Profoon PDX-6520

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Profoon PDX-6520 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PhD 18-02-2017

Groot scherm, kleine letters

Geschreven voor: Profoon PDX-6520

Wij vinden de tekst niet goed leesbaar anders is dat een goed product met vele mogelijkheden, de tweede toestel werk perfect samen. Het is makkelijk om interne te bellen naar elkaar.

Minpunten

• Leesbaarheid op scherm

moeilijk te lezen displai 24-01-2017

scherm moeilijk leesbaar

Geschreven voor: Profoon PDX-6520

De telefoons zijn prachtig mooie grote letters daarom deze ook genomen wij zijn er ook content mee groeten van tevreden mensen

Minpunten

• scherm

Demeyere Philippe 28-10-2016

Groot scherm maar niet goed leesbaar

Geschreven voor: Profoon PDX-6520

Een goede toestel voor zijn prijs maar te dunne letters op het scherm in contrario met de grote cijfers op klavier is voor mij de meest lastige.

Pluspunten

• Groote cijfers op klavier
  • Prijs
  • 50 nummer in geheugen, elke
  • Bellen van toestel naar toestel Interne
  • 50 m int en 300m externe bereikbaar

Minpunten

• Nummers moeten alphabetische doorlopen
  • Dunne letters op scherm

Marlou 18-06-2016

Fuctioneel

Geschreven voor: Profoon PDX-6520

De handsets zijn goed te programmeren, makkelijke bediening. Gericht op de toekomst (grote toetsen). Kortom: was een goede koop.

Martin 16-06-2016

Mooie telefoon

Geschreven voor: Profoon PDX-6520

Deze telefoon heeft naast veel gebruiksgemakken maar heeft ook een groot voordeel voor senioren n.l. wat grotere toetsen. Je kunt handsfree telefoneren

Ri 25-04-2016

Voldoende functies, maar mis vlakke onderkant.

Geschreven voor: Profoon PDX-6520

Makkelijke telefoon, met genoeg mogelijkheden voor ons. De onderkant van de telefoon zou echter vlak moeten zijn, zodat de telefoon rechtop neer te zetten is zonder oplader.

peter 02-02-2016
Geschreven voor: Profoon PDX-6520

Deze telefoon voor mij moeder van 75 gekocht en deze is voor haar makkelijk in gebruik.
heb de telefoonnummers in het telefoonboek gezet nu kan ze mij bellen met 2 drukken op de knoppen.

Ton 27-01-2016
Geschreven voor: Profoon PDX-6520

Nadat mijn vorige set de dienst begon te weigeren ben ik overgegaan tot de aanschaf vam de nieuwe Profoon set. Deze heb ik nu enkele dagen in mijn bezit. Het ingebruiknemen ging vlekkeloos. Geluid is wat ik ervan verwacht had. Daar ik deze telefoon naast een smartphone gebruik maak ik er meestal alleen gebruik van als ik gebeld wordt door iemand met ook een vaste telefoon aansluiting. Tot nu toe zijn we hier tevreden mee.