Panasonic KX-TG8062

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG8062 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M.Degen 25-01-2016
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Deze telefoon gekocht omdat de oude telefoon zijn beste tijd had gehad.De telefoon ligt goed in de hand en het geluid is perfect en dat wil wat zeggen want ik gebruik hoortoestellen en dat geeft bijna altijd problemen.Deze telefoon maakt waar wat de beschrijving beloofd, echt een perfect product, een aanrader.

J. Baggen 28-10-2015
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Overzichtelijke telefoons die eenvoudig aangesloten kunnen worden.
Geheel in te stellen naar eigen wensen.
Vormgeving is een aanwinst in de kamer.

Monarchvlinder 17-08-2014
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Mooi vormgeving en stevige 'standaard' voor de telefoon; valt er niet uit, wat met mijn vorige telefoon vaak gebeurde.
Telefoon werkt simpel en ligt goed in de hand. Heb wel een paar kritiekpuntjes: als telefoon op oplader staat; geeft dit een sterk blauwig, spookachtig licht op de verduisterde slaapkamer. Enige mogelijkheid om te kunnen slapen, is telefoon van de oplader halen. Onhandig dat je snelkeuzetoets gebruikt en dan alsnog op verbinden moet klikken. Zou automatisch kunnen gaan en veel prettiger zijn. Beltonen komen van de achterzijde toestel; als je de achterzijde op bijv. leren bank legt, is er enorm veel geluidsverlies van beltonen. Geen mooie beltonen.
DD_13 30-09-2014

De display verlichting is uit te zetten, ga naar Instelling, Display instellen, LCD laden, LCD laden UIT.

Mari-an 28-03-2014
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Hele fijne telefoon, goed geluid, makkelijk in gebruik.Mooi van vormgeving, fijn antwoordapperaat. Gewoon super!!

confidenzo 04-02-2013
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Een telefoon die meer dan uitstekend doet waar hij voor gemaakt is. Daarbij ligt hij lekker in de hand en is zeer makkelijk te bedienen. Duurzaamhied is nog niet te zeggen maar hij voelt robuust en degelijk aan.

rob 01-02-2013
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

deze telefoon gekocht door veel Positieve recensies en heeft mij niet teleur gesteld Panasonic KX-TG8062 is een geweldig telefoon het geluid zeer duidelijk ,en zeer zeker de handsfree Telefoonboek laat zich makkelijk synchroniseren op ander toestel antwoord apperaat is eenvoudig te bedienen zeer goede telefoon voor weinig geld gekocht bij DECTtelefoonshop.nl: want bij andere aanbieders zit overal wel veel prijs verschil in

egberts123 20-11-2012
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Heb de drievoudige set van deze telefoon, bevalt goed.
Ziet er netjes en strak uit, scherm goed leesbaar en mooi dat het in kleur is. Had hem in de aanbieding bij saturn gekocht, en kreeg nog 15 euro terug van panasonic via een actie die loopt. Prima deal, vorige panasonic is al 15 jaar oud en werkt nog steeds... Werd tijd voor wat moderners.
hansw49 11-12-2012

Beste egberts

Mag ik vragen wat je voor de totale set hebt betaald
( exclusief de teruggave van Panasonic )

Mvg Hans

Sannie1974 07-09-2012
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Aan de hand vd reviews deze set aangeschaft maar dan degene met 3 handsets, was er van overtuigd dat ik een goed toestel in handen had. Vanmorgen voor het eerst er mee gebeld, maar de handsfree doet het niet goed, alleen als je er met je mond naast zit, terwijl mijn oude philips het wel goed deed. Verder vind ik het volume in vergelijking met mijn oude telefoon te zacht. Ik baal als een stekker!
PeepPeep 08-09-2012

Dan doe je toch echt iets verkeerd. Check je instellingen eens.

Mijn vrouw heeft haar hand in het gips gehad, veel handsfree gebeld, toestel liggend op haar schoot of op bank, en probleemloos gegaan. Geluid vind ik hard en kraakhelder, soms minder maar dan ligt het aan de lijn/toestel van de beller.

dickwolting 07-06-2012
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Deze telefoon nu bijna een jaar in huis, en bevalt prima!
Scherm is heel goed afleesbaar, veel beter dan bij de meeste huistelefoons. Heb ook niet eerder een lcd schermpje hierin gezien eigenlijk?
Ander pluspunt, bij vorige telefoon (siemens) moest de accu worden vervangen en die was behoorlijk duur. Hier gaan gewoon oplaadbare batterijtjes in (aaa) dus dat kost niks als dat in de toekomst een keer zou moeten.
Antwoordapparaat gebruik ik niet heel vaak, maar is best handig als je thuis bent en niet op wil nemen. (je kan luisteren tijdens het inspreken op het basisstation)
Ander positief punt is dat de lak nog helemaal goed is, terwijl hij al meerdere keren op de grond is gevallen en we er echt niet voorzichtig mee omgaan hier. Geluidskwaliteit is erg goed, helder geluid prima handsfree ook. Dus al met al een aan te raden toestel en niet te duur!

c.ringeling 20-05-2012
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Vervanging van een Gigaset van Siemens van 9 jaar oud. Zeer duidelijke handleiding.Daardoor eenvoudig te installeren. Kopieren van telefoonboek naar andere set is simpel. Kleurenscherm is duidelijk. Menu indeling is duidelijk en logisch. Veel mogelijkheden voor aanpassing naar persoonlijke voorkeuren.
Stevige en grote toetsen en menuknoppen. Al met al heel tevreden met de aankoop.

