Gigaset C530A Duo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Gigaset C530A Duo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lef 16-04-2018

Service valt tegen

Geschreven voor: Gigaset C530A Duo

Heb deze ‘set’ (het was een set, ondertussen beschik ik over nog slechts één telefoon) iets meer dan een half jaar in bezit, aangeschaft via MediaMarkt. Het is niet het meest robuuste materiaal, het voelt licht plastic aan. En zoals het aanvoelt, komt het blijkbaar ook overeen met de kwaliteit en de duurzaamheid van de set. Kortgeleden begaf de batterij van één van de twee telefoons het, terwijl deze in de houder stond. Heb de telefoon vervolgens ter reparatie aangeboden, maar deze werd ongerepareerd teruggezonden. Daarbij werd als reden aangegeven dat de schade aan de batterij door ondeugdelijk gebruik gebeurt zou moeten zijn (bijvoorbeeld het zou in water moeten hebben gelegen) en dat het om die reden niet gerepareerd zou worden. Je staat verbijstert bij zo’n reden, want de telefoon wordt hier op normale wijze gebruikt. Blijkbaar gaat men er van uit dat als de batterij het begeeft, dit veroorzaakt zou moeten zijn door de gebruiker. MediaMarkt heeft ondertussen de telefoon weer teruggezonden ter reparatie. Wacht nu al weer enkele weken op antwoord, maar verwacht er weinig van. Ben dan ook zeer slecht te spreken over de service van Gigaset. Wat betreft de set zelf zou ik zeggen, mocht je iets dergelijks willen aanschaffen, ga voor een ietwat robuustere set.

Minpunten

• Slechte service Gigaset
lef 25-04-2018

Update op de review. Gigaset heeft zoals verwacht wederom de telefoon ongerepareerd teruggezonden naar MediaMarkt. MediaMarkt heeft aangegeven een nieuwe telefoon te geven. Dat noem ik nou eens een top service! Dit in tegenstelling tot de wat mij betreft waardeloze service van Gigaset.