Profoon PDX 8320

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Profoon PDX 8320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

een echte pro 31-08-2020

Gaat heel lang mee.

Geschreven voor: Profoon PDX 8320

Onze vorige telefoon was ook van deze merk en die had wij al jaren gebruikt dus de telefoon die je kent is beter als een die je niet kent vooral als leeftijd begint te tellen, maar trouwens Profoon is een echte Pro onder de telefoons

Pluspunten

• goed handelbaar
  • goed hoorbaar
  • goed koop

Minpunten

• een pro heeft geen min punten

korving 02-02-2019

makkelijk te installeren

Geschreven voor: Profoon PDX 8320

prijs/kwaliteit van hoog niveau. Duidelijk diplay, goed afleesbaar, zelfs in het donker. Beveel dit product aan, zelfs voor de wat oudere mensen onder ons.

Pluspunten

• display
  • bediening
  • installatie

Roelie 10-11-2018

Gemaks trlefoon

Geschreven voor: Profoon PDX 8320

Wij hebben meer dan 10 jaar plezier gehad van een zelfde product. Zonder problemen. En dus was voor ons het geen moeilijke keuze.

Pluspunten

• Handzaam
  • Makkelijke bediening

Marja 16-12-2017

Prima telefoon

Geschreven voor: Profoon PDX 8320

Handig toestel makkelijk in gebruik. Nog maar net in gebruik. Maar al meerdere profoons gehad.
Fijn dat hij gelijk te gebruiken was er hoefde niets meer ingesteld te worden. Duidelijke knoppen.

Pluspunten

• geheugen
  • nummerweergave
  • wekker

Minpunten

• nog niet ontdekt

Stoffel 24-08-2017

Terug gestuurd

Geschreven voor: Profoon PDX 8320

Hebben het teruggestuurd. Kregen hem niet aan het werk. Display bleef "zoeken" aangeven...wat we ook deden.
Officiele reactie van Hesdo 25-08-2017

Hallo Stoffel, jammer dat je de set weer geretourneerd hebt, als je even met onze service afdeling contact had opgenomen, via mail of telefonisch, hadden we je uit kunnen leggen dat het zoeken betekent dat de handset geen verbinding heeft met zijn basis. Als je, als je de handset op de basis zet, een piepje hoort, is het dan alleen een kwestie van de handset opnieuw aanmelden aan de basis, dit staat beschreven in de gebruiksaanwijzing.

am bakker 12-07-2017

telefoon met antwoordaparaat

Geschreven voor: Profoon PDX 8320

Ik wilde graag een dect telefoon met antwoordapparaat. Bij uitproberen vond ik het geluid erg blikkerig en heb hem teruggebracht.

Kabbal R 09-07-2017

Modern en betere zichtbare scherm

Geschreven voor: Profoon PDX 8320

De prijs/kwaliteit verhouding,2 draagbare draadloze telefoon's voor de prijs van 29,00 euro
1 draadloze bij een gewone electronica winkel kost al meer

Jan Coenraats 01-05-2017

Voor de derde maal de juiste keus.

Geschreven voor: Profoon PDX 8320

Voor de derde maal in de afgelopen pakweg 15 jaar zaterdag 29-04-'17 een twinset geleverd gekregen in inmiddels geïnstalleerd. Zoals ook bij de eerste twee maal; goed en snel aan te sluiten, ook voor inmiddels ouderen! De prijs/kwaliteit verhouding is als immer weer bóven verwachting!

Pluspunten

• Eenvoudig aan te sluiten.
  • Als altijd: heldere handleiding!
  • Eenvoudig te bedienen.
  • Oók voor ouderen!!

Berry 07-04-2017

Een prima toestel voor de prijs

Geschreven voor: Profoon PDX 8320

Makkelijk aan te sluiten en in te stellen, er zit ook een duidelijke handleiding bij. een goed belsignaal

Hennie 04-01-2017

Prima twinset telefoons

Geschreven voor: Profoon PDX 8320

Vandaag gekocht en heel makkelijk te installeren. Batterijen waren al vanuit de fabrikant flink opgeladen dus we konden de beide stations al direct gebruiken. De telefoon heeft geen antwoord apparaat; erg prettig omdat onze vorige wel een antwoordapparaat had, die weliswaar uitstond maar de bellers hadden vaak het idee dat ze in konden spreken.

Pluspunten

• Geen antwoordapparaat
  • Elegante vormgeving

Minpunten

• Nummers moeten op elke telefoon apart invoeren