wdaatselaar 30-03-2012
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Nu een week in bezit. Het toestel heeft veel mogelijkheden en een uitgebreide handleiding, die prettig leesbaar is. Zelden een handleiding gezien waar zo goed over nagedacht is. Bediening is intuïtief. Telefoonnrs zijn van het ene toestel naar het andere te kopiëren, bellergroepen dan weer niet maar dat is voor ons niet zo'n punt.
Nummerherkenning werkt goed (Ziggo/FSK), volgens Panasonic kan het toestel beide systemen aan.
Er zijn veel beltonen, maar allemaal erg blikkerig. Geluidskwaliteit lijkt goed, maar nog te weinig mee gebeld om dit goed te kunnen zeggen.
Antwoordapparaat is vanaf alle handsets te gebruiken en ook op het basisstation.
De set wordt geleverd met een clip om bijv aan de broek te hangen, kan voor sommigen handig zijn.
Kortom, vooralsnog zeer tevreden met deze aankoop.
dorpf 11-10-2012

Ik vind bellen met een headset fijn, dus telefoon aan mijn broek en headset op mijn oren. Mijn vraag is nu kan dit met deze telefoon? Dank voor de reactie.

PeepPeep 12-10-2012

@dorpf: zit i.d.d. een zacht rubber dopje aan de linkerzijkant met een koptelefoonteken met microfoon erop. Dus kan.

PeepPeep 25-02-2012
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Ik heb de variant met 3 toestellen gekocht (KX-TG8063) maar die is exact hetzelfde als deze set alleen met (inderdaad....) een extra handset.

Hij ligt heerlijk in de hand. Scherp en duidelijke kleurenscherm. In oplader wordt de tijd en datum getoont, wat zeer handig is.
Meer dan zat (soms wat overdreven) beltonen, goed hard in te stellen. Bediening is zoals van Panasonic gewend eenvoudig en duidelijk. Indeling toetsenbord helemaal goed en werkt echt fijn.
Hij heeft 200 geheugens voor telefoonnummers, heb je normaal gesproken meer dan genoeg aan. Telefoonnummers zijn in groepen in te delen, heel fijn met zoeken. Ook invoer van nummers gaat snel.

Antwoordapparaat werkt ook top, geluidskwaliteit van zowel horen als spreken is perfect, bereik is ook helemaal in orde (probleemloos bij buren 7 huizen verder). Handsfree gaat ook lekker.

Gewoon topset, absolute aanrader. Is geweldig en toont geweldig, ligt lekker in de hand. Ik zeg: doen!
US 10-03-2013

Hoi, ik lees dat u tevreden bent over de handsfree functie. Mijn ervaring met eerdere telefoons en hun handfreefunctie is dat deze dan "onderbreekt" tijdens het gesprek wanneer degene aan de andere kant van de lijn iets zegt. Kunt u zeggen of allebei de personen (of zelfs meer dan twee) door elkaar heen kunnen praten zonder dat de speaker "dichtklapt" aan een kant, waardoor je soms einde woorden of halve zinnen niet meekrijgt?

Melkmeisje123123 18-04-2012

Ik heb de 8063 bij de media markt gekocht, weet niet welke winkels ze nog meer hebben..

jaco1425 21-03-2012

Waar heb je kx-tg8063 kunnen aanschaffen?

PeepPeep 24-04-2012

KX-TG8063 alleen bij Mediamarkt i.d.d.

Stonerock 15-03-2012

PeepPeep,

Dat klinkt goed, ik wil deze ook graag kopen in de variant met 3 toestellen, maar ik ken hem nergens vinden. Waar is deze gekocht?

Alvast dank voor uw response,

Stijn

vdsterren 31-01-2012
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Deze telefoon gekozen na uitgebreid advies in de winkel, het toestel heeft alle functies die ik nodig heb. Ook twee losse handsets extra aangeschaft zodat ik in alle kamers een toestel heb staan.
Bereik is goed, ook als ik achterin de tuin sta (70m)
Het fijnste van deze telefoons vind ik dat de handsfree kwaliteit echt super is, dit was bij mijn vorige telefoon een enorm punt van irritatie. Helder beeldscherm. Instellen van de set ging snel, en je kan de contacten kopieeren van de ene naar de andere telefoon. Zo gepiept, ik hoop dat ik hier nog lang plezier van heb !

FredN10 22-01-2012
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Mooie en strakke telefoontoestel.
Zeer goed geluid. Zeer makkelijk te bedienen.
Kleurenscherm, Makkelijk antwoordapparaat.
Telefoonboek laat zich makkelijk synchroniseren op ander toestel(len). Kortom sinds weer een fijn en goed toestel gehad

titatovenaar1974 31-08-2011
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8062

Nieuw toestel gekocht had eerst altijd siemens telefoons, en ter vervanging in eerste instantie ook een siemens as300 gekocht.
Maar letop!! Siemens is geen siemens meer.. Het heet nu gigaset en het apparaat wat ik gekocht had (as300) was van een kwaliteit die ik niet verwacht van een duur merk.
Dus dan maar een Panasonic gekozen (philips had ook al afgedaan door slechte verhalen van kennis)
Eigenlijk zeer tevreden mee, duidelijk scherm in kleur. Er was ook nog een model met een nog groter scherm maar dat vond ik niet nodig. Mooi ontwerp en heel duidelijk in gebruik, handsfree werkt super en antwoord apparaat nog niet gebruikt maar zal vast goed zijn. Goede koop!!!
newtownetto 27-12-2011

Deze combinatie inmiddels 3 maanden in gebruik en in vergelijking met de Gigaset (batterijen na 2 jaar defect) een verbetering. Geluid is prima, instellingen eenvoudig (van hoofdtoestel naar set door te zenden). Ook gesprekspartners horen de verbetering.