Fysic FX-5700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FX-5700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

FX 5700 01-12-2017

Swa volgens u geschikt voor ouderen, Helaas NIET jammer

Geschreven voor: Fysic FX-5700

Kocht het daar er speciaal vermeld ston geschikt voor ouderen, niet waar voorbeeld, de knopjes aan de zijkant zijn veel te klein voor oudjes, jammer want normaal is opa geen mopperaar

Pluspunten

• Geen ben geen mopperaar maar !!!!!!

Minpunten

• Niet voor ouderen
  • Zijkant kl.toetsen
  • Wordt verteld uitermate geschikt voor ouderen
  • Is jammer genoeg niet waar
  • Knopjes veel te klein aan de zijkant voor ouderen

Hans 10-05-2017

Duidelijke toetsen, maar niet gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Fysic FX-5700

FX-5700 gekocht om te koppelen aan FX-5725. Helaas lukt dat zelfs met assistentie van de service afdeling van Fysic niet. Men weet niet, waarom het niet lukt. Toetsen aan de voorkant zijn heel groot en dus gemakkelijk te bedienen. Knoppen aan zijkant zijn klein. Opzoeken van telefoonnummer uit telefoonboek is daardoor moeizaam en ook verwijderen van onbeantwoorde telefoontjes ook.

Pluspunten

• grote toetsen aan voorkant
  • duidelijke display

Minpunten

• toetsen aan zijkant
  • als extra unit niet te gebruiken

Theo 31-03-2017

duidelijke toetsen en een handig telefoonboek.

Geschreven voor: Fysic FX-5700

Toestel met goede geluids kwaliteit en handig formaat. Ik wilde een toestel dat in de speakerstand een duidelijk geluid gaf met handige toetsen om te bedienen. De gebruikers handleiding had wel wat eenvoudiger gemogen en de toets opzij is moeilijk te bedienen.

Pluspunten

• goed geluid

Minpunten

• ingewikkelde handleiding
  • te kleine toets voor telefoonboek

HereIsTom 03-02-2017

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Fysic FX-5700

Na dat ons vorig toestel er mee op was gehouden op zoek naar een nieuwe.
Deze leek ons handig al zijn we nog geen senioren, is het toch fijn om duidelijk te zien wat er gebeurd.
Geluid is ook perfect en handig lampje om te zien of er gebeld wordt.
En de prijs is ook nog eens zeer gunstig, daar kunnen de duurdere apparaten niet tegenop!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Duidelijk scherm
  • Grote toetsen
  • Duidelijk geluid

Rob 31-01-2017

Makkelijke telefoon voor senioren

Geschreven voor: Fysic FX-5700

Eenvoudig en snel te gebruiken door ouderen.
Qa prijs perfect is bij de media markt nu voor € 32,- te verkrijgen.
Dus ben je op zoek naar een betaalbare senioren telefoon neem deze.

W.v.d.Heijden 12-01-2017

Mijn aankoop bij mediamarkt betreft een FX 5500.

Geschreven voor: Fysic FX-5700

Allereerst voor de duidelijkheid van de toetsen en dat deze verlicht zijn bij gebruik.
Ook is de beltoon goed hoorbaar. Ziet er goed uit.

Pluspunten

• Perfect voor ouderen
  • Grote verlichte toetsen

Minpunten

• electa en telefoonsnoer te kort

Mantelzorger 18-10-2016

Telefoon voor ouderen

Geschreven voor: Fysic FX-5700

Makkelijke telefoon voor oudere mensen. Grote toetsen, telefoonboek en twee geheugentoetsen om direct de familie te kunnen bellen in geval van nood. Ik heb hem gekocht voor mijn vader die al op leeftijd is. Ik raad dit product aan.

Pluspunten

• hard geluid als er gebeld wordt (instelbaar)
  • telefoonboek
  • 2 geheugentoetsen

Minpunten

• knoppen zijkant niet duidelijk in omschrijving

eddie 30-06-2016

prima toestel

Geschreven voor: Fysic FX-5700

De meegeleverde handleiding is zeer duidelijk. Het toestel zelf ligt goed in de hand en is makkelijk te bedienen. De verschillende mogelijkheden zijn makkelijk in te stellen. De geluidssterkte van zowel de verschillende beltonen als de gesprekken is ook zeer goed instelbaar volgens eigen behoefte.

cris 18-06-2016

cristian smits

Geschreven voor: Fysic FX-5700

Erg fijn toestel. Makkelijk in gebruik en een zeer helder display. De grote toetsen ervaar ik als erg gemakkelijk in het gebruik. Het geluid is erg helder en duidelijk
tweetweeties 20-06-2016

een klein nadeel na een tijdje gebruiken opviel, is dat als je het toestal van het station oppakt deze doorgaat met "rinkelen" en dat heel luid en vlak bij je oor.....

tweetweeties 06-05-2016

lekker duidelijk

Geschreven voor: Fysic FX-5700

gewoon een prima, eenvoudig en duidelijk toestel.
hele goede geluidkwaliteit wat handig is in een kantooromgeving.

