Panasonic KX-TG8222

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

m.vandijk 01-10-2008

Prima product!. Na vreselijk getob met Philips en AEG deze prima Panasonic-set aangeschaft.
Zeer duidelijke instructies, groot gebruiksgemak en een duidelijk leesbaar display. Het telefoonboek is gemakkelijk programmeerbaar en te kopieëren naar de andere handsets.
Zoals u ziet ben ik een tevreden klant. Nu nog afwachten wat de duurzaamheid is.

Piero 13-09-2008

Na lang zoeken en vergelijken kwamen we uit op deze telefoon. Op het plaatje zag het er al goed uit, in werkelijkheid is hij nog fraaier. De telefoon is zeer gebruiksvriendelijk. Met een duidelijke gebruiksaanwijzing.
Wij hadden de Philips dect 121 maar die gaf een vreselijke echo waar we het basisstation ook plaatsten. Met deze telefoon helemaal geen last, perfect geluid. Ligt prettig in de hand, en heeft redelijk grote toetsen .Dus minder kans op fouten bij het intoetsen.Enige minpuntje is het display dat blijft branden, iets minder op de slaapkamer. Tip: s'nachts niet op de lader zetten.

Dustin 07-08-2008

Vorige week deze set gekocht. Niets op aan te merken. Toestel doet wat hij moet doen. Enige min puntje is dat de verlichting van het display niet uitgaat als deze op de lader staat.