Profoon TX - 550

analoog
Seniorentelefoon
Fysic FX-3920

Henk14 11-11-2012 Product kwartaal in bezit

De geluidskwaliteit valt tegen. Het geluid is niet helder en kan eigenlijk niet hard genoeg. De ringtone is ook niet hard genoeg. Veel mogelijkheden zijn er niet (maar is ook niet om die reden gekocht), het moest zo eenvoudig mogelijk zijn. In het gebruik blijft de hoorn bij het opnemen vaak haken aan het toestel.

Officiele reactie van Hesdo 12-11-2012

geluidskwaliteit en sterkte van de TX-550 mogen niet onderdoen voor welke vergelijkbare telefoon dan ook. er van uitgaande dat u de geluidssterkte op maximaal gezet heeft lijkt het er op dat er iets niet helemaal goed functioneert bij dit exemplaar.
wij raden u aan even contact op te nemen met ons service center (tel 073-6411355)

Henk14 12-11-2012

Reactie op de reactie van Hesdo:

Ten eerste hartelijk dank voor uw reactie en de mogelijkheid voor een oplossing te zorgen. Uiteraard heb ik het geluid en de ringtone op maximaal gezet, maar de verbetering was nauwelijks merkbaar. Uw suggestie om het servicecenter te bellen zal ik niet opvolgen. De telefoon was enkele maanden geleden gekocht voor een inmiddels overleden familielid en de telefoon wordt niet meer gebruikt.