Nina is nieuw hier 05-05-2016

gebruiksvriendelijk en makkelijk

Geschreven voor: Fysic FX-5700

Makkelijk in gebruik met heel veel mogelijkheden. Wij hebben zelf niet veel nodig, maar de telefoon werkt ook prima zonder de mogelijkheden door te nemen /in te stellen en is ook prima te gebruiken zonder de gebruiksaanwijzing helemaal door te spitten.
Makkelijk te bedienen, vrij grote toetsen en geluid is van goede kwaliteit en sterkte.
Zeer geschikt als huistelefoon.

Jotiko 06-04-2016

Een mooi toestel dat redelijk handig is in het gebruik.

Geschreven voor: Fysic FX-5700

Deze telefoon heb ik gekocht voor mijn moeder. Zij is niet opgegroeid met technologie dus eenvoudig in het gebruik was een belangrijk argument voor de aankoop.
Dat is gedeeltelijk gelukt: de basisfuncties zijn makkelijk uit te voeren. Maar als je bijvoorbeeld een telefoonnummer in het ingebouwde telefoonboek wilt zetten dan zijn daar behoorlijk wat handelingen voor nodig die voor veel mensen van 80+ denk ik niet zo makkelijk uitvoerbaar zijn. De geluidskwaliteit is wel goed en het toestel oogt modern.

Janna55 22-03-2016

Mijn telefoon.

Geschreven voor: Fysic FX-5700

Prima telefoon met duidelijke toetsen. En goed zichtbaar scherm. Het duurde even voor we in de gaten hadden waar de toetsen zaten om tel. boek in te stellen. Maar dat is nu goed gelukt. Hopelijk kunnen we hier weer lang mee vooruit! Investering voor de toekomst😜( 60 plussers)
Janna55 22-03-2016

En trouwens ik heb bij Scheer en Foppen niet €49,95 betaald maar €44,95.

Jacob 04-11-2015
Geschreven voor: Fysic FX-5700

Diverse merken bekeken en uitgeprobeerd. Toch een Fysic gekocht. Duidelijke tekens, helder display en zeer gebruiksvriendelijk.

Annelies 20-10-2015

Aangeschaft voor mijn vader ( 89 jr.), grote toetsen,
duidelijk display.
De zijknoppen zijn klein en zeker niet bedoeld voor iets dikkere en kromme vingers vanwege reuma.
Andere oplossing: deze knoppen op front zetten

anke47 08-10-2015
Geschreven voor: Fysic FX-5700

Gebruiksvriendelijk ,vooral voor slechthorende we hebben wat andere telefoons gehad,maar deze bevalt goed

piet.warnier 06-10-2015
Geschreven voor: Fysic FX-5700

een prima telefoon voor senioren,grote toetsen en groot display.
echter een nadeel: de bediening van het telefoonboek zit aan de zijkant. Heel lastig in te drukken voor mensen met een vorm van reuma in de vingers.

Hend Vd 06-10-2015
Geschreven voor: Fysic FX-5700

Mooi toestel. Voldoet aan alle eisen die we stelden

Vooral omdat er zo,n goed geluid inzit

En vooral de ringtonen zijn bijzonder.

Werd door wehkamp keurig thuisbezorgd

jan.ria 19-08-2015
Geschreven voor: Fysic FX-5700

de telefoon gekocht voor mijn vrouw, mede omdat die slechtziende is en slecht gehoor heeft.
De telefoon voldoet aan al de eisen die ik verlang en het gemak ervan, mede omdat er 2 m toetsen op zitten
Prima

Mevr. van Aken 22-07-2015
Geschreven voor: Fysic FX-5700

Ik heb dit toestel gekocht voor een echtpaar van in de tachtig.
De letters en cijfers zijn groot genoeg voor hun. Ook het geluid voldoet prima. Maar de toetsen aan de zijkant zijn niet handig. En over de duurzaamheid kan nog niets gezegd worden aangezien het toestel gisteren pas is aangeschaft.
Mevr. van Aken

pannonhalma 12-07-2015
Geschreven voor: Fysic FX-5700

het produkt is oke, alleen de bedieningsknopjes zitten aan de linkerzijde, zeer ongemakkelijk!! Geluid en zo prima

Monika123 11-06-2015
Geschreven voor: Fysic FX-5700

Ik vind het een prima toestel. Alleen bij de eerste keer de instellingen doen, was het zoeken naar de knop, die aan de zijkant blijkt te zitten. Ik heb hem pas een paar dagen, en kan nog niets zeggen over de duurzaamheid. Ik hoop dat die lang mee gaat.

tonlouwers 07-06-2015
Geschreven voor: Fysic FX-5700

keuzetoets zit aan de zijkant. dit wordt niet duidelijk gemaakt in de handleiding. dus te weinig info over het gebruik. verder tevreden over het toestel.

Clubtuinder 23-01-2015
Geschreven voor: Fysic FX-5700

Toestel gekocht voor 80-jarig echtpaar. Ziet er prima uit, mooie grote cijfertoetsen en telefoonboek voor ruim aantal nummers. De bediening is echter een ramp; in de handleiding staat niet duidelijk waar de keuzetoets zit. Dit blijkt aan de zijkant te zijn, maar het getoonde menu is vreselijk omslachtig en onhandig. De (te) kleine toetsen aan de zijkant zijn absoluut onhanteerbaar, niet alleen voor senioren! Toestel teruggebracht naar de winkel ...