Profoon PDX 8320 - Reviews

Nummerherkenning
Technologie
DECT
Toestel draadloos

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kabbal R 09-07-2017

Modern en betere zichtbare scherm

De prijs/kwaliteit verhouding,2 draagbare draadloze telefoon's voor de prijs van 29,00 euro
1 draadloze bij een gewone electronica winkel kost al meer

Stoffel 24-08-2017

Terug gestuurd

Hebben het teruggestuurd. Kregen hem niet aan het werk. Display bleef "zoeken" aangeven...wat we ook deden.
Officiele reactie van Hesdo 25-08-2017

Hallo Stoffel, jammer dat je de set weer geretourneerd hebt, als je even met onze service afdeling contact had opgenomen, via mail of telefonisch, hadden we je uit kunnen leggen dat het zoeken betekent dat de handset geen verbinding heeft met zijn basis. Als je, als je de handset op de basis zet, een piepje hoort, is het dan alleen een kwestie van de handset opnieuw aanmelden aan de basis, dit staat beschreven in de gebruiksaanwijzing.

am bakker 12-07-2017

telefoon met antwoordaparaat

Ik wilde graag een dect telefoon met antwoordapparaat. Bij uitproberen vond ik het geluid erg blikkerig en heb hem teruggebracht.

Jan Coenraats 01-05-2017

Voor de derde maal de juiste keus.

Voor de derde maal in de afgelopen pakweg 15 jaar zaterdag 29-04-'17 een twinset geleverd gekregen in inmiddels geïnstalleerd. Zoals ook bij de eerste twee maal; goed en snel aan te sluiten, ook voor inmiddels ouderen! De prijs/kwaliteit verhouding is als immer weer bóven verwachting!

Pluspunten

• Eenvoudig aan te sluiten.
  • Als altijd: heldere handleiding!
  • Eenvoudig te bedienen.
  • Oók voor ouderen!!

Berry 07-04-2017

Een prima toestel voor de prijs

Makkelijk aan te sluiten en in te stellen, er zit ook een duidelijke handleiding bij. een goed belsignaal

Hennie 04-01-2017

Prima twinset telefoons

Vandaag gekocht en heel makkelijk te installeren. Batterijen waren al vanuit de fabrikant flink opgeladen dus we konden de beide stations al direct gebruiken. De telefoon heeft geen antwoord apparaat; erg prettig omdat onze vorige wel een antwoordapparaat had, die weliswaar uitstond maar de bellers hadden vaak het idee dat ze in konden spreken.

Pluspunten

• Geen antwoordapparaat
  • Elegante vormgeving

Minpunten

• Nummers moeten op elke telefoon apart invoeren