Sitecom Wireless Internet USB Phone

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom Wireless Internet USB Phone op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martijn Plum 15-12-2007

Heb deze telefoon nu enkele maanden, maar heb er spijt van dat ik 'm gekocht heb. Het geluid valt heel erg tegen en het bereik is waardeloos (daarom dat er ook geen bereik op de verpakking vermeld staat). Als je een mailtje met de klacht naar Sitecom stuurt, krijg je in eerste instantie gewoon geen reactie terug. Na 2e keer een mailtje met nogmaals dezelfde klacht en erbij zeggende dat je het belachelijk vindt dat je eerst geen reactie hebt gekregen, krijg je iets terug. Ze verschuilen zich dan achter de data-sheet van het product dat op hun site staat waarin het bereik tussen de 5-10 meter in 'an open environment' moet zijn. Dus niet!! Na 3 meter begint ie al te kraken of valt het geluid gedeeltelijk weg en soms als je dan terug bij pc gaat zitten, helpt dit ook nog eens helemaal niet. Al met al een grote miskoop!!!

Habes 26-09-2007

Ben het met andere 2 reviewers eens. Heb de Dongel met een verleng USB kabel op 1meter 50 hoogte aan de muur geplakt met de antenne vertikaal. Dit maakt het bereik iets groter.
Waarom een 2 voor duurzaamheid ?
Onder Vista werkt het helemaal niet meer ondanks dat er op de site van Sitecom een driver voor Vista te vinden is. De helpdesk werk wel maar verwijt alle problemen aan de chipfabrikanten (Intel, NVIDIA< VIA Etc.)
Dus bezint eer ge aan SITECOM begint en ook nog eens met Vista gaat werken.
Linux ?, werk prima zij het net zo beperkt als met Windows < Vista.

Sam3 03-11-2006

Heb hem ook een paar dagen, maar valt heel erg tegen. Het geluid is veel te
zacht, ook bij het maximale. Dus valt tegen. Ook de bereikbaarheid ben ik niet
over te spreken. Had geen opstakels tussen USB stick en telefoon maar toch heel
veel ruis. M.a.w valt heel vies tegen.

villie 24-10-2006

Heb 'm nu een paar dagen in bezit. Op het eerste gezicht ziet de handset er
goed uit, maar bij het openmaken van de verpakking blijkt dat het display
bijvoorbeeld geen lcd display is. Het display bestaat alleen uit een knipperend
logo van Sitecom. En als de handset in standby staat knippert het logo om de
seconde wit op. Best irritant eigenlijk. Wat verder opvalt is dat het bereik
behoorlijk klein is. Als er objecten tussen usb zender en handset zitten dan
gaat het signaal al stotteren. Maar goed, als je een beetje je best doet (dus
geen obstakels) dan is het te doen. Volgens mij hebben ze verkeerd bezuinigd op
de zender in de handset. Gewoonweg te zwak. Al met al kan het produkt er mee
door, maar het houdt niet over.