Panasonic KX-TGE210

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TGE210 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Jan 05-08-2018

Goede telefoon voor senioren. Makkelijk te gebruiken.

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

Net aangeschaft voor schoonmoeder. Ziet er goed uit met grote toetsen en is gebruiksvriendelijk voor senioren

Pluspunten

• Grote letters op verlicht display
  • Grote en duidelijke toetsen.
  • Goede handleiding, telefoonboek zo is gevuld

Minpunten

• Nog geen ontdekt, heb deze net in huis

Geel7002 02-05-2017

Lekker duidelijk

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

Prettige telefoon. Ligt goed in de hand . Belt goed. Duidelijk toetsenbord . Lekker duidelijk geluid. Geen poes pas en nog niet duur ook. Fijn dat de toetsen verlicht zijn en tevens blij met de voluneknop.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Geluid
  • Toetsen
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• (Stijl moer je mooi vinden)

Noorman 26-04-2017

Draadloze huistelefoon Panasonic

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

Na een aantal weken in het bezit van de Panasonic telefoon, wil ik hier wat over vertellen .
Het instellen van deze telefoon is heel gebruiks vriendelijk, en makkelijk.
Het toetsenbord is goed te overzien en te gebruiken.
De beltonen zijn zeer zuiver van geluid en goed te horen.
Het ontwerp van de telefoon staat goed bij alles.
Ik kan vertellen dat je geen verkeerde koop doet met deze telefoon

Pluspunten

• Overzicht van de toetsen
  • Instellen is makkelijk
  • Scherm zeer zuiver

Nico 26-04-2017

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

Fijn toestel, goed en duidelijk leesbaar display. makkelijk in te voeren nummers. heel handig met een tweede toestel er bij om als babyfoon te fungeren. leuek vormgeving.

Pluspunten

• duidelijk display
  • heel veel opslagruimte voor nummers

HS 23-04-2017

Fijn toestel, envoudig in gebruik, helder geluid

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

De oude telefoon van mijn vader (74) voldeed hem niet meer, want hij kon mensen aan de andere kant maar moeilijk verstaan. De laatste jaren gaat zijn gehoor achteruit en hij draagt tegenwoordig ook een gehoorapparaat. Aangezien ik degene ben die alles nieuw moet aanschaffen kreeg ik ook de schone taak om een nieuwe telefoon te kopen.
Na wat vergelijkingswerk heb ik gekozen voor deze Panasonic. De cijfers op de telefoon zijn groot en goed verlicht. De geluidskwaliteit is prima en de handsfree functie werk zo goed, dat de telefoon meestal op de handsfree gebruikt wordt.
Het installeren van de telefoon is plu & play. Stekker inpluggen, even door de instellingen heengaan en enkele namen in de contactenlijst zetten en klaar. De meeste andere functies worden niet eens gebruikt. Ze zullen ongetwijfeld erg handig zijn, maar mensen van deze leeftijd hebben geen zin om dit uit te pluizen en te gebruiken. Dat is tenminste mijn ervaring.
Tot nu toe heb ik nog geen telefoontje gehad van mijn vader met vragen over de werking van de telefoon. Dus wat mij betreft is het ook een succes ;)
Deze telefoon is een flinke verbetering ten opzichte van zijn oude telefoon.

Pluspunten

• Grote cijfers
  • Geluidskwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Plug & play

Carin 04-04-2017

super duidelijk verlicht scherm

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

,mijn vaste telefoon heeft altijd prima gewerkt, is echter te oud. ik was niet helemaal tevreden met de grootte van de letters en ik zie en hoor tegenwoordig wat slechter.
Peulenschil om de telefoon in gebruik te nemen, duidelijke menu en snel in te toetsen. Heb mijn vaste tel. nrs. binnen een paar minuten er in gezet. Telefoon is verlicht als er iemand belt, wat me opviel de eerste dagen dat het lang stand-by kan blijven staan. Aanrader zeker voor senioren.

e.veling 28-03-2017

Grote cijfers en letters

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

Ik heb de Panasonic KX-TGE210 nu ongeveer 2 weken en ben erg tevreden, het instellen van de juiste tijd en datum is nog geen minuut werk .

De grote duidelijke cijfers en letters zijn zeker als je wat ouder wordt zeer duidelijk en handig.

Tevens vind ik de knop om harder en zachter te zetten aan de zijkant ontzettend makkelijk.

De geluidskwaliteit is ook zeer goed erg helder geluid.

wat zeker opviel is dat je er zo snel aan went ik had hiervoor een Siemens maar ik was na 2 dagen al volledig aan dit toestel gewend.

buiten de beltoon dan daar moet ik nog steeds aan wennen maar dat komt omdat ik 5 jaar dezelfde gehad heb.

het design is wel heel modern ik heb zelf de grijs witte ik weet eerlijk gezegd niet of hij ook in andere kleuren komt

Doordat hij wat groter is dan de Siemens ligt hij wel lekkerder in de hand dan de Siemens

Voor de rest kan ik iedereen die een goede betaalbare huis telefoon zoekt deze Panasonic KX-TGE210 aanraden.

Pluspunten

• Grote Cijfers
  • knop aan de zijkant om harder en zachter te zetten

Minpunten

• geen ontdekt

Elly 26-03-2017

Fijn toetsenbord met die grote cijfers.

