Gigaset A670A Trio Full Color - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset A670A Trio Full Color op Kieskeurig.nl.

7,3

Gerrit 08-01-2018

Prachtige set

Geschreven voor: Gigaset A670A Trio Full Color

Deze gigaset heeft alles wat je als consument wenst en vooral de screensaver van de analoge klok is echt mooi

Pluspunten

• Groot kleuren display
  • Verlichte toetsen
  • Sets zijn al gekoppeld aan het basisstation
  • Mooi geprijsd

Minpunten

j**2@c**y.nl 28-07-2021

geen aanrader wat ons betreft nooit meer kopen

Geschreven voor: Gigaset A670A Trio Full Color

Nu we voor de tweede maal een trio Siemens Gigaset hebben en het werkt voor geen meter daar we als er iemand belt voor een gesprek de telefoon aangeef dat hij zo leeg is ,maar geen nood we pakken de tweede telefoon dus gaan weer verder met het gesprek ook deze geef het weer zo op dus naar de derde telefoon ja het moet niet gekker worden dus ook leeg wij hebben hier een trio hele slechte telefoons die we van dit merk nooit meer zullen kopen

Pluspunten

• 5 is leuk

Minpunten

• 2 werkt voor geen meter

Willem Wisgerhof 11-06-2020

Duidelijk scherm in kleur.

Geschreven voor: Gigaset A670A Trio Full Color

Mijn oude Gigaset heeft het begeven en toch weer erop teruggekomen makkelijk in gebruik! Om een nieuwe set te kopen hoefde ik niet over na te denken. De prijs was zodanig dat ik niet hoefde na te denken wel of niet kopen het bleef bij het laatste . Kwaliteit wint altijd!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik!