Gigaset A475A Trio Zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset A475A Trio Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ton 17-03-2020

Prima telefoon met enkele minpuntjes

Geschreven voor: Gigaset A475A Trio Zwart

Evenals zijn voorganger, ook van Gigaset, een prima telefoon.
Minpunten: er is een optie om te kiezen tussen grote en kleine karakters. Deze werkt echter niet, waardoor er van die koeienletters op het display staan (was bij de vorige versie veel beter). Ook worden daardoor veel meldingen afgebroken.
Het invoeren van het adresboek is een monnikenwerk, maar ook het aantal karakters per adres is vaak niet voldoende. Omdat deze door het grote lettertype toch niet in beeld kunnen komen, is dat op zich weer niet zo erg.

Tevreden gebruiker 13-08-2019

Prima handsfree geluid

Geschreven voor: Gigaset A475A Trio Zwart

Gekocht omdat ik met een oude Gigaset geen handsfree functie had. De set 475A heeft een uitstekend geluid, een eenvoudige bediening en opgeslagen nummers kunnen eenvoudig naar handset 2 en 3 doorgerekend worden, verder kan ook intern met de handsets gebeld worden. Voldoet prima aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Goed handsfree geluid
  • Eenvoudigecbediening

Minpunten

• Duurder dan andere sets