LG 49SM8200PLA - Reviews

Diepte
6.36 cm dikte
49,0 inch

K. Visser 26-12-2019

Fantastische TV voor de beste prijs

Geschreven voor: LG 55SM8200PLA

Na jaren tevreden te zijn met minder toch de overstap gemaakt naar een 55 inch tv. Een wereld gaat er open zeker met dit model. Een super TV met fantastisch helder beeld voor een waanzinnig scherpe prijs en zelfs nog 5 jaar garantie. Waar vind je dat tegenwoordig nog!!!!!!

Ook kamera express kan ik zeker aanbevelen als thuiswinkel!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Mooi formaat
  • Officiële LG dealer
  • 5 jaar garantie
  • Juiste prijsstelling

Boudewijn 04-12-2019

Groot, Mooi, Goedkoop

Geschreven voor: LG 65SM8200PLA

We waren hier op zoek naar een nieuwere TV omdat de vorige alweer 12 jaar oud was en wat functionaliteit miste... Deze TV heeft alle functionaliteit die we maar konden bedenken. Rond black friday was er een erg goede deal voor deze TV bij Kamera Express, nl. 699 euro voor het 65 inch model.

Het beeld is echt geweldig mooi, het enige nadeel dat de TV heeft is dat de HDR bij een bijna volledig zwart scherm met een licht object erin... Het schermgedeelte waarin het lichte object staat kleurt dan in zijn geheel wat lichter op... Dit kan soms zeer storend zijn maar om eerlijk te zijn niet storend genoeg om de TV niet te houden. Hier is met aanpassing van instellingen ook wel een beetje aan te doen. Alle andere zaken zijn positief met onder andere een grote kijkhoek en mooi beeld ook in een verlichte omgeving.

De hoofdreden dat ik de TV een hoog cijfer geef is de prijs/kwaliteit verhouding ten tijde van de black friday deal .. was de TV duurder geweest dan zou ik zeer waarschijnlijk naar een ander model hebben gezocht zonder het HDR verlichtingsprobleem.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Heel mooi en scherp Beeld
  • Prijs/Kwaliteit met black friday deal

Minpunten

• HDR issue bij grotendeels zwart scherm

LG 21-03-2020

Mooie LG

Geschreven voor: LG 49SM8200PLA

Wilde graag een LG kopen met 4k en een IPS scherm. Voldoet geheel aan mijn verwachtingen met een mooi beeld en een goed geluid.

Pluspunten

• IPS
  • Ook een goed geluid

Minpunten

• Nog geen
  • Nog geen

Ingrid 06-03-2020

Helder beeld en mooie kleuren

Geschreven voor: LG 49SM8200PLA

Prima tv en goede prijs-kwaliteit verhouding! Mooie kleuren. Alle zenders werden automatisch ingesteld en afstandbediening is ook prettig in gebruik

lg 26-02-2020

verbluffend

Geschreven voor: LG 49SM8200PLA

Eerst een beetje wennen maar het is ongelooflijk, een nieuwe dimensie van tv kijken en de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid, moet dit nog allemaal ontdekken...beetje te veel voor een dag.

Pluspunten

• mooi beeld
  • mooie vormgeving

Kaki 25-12-2019

Top Tv gekocht bij Kamera-express

Geschreven voor: LG 65SM8200PLA

Kwaliteit van het scherm is geweldig, geluid is ook top. De meegeleverde afstandbediening werkt als een draadloze muis. Ik wil de tv nog kalibreren waardoor de kleuren nog mooier en realistischer worden. Het is een betaalbare tv vooral vergeleken een OLED scherm maar kwa kwaliteit komt het heel erg in de buurt.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Top geluid

Minpunten

• Statief is van kunstof
  • Niet plat als een Oled