Samsung LED View Cover Gold Galaxy S7 Edge - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

BertJan 06-06-2018

LED display werkt waardeloos

In januari een nieuw hoesje aangeschaft: flink prijzig maar het mooie LED view trok me over de streep. Na een paar maanden werkt dat al niet meer. Knap waardeloos voor een premium merk als Samsung. Zoek je een mooi hoesje? Laat je dan dus niet verleiden tot deze, tenzij je er maar een paar maanden van wilt genieten.

Irma 25-10-2017

Slecht product

Ik dacht dat ik alleen hier last van had maar het blijkt een algemeen euvel te zijn dat na een paar maanden de LED functie niet meer werkt!
Zal me nu toch zeker melden bij de winkel waar ik dit dure hoesje gekocht heb!

JPdJ 06-06-2017

Helaas jammer van het geld

Ook ik heb spijt van deze toch dure aankoop.
Binnen de kortste keren werkte het LED display in de cover niet meer, ook de kwaliteit van de cover viel me een beetje tegen. Niet wat ik van Samsung had verwacht.

Ivon 18-04-2017

Mooi hoesje snel stuj

Prachtig hoesje waar ik in het begin heel tevreden mee was, coole gadget.

Maar nu 2 manden later komen er al scheurtjes in de binnenkant van het hoesje, daar waar de 'vouw' zit en is het LED scherm kapot.

Slecht!!!
Wat is Samsungs optie?

Chaplok 31-01-2017

Mooi Hoesje

Het is een mooi hoesje, goeie afwerking en handig dat je een (bank)pasje kwijt kan. Qua mogelijkheden moet er wel wat veranderen vanuit Samsung, nu alleen de tijd, batterijstatus tijdens het opladen en als je een sms of telefoongesprek ontvangt. Dus geen ondersteuning voor Whatsapp of facebook dit had ik eerlijk gezegd wel verwacht voor deze prijs.
Ik heb het hoesje nu één maand in bezit/gebruik dus ben wel benieuwd of deze ook al na 2 maanden problemen gaat geven zoals beschreven bij de andere recensies, maar daar ga ik maar even niet vanuit

Ludo 18-01-2017

Werkt meer dan de helft van de tijd niet

De cover is duur in aanschaf en ziet er een leuk gadget uit, echter na enige tijd heeft de cover geen zin meer om te werken en krijg je die ook niet meer aan de praat.... Gek.

Hicham 15-01-2017

Het is een slecht product

Led werkt niet meer na 2 maanden. Duur product wat maar 2 maanden mee gaat. Voor een product wat zo duur kost verdient wel iets langer mee te moeten gaan. Of geef die netjes door aan de consumenten die er een hoop voor uitgeven!

Royke 21-11-2016

Slecht en duur

Qua mogelijkheden niet veel bijzonders en LED na twee maanden al kapot. Altijd zuinig op mijn spullen en geen zichtbare schade, is ook niet na te gaan bij de instellingen van de telefoon zelf.

Henny de Vries 07-10-2016

te korte levensduur tov prijs

geeft weinig toegevoegde waarde aan de al fantastiesche s7. geeft slechts tijd en accustatus weer. gaat te snel stuk zonder zichtbare schade. ben helaas bon kwijt zodat ik het niet eens kan claimen als garantie

A.G. Mulder 08-05-2016

Super gaaf

Zit en past perfect bij de S7.
Led display werkt meteen.

Hopelijk komt er nog een update zodat je meer keuze hebt.