Tetrax T10200 - Reviews

Kleuren
zwart
Ingebouwde oplader
Geschikt voor
Phone,Samsung Galaxy Note2,Samsung Galaxy S3,Samsung Galaxy S4,Smartphone,iPhone 5/5S

Ba3031 05-03-2014 Product paar weken in bezit

Ik zocht al een tijd een houder voor mijn iphone5 en het liefst geen lompe houder. Na ontvangst meteen de houder vanst gemaakt aan het rooster en metslen clipje aan de telefoon. Het werkt perfect en valt er nooit af en mijn telefoon slingert niet meer door de auto

minah 26-02-2014 Product maand in bezit

4,5
het kan het gewicht van mijn gsm of dashcam niet dragen :( bovendien heb ik een ander systeem van ventilatie inde auto, waardoor ik die daarop niet kan bevestigen. de klip verschuift hierdoor makkelijk door het gewicht

durex_alain 26-02-2014 Product maand in bezit

-Makkelijk te installeren in de wagen
-Oorspronkelijk gekocht omdat mijn GPS houden kapot was maar deze kan zoveel meer!
-makkelijk om de magneet te bevestigen aan verschillende toestellen (mijn iPhone, smartphone van vriendin, GPS, ... wat je maar wil)
Krachtige magneten (valt er niet af)

Nadelen: Warme lucht blazer blaast wel op je toestel, maar daar heb ik niet zoveel last van
Sommigen vinden de magneet op de achterkant van de telefoon lastig, maar daar heb ik nog geen last van gehad
-kan je magneten bijbestellen wanneer je een nieuw toestel koopt dat je wil bevestigen? ik heb nog niet gezocht

bbarbapapa 23-02-2014 Product jaar of meer in bezit

de tetrax is heel simpel in gebruik.
De telefoon is er nog nooit afgevallen tijdens het rijden. Heel handig om de gsm te gebruiken als gps samen met een autolader. Enkel een beetje opletten waar je het magneetje kleeft.

jevo47 22-02-2014 Product jaar of meer in bezit

Gebruik al jàren Tetrax magneten, en met reden: schitterend alternatief voor de gekende zuignap op de ruit, dewelke een zichtbare 'ring' achterlaat bij het verwijderen.
Het vergt enige handigheid om te voorkomen dat de houder steeds loskomt bij het verwijderen van het apparaat, maar eens je doorhebt hoe het werkt, wil je niets anders meer.
Geen zuignappen meer voor mij!

Dikkuuhh 20-02-2014 Product maand in bezit

Na het openen van de verpakking direct aan de slag gegaan om de magneet te bevestigen aan de telefoon.
De magneet zelf is uitermate geschikt voor het bevestigen en het op de plaats houden van mijn mobiele telefoon.

De volgende stap: de bevestiging in de auto. De ventilatieroosters in mijn auto (VW polo) zijn vrij plat, waardoor het 100% 'vast' bevestigen vrij lastig bleek te zijn. Een paar pogingen om mijn telefoon te bevestigen en als navigatie te gebruiken ging prima, maar het loskoppelen van de magneet zorgde er jammerlijk een paar keer voor dat de houder mee los kwam van het rooster.

Nu na een paar keer proberen zit de houder strak vast op zijn plek. Hierdoor kan niet alleen ik, maar ook de medeweggebruikers genieten van het gemak van niet continue in de stoel te kijken of het in de hand houden van de telefoon.

De tetrax magnetische auto houder is een zeer handige gadget die in ieders auto aanwezig moet zijn, wanneer je de telefoon als navigatie wilt gebruiken.

