Fysic FX-3850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FX-3850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Harrie 19-12-2017

prima noodtoestel

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Ik vind dit een prima toestel dat volledig voldoet aan de wensen. Grote toetsen en noodknoppen die prima functioneren. voor ouderen een prima oplossing om zowel te telefoneren als een noodoproep te doen.

Koos 14-09-2017

De Ultieme Oplossing

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Dure abonnementen van thuiszorg niet nodig!
In plaats van iedere maand een hoog bedrag, een eenmalige uitgave met hetzelfde resultaat.
De eerste inmiddels 4 jaar geleden gekocht, werkt nog steeds prima.
Inmiddels voor iemand anders ook een toestel aangeschaft.
Die heeft zijn abonnement bij de thuiszorgorganisatie ( € 41,65 per maand ) opgezegd.
Je hebt wel een antal personen nodig die in geval van nood de telefoon willen opnemen en voor jou de instanties bellen.

Pluspunten

• Prima (luid) geluid voor slechthorenden
  • Mooi duidelijk scherm
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• handleiding moet wel goed gelezen worden!

Harrie uit Hengelo 21-05-2017

Groot scherm en grote toetsen

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Het is een prachtig toestel met fijne grote toetsen zodat je snel het bestand met de voorkeurnummers kunt inbrengen. Het maximum aantal 30 voorkeurnummers had van mij nog wel een stuk hoger mogen zijn

Pluspunten

• Groot scherm
  • Grote fijne toetsen
  • In te stellen gebruikersmogelijkheden

Minpunten

• Het maximum aantal in te stellen voorkeurnummers

Gerard Driessen 20-02-2017

De simpele alarmfunctie geeft veel zekerheid

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Prima toestel en ook simpel te bedienen moet wel ingesteld worden door iemand met verstand van zaken maar gaat goed met de uitgebreide handleiding
Dit is het al het tweede toestel wat ik voor ouderen heb aangeschaft en de mensen die
het gebruiken zijn erg tevreden Vooral de alarm functie geeft veel zekerheid

Pluspunten

• Alarmfunctie
  • hands free bediening

Minpunten

• instellen wat moeilijk

Miriam 06-02-2017

veilig gevoel

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Door de fysic 3850 voel ik me veiliger door valrisico en ik hoef geen duur abonnement bij een centrale af te sluiten ideaal, en als ik per ongeluk op de knop duw gaat er een zoemertje af zodat ik dat binnen een half minuut ongedaan kan maken

Pluspunten

• goede uitleg

Minpunten

• wissen van oproepen wat onhandig

Jeannet 14-01-2017

Zeer duidelijke telefoon voor senioren

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Zeer gebruiksvriendelijk met grote duidelijke toetsen. Eenvoudig door vooraf ingestelde nummers bladeren. Voor mijn 85 jarige moeder is de alarmfunctie met drukknop een belangrijk attribuut. Wij hebben deze functie uitgebreid getest en het werkte perfect!!
Een korte uitleg was voor mijn 85 jarige moeder voldoende.
Dit zegt iets over mijn moeder maar ook over de gebruiksvriendelijkheid van het toestel.

Pluspunten

• Duidelijke knoppen
  • Gemakkelijk door telefoonboek bladeren
  • Perfect werkende alarmfunctie met afstandbediening
  • Bij alarm schakelt hands free in
  • Volume zeer ruim instelbaar

westerman 20-12-2016

grote toetsen, goede combi met waterdichte zender

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Duidelijke handleiding waarmee de telefoon in te stellen is. De toetsen zijn groot en dat je de naam kan inspreken bij het nummer is handig

Pluspunten

• grote toetsen
  • duidelijke handleiding
  • uit te breiden met waterdichte noodknop

Minpunten

• niet te koppelen met een handsfree telefoon
  • scherm zou feller mogen (ook in felste stand)

Freddie Bakker 23-11-2016

Gemak dient de mens

Geschreven voor: Fysic FX-3850

na dat de vorige telefoon met SOS functie stuk was gegaan hebben we de nieuwe versie gekocht voor mijn moeder.
de eenvoud en gemak van deze telefoon is zeker voor oudere mensen aan te raden.
De bediening is hetzelfde en mijn moeder heeft geen probleem om de nieuwe telefoon te bedienen.

Pluspunten

• Zelfde bediening
  • SOS functie
  • Grote toetsen

J.G 28-08-2016

Duidelijke knoppen ,alarm werkt goed.

