Fysic FX-3390

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FX-3390 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 18-02-2019

Mooi toestel en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Fysic FX-3390

voor mijn moeder het toestel gekocht omdat ze moeite kreeg om telefoonnummers in te toetsen. Via de voorkeuzeknoppen is het voor haar makkelijk bekenden te bellen. Het geluid is goed instelbaar en het is duidelijk te verstaan. Verder is het een mooi toestel dat makkelijk in gebruik is.

Pluspunten

• voorkeuzetoetsen
  • goed geluid
  • mooie vormgeving

Minpunten

• geen

henk snabel 24-12-2018

Prima geluid.

Geschreven voor: Fysic FX-3390

Aanbevolen voor mijn partner die slechthorende is.Gemakkelijk installatie.Goed geluid. Eenvoudig te programmeren.Snelle levering.

René 31-08-2018

Prima telefoon voor oudere blinde mensen

Geschreven voor: Fysic FX-3390

Deze telefoon is makkelijk bedienbaar en te programma voor blinden en oudere mensen. Hij heeft grote toetsen die daardoor makkelijk te traceren zijn.

Hans 13-06-2018

Voor de senioren een prima helder apparaat.

Geschreven voor: Fysic FX-3390

Een verademing om dit apparaat te installeren. Duidelijke en heldere gebruiksaanwijzing. Bovendien nog nooit zo snel klaar geweest om een aantal telefoonnummers te programmeren. Fluitje van een cent.

Pluspunten

• Gebruiksaanwijzing
  • gebruiksvriendelijkheid.

Gebruiker 28-01-2018
  • Product gekregen

IGoede telefoon voor slecht horende en slecht ziende

Geschreven voor: Fysic FX-3390

Gekocht voor mijn 94 jarige moeder die heel slecht horende (twee gehoorapparaten) en heel erg slecht ziende is.
Eigenlijk is het een simpele telefoon met weinig instelmogelijkheden, maar de mogelijkheden die er zijn, maken deze telefoon bijzonder geschikt voor mijn moeder.

Beltoon en gespreksvolume zijn luid in te stellen waardoor de persoon de telefoon hoort rinkelen en ze het gesprek ook goed kan horen.
Er knippert ook een rode balk op de telefoon bij een inkomend gesprek, maar deze had wel iets feller mogen zijn. Een flitslamp misschien,
Door de 12 voorkeurstoetsen (maar 5 in gebruik) kan met voelen en weten welke knop nodig is ook eenvoudig door de beller de juiste persoon gebeld worden.

Pluspunten

• luid belvolume
  • luid gespreksvolume
  • eenvoudig

Minpunten

• rode inkomend gespreksbalk had wel feller gemogen

FK 08-01-2018

Goed geschikt toestel voor ouderen

Geschreven voor: Fysic FX-3390

Mijn schoonouders krijgen steeds meer moeite met het bedienen van hun telefoon. Daarom hebben we de Fysic FX-3390 aangeschaft. Het toestel is makkelijk aan te sluiten en simpel te programmeren. Door de grote toetsen en eenvoudige bediening is het toestel geschikt voor ouderen

Pluspunten

• Makkelijk te programmeren
  • Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig aan te sluiten

GJ Pol 22-11-2017

Grote Letters en Cijfers Duidelijk en eenduidig in gebruik

Geschreven voor: Fysic FX-3390

groot scherm - eenduidige handleiding - geen dubbelfunties op de toetsen - makkelijk te bedienen voor oudere mensen

Albert 16-11-2017

Grote toetsen, gemakkelijk programmeerbaar

Geschreven voor: Fysic FX-3390

Mijn vader is visueel gehandicapt en kan zich met dit toestel uitstekend redden. Hij is gemakkelijk programmeerbaar en alle functies zijn overzichtelijk en logisch op het toestel geplaatst. De mogelijkheid om tijdens het gesprek het volume met één druk op een knop maximaal te verhogen is een zeer welkome toevoeging.

Dries 09-05-2017

Fijne telefoon

Geschreven voor: Fysic FX-3390

De Fysic FX-3390 telefoon heeft alles wat men zich kan wensen. Alles is instelbaar en makkelijk te programmeren. Nu 3 maanden in gebruik, de levensduur moet nog blijken.

Chris 08-04-2017

Fysic 3390 Seniorentelefoon

Geschreven voor: Fysic FX-3390

Voor een oude dame besteld. Betreft een duidelijke telefoon, goed regelbaar. Ging helaas na twee weken defect. Binnen twee weken een nieuw exemplaar ontvangen.

Pluspunten

• duidelijke knoppen
  • goed regelbaar w.b.t. geluid etc.

Minpunten

• geen

Arie V. 22-11-2016

ideaal voor senioren

Geschreven voor: Fysic FX-3390

Gekocht voor mijn moeder van 87 jaar. Als zij ermee overweg kan.....en dat kan ze.
Met grote voorkeuzetoetsen en de hoorn geeft goed houvast.

Pluspunten

• duidelijk geluid
  • grote voorkeuzetoetsen
  • Zeer geschikt voor senioren

Minpunten

• geen

Wittie 24-09-2016

Prima telefoon

Geschreven voor: Fysic FX-3390

Gekocht voor vergeetachtige (schoon)moeder. Voor haar handig met de 12 te programmeren knoppen, ze hoeft alleen te drukken. Bel volume goed en gespreksvolume goed in te stellen.
Knopje voor opnieuw het laatste nummer bellen is niet duidelijk, "redial" zou makkelijker zijn ook voor haar. Ook een uittrek kaartje onder de telefoon om de andere geheugenplaatsen, welke niet onder de tekst knoppen zitten, op te schrijven zou handig zijn.
Voor de rest een prima telefoon.

Pluspunten

• 12 tekstknoppen
  • geluid

Minpunten

• redial knopje onduidelijk
  • kaartje voor geheugen