Fysic FX-3390 - Reviews

Antwoordapparaat
Nummerherkenning
Aantal handsets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

GJ Pol 22-11-2017

Grote Letters en Cijfers Duidelijk en eenduidig in gebruik

groot scherm - eenduidige handleiding - geen dubbelfunties op de toetsen - makkelijk te bedienen voor oudere mensen

Albert 16-11-2017

Grote toetsen, gemakkelijk programmeerbaar

Mijn vader is visueel gehandicapt en kan zich met dit toestel uitstekend redden. Hij is gemakkelijk programmeerbaar en alle functies zijn overzichtelijk en logisch op het toestel geplaatst. De mogelijkheid om tijdens het gesprek het volume met één druk op een knop maximaal te verhogen is een zeer welkome toevoeging.

Arie V. 22-11-2016

ideaal voor senioren

Gekocht voor mijn moeder van 87 jaar. Als zij ermee overweg kan.....en dat kan ze.
Met grote voorkeuzetoetsen en de hoorn geeft goed houvast.

Pluspunten

• duidelijk geluid
  • grote voorkeuzetoetsen
  • Zeer geschikt voor senioren

Wittie 24-09-2016

Prima telefoon

Gekocht voor vergeetachtige (schoon)moeder. Voor haar handig met de 12 te programmeren knoppen, ze hoeft alleen te drukken. Bel volume goed en gespreksvolume goed in te stellen.
Knopje voor opnieuw het laatste nummer bellen is niet duidelijk, "redial" zou makkelijker zijn ook voor haar. Ook een uittrek kaartje onder de telefoon om de andere geheugenplaatsen, welke niet onder de tekst knoppen zitten, op te schrijven zou handig zijn.
Voor de rest een prima telefoon.

Pluspunten

• 12 tekstknoppen
  • geluid

Minpunten

• redial knopje onduidelijk
  • kaartje voor geheugen

Hans 13-06-2018

Voor de senioren een prima helder apparaat.

Een verademing om dit apparaat te installeren. Duidelijke en heldere gebruiksaanwijzing. Bovendien nog nooit zo snel klaar geweest om een aantal telefoonnummers te programmeren. Fluitje van een cent.

Pluspunten

• Gebruiksaanwijzing
  • gebruiksvriendelijkheid.

Gebruiker 28-01-2018
  • Product gekregen

IGoede telefoon voor slecht horende en slecht ziende

Gekocht voor mijn 94 jarige moeder die heel slecht horende (twee gehoorapparaten) en heel erg slecht ziende is.
Eigenlijk is het een simpele telefoon met weinig instelmogelijkheden, maar de mogelijkheden die er zijn, maken deze telefoon bijzonder geschikt voor mijn moeder.

Beltoon en gespreksvolume zijn luid in te stellen waardoor de persoon de telefoon hoort rinkelen en ze het gesprek ook goed kan horen.
Er knippert ook een rode balk op de telefoon bij een inkomend gesprek, maar deze had wel iets feller mogen zijn. Een flitslamp misschien,
Door de 12 voorkeurstoetsen (maar 5 in gebruik) kan met voelen en weten welke knop nodig is ook eenvoudig door de beller de juiste persoon gebeld worden.

Pluspunten

• luid belvolume
  • luid gespreksvolume
  • eenvoudig

Minpunten

• rode inkomend gespreksbalk had wel feller gemogen

FK 08-01-2018

Goed geschikt toestel voor ouderen

Mijn schoonouders krijgen steeds meer moeite met het bedienen van hun telefoon. Daarom hebben we de Fysic FX-3390 aangeschaft. Het toestel is makkelijk aan te sluiten en simpel te programmeren. Door de grote toetsen en eenvoudige bediening is het toestel geschikt voor ouderen

Pluspunten

• Makkelijk te programmeren
  • Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig aan te sluiten

Dries 09-05-2017

Fijne telefoon

De Fysic FX-3390 telefoon heeft alles wat men zich kan wensen. Alles is instelbaar en makkelijk te programmeren. Nu 3 maanden in gebruik, de levensduur moet nog blijken.

Chris 08-04-2017

Fysic 3390 Seniorentelefoon

Voor een oude dame besteld. Betreft een duidelijke telefoon, goed regelbaar. Ging helaas na twee weken defect. Binnen twee weken een nieuw exemplaar ontvangen.

Pluspunten

• duidelijke knoppen
  • goed regelbaar w.b.t. geluid etc.