dealer
  • 5 jaar garantie
  • Juiste prijsstelling

Marc 15-04-2020

Gebruiksvriendelijk, Goede kwaliteit-prijsverhouding

Geschreven voor: LG 55SM8200PLA

Mooi afgewerkte tv met dunne randen. Veel instellingen zodat je in principe niet lang hoeft te sleutelen om dat "perfect" afgesteld beeld te verkrijgen. Geluid is mooi en kun je door de smart afstandsbediening instellen naar de omgeving waar de tv staat. De smart afstandsbediening is erg fijn als je er aan gewend bent, reageert ook op je stem (als je dat wilt).
Door de nano cell techniek grote inkijkhoek en de kleuren zullen je verbazen.

Het browsen door menu's gaat soepel en vlot. Apps gemakkelijk toe te voegen zoals bv YouTube. Streamen van een YouTube filmpje vanaf je smartphone naar de tv gaat met één druk op je telefoon.

Voor mij persoonlijk ook belangrijk als gamer, zit een gamemodus op die de respons tijd verlaagd, of te wel de lag-input. Ik merk zeker het verschil met mijn vorige tv.

Alles is makkelijk in te stellen, zeker de eerste keer, de tv loodst je door de set-up. De dagen erna heb ik zelf nog wel zelf wat meer aan mijn persoonlijke voorkeuren zitten instellen, ook dat gaat makkelijk, door de overzichtelijke menu's en smart afstandsbediening.

Pluspunten

• grote inkijkhoek
  • mooie kleuren
  • gebruiksvriendelijk
  • smart afstandsbediening
  • game-modus, lage input lag

Minpunten

• op de standaard, komt het wat "wiebelig" over

Boudewijn 04-12-2019

Groot, Mooi, Goedkoop

Geschreven voor: LG 65SM8200PLA

We waren hier op zoek naar een nieuwere TV omdat de vorige alweer 12 jaar oud was en wat functionaliteit miste... Deze TV heeft alle functionaliteit die we maar konden bedenken. Rond black friday was er een erg goede deal voor deze TV bij Kamera Express, nl. 699 euro voor het 65 inch model.

Het beeld is echt geweldig mooi, het enige nadeel dat de TV heeft is dat de HDR bij een bijna volledig zwart scherm met een licht object erin... Het schermgedeelte waarin het lichte object staat kleurt dan in zijn geheel wat lichter op... Dit kan soms zeer storend zijn maar om eerlijk te zijn niet storend genoeg om de TV niet te houden. Hier is met aanpassing van instellingen ook wel een beetje aan te doen. Alle andere zaken zijn positief met onder andere een grote kijkhoek en mooi beeld ook in een verlichte omgeving.

De hoofdreden dat ik de TV een hoog cijfer geef is de prijs/kwaliteit verhouding ten tijde van de black friday deal .. was de TV duurder geweest dan zou ik zeer waarschijnlijk naar een ander model hebben gezocht zonder het HDR verlichtingsprobleem.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Heel mooi en scherp Beeld
  • Prijs/Kwaliteit met black friday deal

Minpunten

• HDR issue bij grotendeels zwart scherm

Harrie 22-05-2020

kamera-express.nl

Geschreven voor: LG 55SM8200PLA

Kamera-express.nl doet wat ze belooft! Mijn aankoop was de tv LG 55SM8200PLA met nano technologie. Ondanks het corona gebeuren snelle levering, keurige bezorgers en product voldoet boven verwachting goed. Mooi scherp beeld en prima geluid. Ik heb me voor de instellingen van het beeld gehouden aan de gegevens van de Consumentenbond met dien verstande dat ik het contrast bij de 'standaard' instelling heb verhoogt van 95 naar 98. Het geluid heb ik op 'sport' gezet. Ook in de 'sport' modus is het beeld geweldig. Prijs/kwaliteit van deze tv: een dikke 10 en daarbij is kamera-express ook nog een van de goedkoopste!

Pluspunten

• Beeld in 'standaard' en in 'sport' modus
  • Geluid in 'sport' modus
  • Geweldige prijs/ kwaliteit

M Rutten 22-05-2020

Goede aankoop met één minpuntje

Geschreven voor: LG 55SM8200PLA

Prachtige TV, goed beeld. Bediening gaat gemakkelijk met de magic remote. Alleen jammer dat met de magic remote de digitale tv gids niet werkt (icm Ziggo provider en HUMAX 5200C). Dan heb je nog twee verschillende afstandsbedieningen nodig.

Maris uit Son 19-04-2020

Prima product!

Geschreven voor: LG 55SM8200PLA

Beste koop in consumentengids 2019 onder de smart tv's! Hij voldoet aan de verwachtingen. Handig te installeren, mooi groot scherm, goede kwaliteit beeld en geluid. We zijn erg tevreden over dit product.

Pluspunten

• Handig te installeren
  • Uitstekende kwaliteit beeld en geluid
  • Mooie basic vormgeving

Minpunten

• de bijgeleverde standaard voelt wat instabiel

LG 21-03-2020

Mooie LG

Geschreven voor: LG 49SM8200PLA

Wilde graag een LG kopen met 4k en een IPS scherm. Voldoet geheel aan mijn verwachtingen met een mooi beeld en een goed geluid.

Pluspunten

• IPS
  • Ook een goed geluid

Minpunten

• Nog geen
  • Nog geen

Ingrid 06-03-2020

Helder beeld en mooie kleuren

Geschreven voor: LG 49SM8200PLA

Prima tv en goede prijs-kwaliteit verhouding! Mooie kleuren. Alle zenders werden automatisch ingesteld en afstandbediening is ook prettig in gebruik

lg 26-02-2020

verbluffend

Geschreven voor: LG 49SM8200PLA

Eerst een beetje wennen maar het is ongelooflijk, een nieuwe dimensie van tv kijken en de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid, moet dit nog allemaal ontdekken...beetje te veel voor een dag.

Pluspunten

• mooi beeld
  • mooie vormgeving

Kaki 25-12-2019

Top Tv gekocht bij Kamera-express

Geschreven voor: LG 65SM8200PLA

Kwaliteit van het scherm is geweldig, geluid is ook top. De meegeleverde afstandbediening werkt als een draadloze muis. Ik wil de tv nog kalibreren waardoor de kleuren nog mooier en realistischer worden. Het is een betaalbare tv vooral vergeleken een OLED scherm maar kwa kwaliteit komt het heel erg in de buurt.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Top geluid

Minpunten

• Statief is van kunstof
  • Niet plat als een Oled