Gigaset C530A Duo - Reviews

Aantal handsets

• Slecht

lef 16-04-2018

Service valt tegen

Heb deze ‘set’ (het was een set, ondertussen beschik ik over nog slechts één telefoon) iets meer dan een half jaar in bezit, aangeschaft via MediaMarkt. Het is niet het meest robuuste materiaal, het voelt licht plastic aan. En zoals het aanvoelt, komt het blijkbaar ook overeen met de kwaliteit en de duurzaamheid van de set. Kortgeleden begaf de batterij van één van de twee telefoons het, terwijl deze in de houder stond. Heb de telefoon vervolgens ter reparatie aangeboden, maar deze werd ongerepareerd teruggezonden. Daarbij werd als reden aangegeven dat de schade aan de batterij door ondeugdelijk gebruik gebeurt zou moeten zijn (bijvoorbeeld het zou in water moeten hebben gelegen) en dat het om die reden niet gerepareerd zou worden. Je staat verbijstert bij zo’n reden, want de telefoon wordt hier op normale wijze gebruikt. Blijkbaar gaat men er van uit dat als de batterij het begeeft, dit veroorzaakt zou moeten zijn door de gebruiker. MediaMarkt heeft ondertussen de telefoon weer teruggezonden ter reparatie. Wacht nu al weer enkele weken op antwoord, maar verwacht er weinig van. Ben dan ook zeer slecht te spreken over de service van Gigaset. Wat betreft de set zelf zou ik zeggen, mocht je iets dergelijks willen aanschaffen, ga voor een ietwat robuustere set.

Minpunten

• Slechte service Gigaset