Gigaset AL220A Duo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset AL220A Duo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wiel Metsemakers 08-02-2020

W Metsemakers - dect telefoon

Geschreven voor: Gigaset AL220A Duo

Prima toestel. is inclusief adapter en batterijen, erg tevreden, fijne prijs / kwaliteit. Tijdig geleverd en handleiding is duidelijk.

Miriam 22-06-2019

Makkelijk te bedienen telefoon.

Geschreven voor: Gigaset AL220A Duo

Dit product gekozen omdat het me een makkelijk te bedienen apparaat leek en dat is ook zo. Het is een kwestie van aansluiten en dan heb je bijna direct verbinding en doet hij het ook. Je bent dus geen tijd kwijt aan het opladen.

Pluspunten

• mooie kleur, duidelijk verlicht
  • makkelijk in te stellen

M. Bouwmans 01-12-2016

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Gigaset AL220A Duo

Erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie toestellen voor niet al te veel geld. De telefoon ligt op zich makkelijk in de hand en weegt niks. De knopjes zijn fijn in gebruik, ze zijn alleen niet verlicht, helaas. Het scherm is niet erg groot, maar wel duidelijk.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Simpel vormgegeven
  • Goede knopjes
  • Genoeg functies

Minpunten

• Glijdt vrij makkelijk uit je handen
  • Schel geluid

R Keemink 21-11-2016

Gigasat a220a dect telefoon

Geschreven voor: Gigaset AL220A Duo

Prima toestel voor een prima prijs. Vertrouwde kwaliteit en robuustheid die je van een merk als Siemens mag verwachten.