Siemens DX800A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens DX800A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erelid 05-05-2012
Geschreven voor: Siemens DX800A

Eigenlijk is dit een overbodig product. Voip biedt al zoveel mogelijkheden en is kwalitatief zo goed dat de hybride oplossing met ISDN of POTS helemaal overbodig is geworden. Met bijvoorbeeld een Fritzbox en een DECT toestel daaraan gekoppeld kun je veel en veel meer. Ik heb dit toestel dan ook inmiddels weer verkocht.

Erelid 16-01-2012
Geschreven voor: Siemens DX800A

Met dit toestel kan heel veel maar een heel belangrijk ding kun je er niet mee: een externe doorschakeling van een spraaknummer naar een bepaald telefoonnummer. Dat moet je doen met *210* als je bij KPN zit. Bij een andere provider zou je ook op het toestel een doorschakeling kunnen instellen maar ook weer alleen voor alle inkomende oproepen, inclusief fax en dat wil je net niet.
Omdat ik met een telefoondienst werk moet alle spraakoproepen worden doorgeschakeld maar de faxoproepen moeten gewoon hier naar de fax. Op het vorige toestel, de Siemens SX353 kon dat wel. Ik dus niks aan dit toestel. Kan weer worden afgekoppeld; voor niks gekocht..

Han1957 02-04-2012

Als je het toestel hebt wil ik hem best wel voor een zacht prijsje overkopen. Ik heb zelf ook de SX353 en wil hem graag vervangen voor de DX800A all in one.

Groet,
Han