Gigaset A400A Trio

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset A400A Trio op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Tadorna 10-10-2015
Geschreven voor: Gigaset A400A Trio

Doet het prima. Ik ben het volkomen eens met de andere reviews en heb daar weinig aan toe te voegen. De A400A is de vervanger van een meer dan 10 jaar oude mono-Gigaset, die kuren begon te vertonen. Blijkt dat dit oude apparaat probleemloos kan worden aangemeld op het basisstation van de A400A. Werkt nu op grote afstand (garage).

kersthaas 18-01-2013
Geschreven voor: Gigaset A400A Trio

extern doorverbinden is simpel.gewoon met de groene knop opnemen en dan op de middelste knop op "int"drukken en zelf opleggen door op de rode knop te drukken ,het toestel belt dan b.v. alle andere toestellen.Je kunt ook het toestelnummer kiezen.succes

kersthaas 27-11-2012
Geschreven voor: Gigaset A400A Trio

Perfecte toestellen.Helder geluid ,ook handsfree.makkelijke installatie.toestellen hebben intercom en tevens extern doorverbinden.antwoordapparaat werkt ook logisch.Deze gigaset doet precies wat je er van verwacht.Het duurt erg lang voordat de batterij leeg is.Over de vormgeving is ook nagedacht.Onder de knopjes branden lichtjes zodat je in het donker ook makkelijk kan bellen.Ik kan alleen maar zeggen ;de ontwerpers hebben een prima produkt op de markt gebracht.

koolmees 16-01-2013

Dag Kersthaas,

Ik ben erg benieuwd naar dat doorverbinden van externe gesprekken, want daarover staat niets in de handleiding en ik heb het ook niet kunnen ontdekken. Kun je dit iets toelichten?

kersthaas 25-03-2013

Ik sta nog steeds achter mijn eerste mening.Het is een fantastisch setje

GHMH 19-09-2012
Geschreven voor: Gigaset A400A Trio

Prima telefoon. Handig in de bediening, goed geluid.
Ik heb maar één minpuntje: mijn vorige telefoon(Profoon, goedkoop en te snel stuk gegaan) gaf regelmatig een piepje als er een boodschap op het antwoordapparaat stond die nog niet was beluisterd. Erg irritant maar ook erg handig, je weet het dan altijd als er iemand heeft ingesproken. Bij deze moeten we het doen met een lampje en een signaal op de telefoon.

jp gooiland 06-09-2011
Geschreven voor: Gigaset A400A Trio

Na een jaar of 2 tamelijk probleemloos gebruik gaan de batterijen van de handsets nog maar een week mee dus het is aan te raden oplaadbare batterijen te kopen.
Op een vast net werken ze ok maar met VOIP is er veel gespreksuitval, dit hoeft overigens niet aan 't toestel te liggen.

Blackbird06 22-05-2011
Geschreven voor: Gigaset A400A Trio

Zeer tevreden over dit toestel. Het is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen. Het installeren van de handsets was erggemakkelijk. De 2 extra handsets waren al aangemeld door de fabrikant, dus stekker erin en klaar. Het communiceren tussen de handsets werkt ook heel eenvoudig. De gebruiksaanwijzing is in het NL en goed te begrijpen. Het antwoordapparaat kan vanaf het basisstation en elk handset worden afgeluisterd en bediend. Op elk toestel is te zien of er een nieuw bericht is. Volume en ringtone kunnne zeer eenvoudig per handset worden ingesteld. Externe oproepen en interne oproepen kunnen een aparte ringtone krijgen.

Conno van Wijk 22-03-2011
Geschreven voor: Gigaset A400A Trio

Lang gezocht naar een vervanger voor mijn Ericsson DECT set. Belangrijk voor mij zijn geluidskwaliteit, gebruiksgemak, handsfree en design. En dit alles voor een redelijke prijs. De A400 van Siemens heeft dit allemaal. Logische menu's, duidelijk scherm en zeer zuinig. Ik heb er een wattmeter aangehangen en deze wees minder dan 1 watt aan zowel bij opladen en bellen. En de Eco-dect opties stonden toen uit, zijn dus ook wat mij betreft overbodig. Tenzij je bang bent voor 'straling'... De klank is prima en ook de handsfree werkt naar behoren. Erg handig dat je enkele contacten of je hele contactenlijst kan oversturen naar de andere handsets. En dan tenslotte de vormgeving. Is natuurlijk zeer persoonlijk, maar mij kan 't zeer bekoren. Heeft ook een Red Dot Design award gekregen. Tenslotte ligt de handset erg lekker in de hand. Kortom een aanrader!