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

Dit is mijn 2e Panasonic huistelefoon en ben er tot nu toe erg tevreden over. Vooral de grote cijfers dat is echt erg fijn. Ook vind ik hem wel makkelijk in gebruik. Alles wat ik ermee wil doen kan ik goed terugvinden in de gebruiksaanwijzing waarin het heel erg duidelijk wordt uitgelegd.
Ik ben zelf niet zo technisch en ben nog steeds alles aan het uitproberen en ik moet zeggen dat mij dat heel goed lukt.
Het geluid tijdens het gesprek is ook heel erg duidelijk en scherp.
Ik ben nu bezig met mijn namen in het telefoonboek te zetten en ja dat lukt mij ook heel goed.
De beltoon is ook luid en duidelijk.
Ik vind he't toestel er ook heel keurig uitzien, alleen is het een beetje lastig met het terugzetten op het basisstation dat gaat een beetje wiebelen omdat het basisstation te licht is denk ik.
Maar ja wat wil je dan? het toestel is niet te duur en eigenlijk heel oké voor die prijs.
Ik zou hem echt aanbevelen vooral aan die mensen die van goed en simpel houden.

Pluspunten

• Gewoon simpel heerlijk
  • De grote cijfers zijn heel fijn.

Minpunten

• Beetje licht basisstation.
  • Terugzetten gaat beetje lastig.

Floor1977 26-03-2017

Ideale huis telefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

Eindelijk de beste huistelefoon gevonden
Fijne grote cijfers en letters
Duidelijk in hoe je aan de slag moet
Verlichting in beeldscherm
Had voorheen ook Panasonic maar deze is echt fijner
Het enige wat ik nog mis is dat het basisstation niet rinkelt als de telefoon bijvoorbeeld boven ligt

Het design is niet hypermodern waardoor het juist overzichtelijk blijft in de bediening
Dus de uitstraling is vrij basic

Doordat hij zo gebruiksvriendelijk is ook zeker aan te bevelen voor mensen met minder zicht
Toetsen zijn mooi groot

Mijn kinderen vinden het ook een prettig toestel
En blijft zonder dat het op de basis ligt lang meegaan
Wij gebruiken de huistelefoon ook echt dagelijks en mijn puberende kinderen gebruiken hem vaak omdat dat geen beltegoed bij hun mobiel gebruikt
Nummers zijn makkelijk op te slaan
Product hebben we nu ruim een week in huis en was na 1 dag al helemaal gewend aan het nieuwe toestel
Prima apparaat
Zeker een aanrader
Tot nu toe nog geen minpunt kunnen ontdekken

Pluspunten

• Grote cijfers en letters
  • Verlicht display
  • Lange stand-by stand

Minpunten

• Basisstation rinkelt niet

tazsyl 25-03-2017

Makkelijk in het gebruik

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

Dit is nu eindelijk eens een product voor de wat oudere gebruiker die vaak moeite heeft om iets nieuws te gaan gebruiken. Ten eerst is de gebruiksaanwijzing zeer duidelijk. in makkelijk nederlands zodat iedereen eigenlijk het toestel makkelijk in gebruik kan nemen. De batterijen zijn inclusief, dus zo klaar voor gebruik. Alleen wel even opladen. Het toestel is mooi overzichtelijk. En zelfs als je je leesbril niet ophebt kun je gemakkelijk de toetsen lezen. Ook zijn de beltonen duidelijk en heel handig is de harder en zachter knop aan de zijkant van de hoorn. Tijdens het bellen kun je hem dus gebruiken. Het geluid van het gesprek is mooi duidelijk en ik heb de ruisonderdrukker dus nog niet hoeven te gebruiken. Dit is een fijne telefoon voor de wat oudere mensen. Duidelijk en makkelijk in gebruik. Het - puntje is dat hij in het geheel vrij licht is en dus wat makkelijker kan omvallen. Maar je kunt helaas niet alles hebben voor dat geld

Pluspunten

• Duidelijke gebruiksaanwijzing
  • Overzichtelijk
  • Duidelijke display

Minpunten

• had iets zwaarder gemogen

Bianca 25-03-2017

Mooie duidelijke telefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

Bij uitpakken batterijen in de telefoon stekkers erin en wat simpele handelingen om hem in te stellen.
Ging simpel.
Het is een fijne telefoon met grote toetsen en aantal extra s functie s . Zoals babyfoon.
De toetsen zijn verlicht.
Zeker voor ouderen is deze telefoon zeer geschikt.
Een grote keus in het uitzoeken maar een leuke ringtone.
Geluid is goed .
Gewoon een simpele duidelijke telefoon.
Een aanrader!

Archie 24-03-2017

handige telefoon met groot scherm en verlichte toetsen

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

De telefoon is van solide vormgeving en handig te bedienen. Er zijn heel veel instellingen mogelijk waar uit je zelf kunt kiezen om ze aan of uit te zetten ( bijv. alarm, babyfoon , eco-modus) Bij het Handsfree bellen is er geen geluidskwaliteit verlies en de ruisonderdrukking werkt in de meeste gevallen prima , wat handig wanneer je als beller gehoorapparaten draagt.

Pluspunten

• goed geluid bij handfree bellen
  • verlichte toetsen
  • mooie vormgeving

Minpunten

• gebruiksaanwijzing is soms onduidelijk

johan 24-03-2017

mooie telefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

het is een mooie telefoon de grote toetsen zijn erg handig als je warouder bent zoals ik hij heeft een helder en mooi groot display het is ook erg handig dat je de handset kan oppiepen met het basis station het is allen jammer dat het bel volume een beetje laag is

Pluspunten

• groot display
  • grote toetsen
  • mooi toestel

Minpunten

• balvolume is best laag

Barco 24-03-2017

Fijn groot scherm

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE210

Zeer fijne telefoon. Goede grote zichtbare cijfers. Makkelijke bediening. Veel verschillende beltonen. Duidelijke knoppen. Fijn toestel om mee te bellen.