Gigaset SL 450 A GO Aluminium - Reviews

hansz 15-07-2017

Voldoende groot en duidelijk afleesbaar scherm

Voor dit toestel gekozen omdat ik uit ervaring weet dat het gespreksgeluid bij Gigaset altijd prima in orde is. Ook dit toestel stelt daarin niet teleur. Heeft veel instelmogelijkheden voor het type geluid, volgens jouw wensen. Voldoende ringtones. Kan ook sms versturen en mail. Ruimte voor 500 contacten, per contact 3 verschillende tel. nummers mogelijk. Met de Bluetooth verbinding is het zeer eenvoudig om contacten te importeren. Kan nog niks zeggen over de batterij daar ik het toestel net een dag in huis heb maar dat lijkt volgens de specificaties wel in orde met 200 uur standby tijd en 12 uur gesprekstijd. Kortom, een zeer complete handset inclusief elektronisch antwoordapparaat.

Pluspunten

• Veel instelmogelijkheden
  • Goed geluid
  • Zeer complete handset

Minpunten

• Tot nu toe niks gevonden

Ine 11-03-2017

Super lichtgewicht telefoon

De telefoon heb ik gekocht omdat hij mogelijkheden heeft als IP en GAP en er daarnaast ook nog goed uitziet.
Hij heeft een antwoordapparaat wat natuurlijk ook heel mooi is.
Hij licht in de hand en super beeld en geluid.
Ik ben er helemaal blij mee.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Helder scherm
  • Goed en duidelijk geluid
  • Goed en handig in te stellen
  • Antwoordapparaat

Minpunten

Nick 04-06-2018

Siemens handtelefoon.

Hikte eerst wat tegen de prijs aan maar toen ik hem in hand had, kreeg ik er wel vertrouwen in, mooi scherm, goed zichtbaar, prima geluid. De opties zoals antwoordapparaat, ruggespraak voip ed moet ik nog uitzoeken, maar heb er wel vertrouwen in dat onze relatie goed komt. Maar hoe dat met een IP adres moet om te kunnen voip, dat vind ik niet bij Ziggo. (Wijselijk van hun).

• Scherm
  • Veronderstelde accu capaciteit