Gigaset A250 Trio

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset A250 Trio op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rideko 14-01-2017

Voice Mail

Geschreven voor: Gigaset A250 Trio

Om nog even terug te komen op mijn vorig geschreven review wilde ik nog even zeggen dat ik een toestel heb genomen zonder antwoordapparaat.
Dat is niet nodig als de provider de "VoiceMail" service aanbiedt. Dus niet onnodig een duurder type kopen. De Voice Mail werkt uitstekend op de A250

Pluspunten

• Zie mijn vorige review

Rideko 14-01-2017

Duidelijke beschrijving

Geschreven voor: Gigaset A250 Trio

Deze telefoon nu een week in huis. Installatie was heel gemakkelijk. Eenmaal het telefoonboek ingevoerd, verzend je met gemak alles naar de andere twee handsets. Ook individuele wijzigingen kunnen naar de andere handsets verzonden. Let op, de batterijen worden meegeleverd en moeten eerst 6.5 uur opgeladen op de toestellen. Dan alles installeren, maar de telefoon niet terugplaatsen. De batterijen moeten eerst helemaal leeg zijn voor het behoud van kwaliteit. Zie handleiding. Een minpunt: Het telefoonkabeltje naar de aansluiting is wat aan de korte kant.

Pluspunten

• Keurige, degelijke verpakking
  • supersnel bezorgd
  • hele duidelijke handleiding

Minpunten

• te korte tel.kabel