Leroy2410 20-02-2014 Product maand in bezit

Top product kan niet anders zeggen. Gebruik heb icm met een galaxy s3 en de magneet is echt super. Nooit meer klooien met stomme houders en clipjes en je kunt hem makkelijk switchen met een andere telefoon. Je biedt hem gewoon aan op het houdertje en hij zit muurvast. Tot mijn verbazing trilt ie niet en blijft ie goed in dezelfde houding tijdens het rijden, ongeacht je rijstijl! Echt een aanrader dus, zeker als hij ergens in de aanbieding is.

jay27871 20-02-2014 Product maand in bezit

Deze car holder voor je mobiel is briljant door zijn eenvoud.
Na het openmaken van de verpakking was meteen duidelijk hoe eenvoudig en makkelijk deze te installeren is. Gelukkig kreeg ik hem net voor we een weekendje naar Disneyland Parijs zouden gaan en kon ik hem dus meteen aan een flinke test onderwerpen.
Je moet op je mobiel een sticker met een metalen plaatje plakken en de tetrax op het dashboard in 1 van de verwarmingsroosters vastzetten. Dit gebeurd door middel van een soort wasknijperachtig klem systeem. Als je je mobiel voor het eerst op de magneet vast zet lijkt dat niet een heel solide verbinding te maken maar niets is minder waar. De hele rit naar Frankrijk is de mobiel geen 1 keer losgekomen en is dat in de maanden er na ook nog niet gebeurd.
Zoek je eenvoud en toch kwaliteit kan ik de tetrax smart car holder zeer zeker aanraden.

ffwd 20-02-2014 Product maand in bezit

De Tetrax Smart Universal Magnetic Car Holder is een zeer handig hebbeding voor in de wagen. Ik ben zelf in bezit van een grotere smartphone (Sony Xperia Z) en ben vrij tevreden.De Sony Xperia Z is een vrij log toestel, met een gewicht van 146 gram en ik geef toe dat hij reeds 2x loskwam door trillingen of slechte bevestiging. Door de magnetische aansluiting is het gemakkelijk om tijdens het rijden de telefoon in de hand te nemen en weer te bevestigen in een oogwenk. De magnetische bevestiging laat ook toe dat je de smartphone niet helemaal juist bevestigt, dit vergt een beetje ervaring.

Voor typen op je smartphone tijdens het rijden is de Tetrax SUMCH minder geschikt. Je drukt hem gemakkelijk uit de houder.

Ondanks deze minpuntjes, kan ik dit toestel zeker aanraden voor iedereen met een doorsnee, lichtere smartphone! Het komt met mooi afgewerkte stickers (lees 'bevestigingsbol'), reinigingsdoek en duidelijke instructies voor de bevestiging.
Deze mooie autohouder die simpelweg "verduikt" in uw verluchting.

BeeArt 20-02-2014 Product maand in bezit

Ik heb de tetrax nu een maand in de auto en hij bevalt prima!
De telefoon blijft keurig op zijn plek en ligt niet meer los voor de versnellingspook. Zelfs drempelrijke woonwijken krijgen de telefoon niet van de houder. Ideaal.

Ik heb de X-ovaal-vormige houder er af gehaald, omdat mijn smartphone nogal dik is (met case) en de magneet daardoor grip verloor, maar voor dunne smartphones of navigatiesystemen kan het voor extra stabiliteit zorgen.

Voordelen:
-makkelijk te installeren
-makkelijk in gebruik (je gooit de telefoon er gewoon op)
-erg sterk en stabiel

Nadelen:
- Estetisch: je moet een ijzeren 'knoopje' (meegeleverd) op je telefoon (case) plakken.

Mikedhr 20-02-2014 Product paar weken in bezit

5,5
Zoek al enige een goede houder voor mijn iPhone5. Wilde geen zuignap omdat mijn voorruit te ver is. Heb de Tetrax vastgemaakt aan het ventilatierooster en het metalen bolletje op de iPhone geplakt. Hierdoor paste die niet meer goed in mijn strakke flipcase dus een ander hoesje aangeschaft. Ik draaide de Tetrax goed vast op een van de ventilatieribben en het gewicht van het geheel zorgt dat de iPhone naar beneden gericht blijft, maar deze is nog wel leesbaar. Ik blij. Maar helaas, misschien heeft mijn auto, Prius2, niet de goede ventilatierooster maar hoe strak ik ook aandraai na een aantal hobbels ligt alles op de vloer. De tijd voor terugbrengen is verstreken en misschien werkt het systeem beter in een andere auto maar nu heb ik een metalen pukkel op mijn iPhone en heb ik de zoveelste houder waar ik niets aan heb. Jammer want het ziet er allemaal prachtig uit. Uitkijken maar weer naar een echt goede oplossing