Philips XL4902 - DUO DECT telefoon - Reviews

Antwoordapparaat
Nummerherkenning
Toestel draadloos

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Puck 17-06-2017

Perfect senior toestel

Al langer gezocht naar een passend senior toestel. Mijn vrouw en ik zijn minder goed horend en op onze leeftijd 68, is het zicht ook niet meer wat het geweest is. Ergonomisch voldoet het perfect aan de eisen. Licht scherm met zwarte letters, grote toetsen en een zeer goede geluidinstelling voor het gehoor.

Pluspunten

• helder en goed gesprek geluidvolume
  • duidelijk scherm en letters
  • grote toetsen
  • Eenvoudige bediening en instelling

Minpunten

• verlichte toetsen minder goed leesbaar
  • tel.boek geheugen beperkt tot 50

Lambermont 01-01-2017

2e handzetten gekocht zodat ik nu vier toestellen heb.

Tweede handset gekocht zodat ik nu vier toestellen heb.
Helaas bij instellen voor extra toestellen handleiding voor mij. Was onduidelijk. Nu probleem opgelost na twee dagen proberen .EEN PRIMA TOESTEL VOOR SLECHTHORENDEN !!

Doatk 19-12-2015

Simpel, duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Juiste aankoop geweest. Uitstekend toestel. Dit toestel kan ik iedereen aanbevelen, juiste prijs - kwaliteitsverhouding.

Gaudi 21-08-2015

Waardeloos

Ik heb tot twee keer toe deze set gekocht voor mijn ouders ivm met de goed leesbare toetsen, het duidelijke display, het design en het feit dat er twee handsets bij zitten.

Helaas heeft de eerste set het na twee weken opgegeven toen er tijdens een onweersbui een beetje te veel spanning in de buurt was. toen maar een tweede set gehaald, bleek bij deze de luidspreker in de hoorn bij 1 handset niet te werken.
En omdat we al tot 2 maal toe alle nummers in het toestel hadden ingevoerd ga ik het niet nog een keer proberen met dit toestel, jammer maar helaas.