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Ik heb deze telefoon gekocht voor mijn moeder die 91 jaar is.
Het is een telefoon die duidelijk en heel praktisch is in gebruik.
Het had weinig uitleg nodig en na een paar keer gebruik was ze er al helemaal aan gewend.En ons als kinderen geeft het een veilig gevoel.

Pluspunten

• grote toetsen
  • makkelijk te instaleren

PietjeKoopGraag 15-07-2016

Kwaliteit/Prijs Uitstekend

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Dit apparaat heeft vele mogelijkheden en is senioren-vriendelijk.
Altijd jammer dat er weer zoveel batterijen nodig zijn en dat je deze dus tijdig moet vervangen.
Met name voor 'n alarm-telefoon !

W.B.I. 31-05-2016

Fantastisch telefoontoestel

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Deze telefoon gekocht voor mijn moeder (90)jaar en kan door reuma slecht een telefoon bedienen,maar nu zij de Fysic FX 3850 heeft die een handsfree functie heeft gaat dit weer goed!.

Maria 30-04-2016

Prima alarmtelefoon

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Deze telefoon voor mijn moeder gekocht. Instellen koste even wat moeite, maar nu is alles ok!
Duidelijke toetsen en scherm! Alarmknop gelukkig nog niet hoeven gebruiken. Wel getest, werkt prima.

Lia 15-03-2016

Goede alarmtelefoon

Geschreven voor: Fysic FX-3850

Fijne alarmtelefoon. 1 voor moeder en 1 voor schoonmoeder gekocht in 2013.
Werkt goed.
Voor moeder inmiddels nieuw zelfde toestel gekocht. Vorige is dus 2 1/2 jaar meegegaan. Het toestel bij schoonmoeder werkt nog gewoon.
Toestel is makkelijk in gebruik en geeft aan oudere (alleenstaande) mensen een stukje rust. Als er iets gebeurd kunnen ze zelf iemand inschakelen.

Hetty 26-01-2016
Geschreven voor: Fysic FX-3850

Relatief goedkope oplossing om onze moeder en onszelf een veilig gevoel te geven. Je moet er wel even voor gaan zitten om in te stellen, het verbinden met de noodknop was in eerste instantie niet zo makkelijk. Ergens las ik dat als iemand een voicemail had ingesteld dat de noodoproep dan niet doorgeschakeld zou worden naar de volgende persoon, gelukkig is dit niet het geval en er wordt gewoon doorgeschakeld in alle gevallen. Dmv een splitter voor de telefoonlijn kan mijn moeder ook de oude dectset nog gewoon gebruiken. Wij hebben zelf voicemail bericht ingesproken met advies om eerst een 1 te kiezen en daarna een 6. Dan krijg je een open telefoonverbinding en kan je elkaar spreken. Soms gaat de noodknop per abuis af, krijg je dan niets te horen dan kan je in dat in dat geval dmv een # de verbinding verbreken en zelf bellen om te kijken of alles in orde is ( verbreek je de verbinding niet met # dan krijg je een in-gesprek-toon)

Lia bijpost 16-01-2016

Geweldige uitvinding
Gemakkelijk in gebruik, aansluiting.
Duidelijke gebruiksaanwijzing
Geen alarmcentrale nodig direct contact met familie hulpverlener.
Makkelijk herstel vals alarm.
Meerdere alarmbellen mogelijk.
Vlgs Mij goedkoopste!
Overal je alarm bij de hand.
Ten alle tijden kan je zelf de alarmnummer veranderen.

Katelijne 13-01-2016
Geschreven voor: Fysic FX-3850

Duidelijke en leesbare handleiding, makkelijk om in te stellen en te gebruiken. Kochten deze telefoon voor oma, die hem zonder problemen dadelijk in het hart sloot én we kregen nog geen enkele "helpdeskvraag", wat echt wel iets betekent.

marieke 21-10-2015
Geschreven voor: Fysic FX-3850

Duidelijke telefoon met een heldere gebruiksaanwijzing. Eenvoudig in gebruik. Alles kan naar wens ingesteld en aangepast worden.

fvanderham 15-10-2015
Geschreven voor: Fysic FX-3850

Eenvoudig in te stellen en te bedienen telefoon. De gesproken hulp is ook makkelijk voor slechtzienden. Alarmknop werk uitstekend, wel een extra watervaste knop voor om de pols meebesteld. Geschikt voor mensen met hoorapparaat Volume hoorn, bel en luidspreker afzonderlijk in te stellen.

tpdelnoy 08-10-2015
Geschreven voor: Fysic FX-3850

Fijne telefoon voor oudere mensen. Goede handleiding. Hard bel en spreekgeluid. Duidelijke verlichting. Kan hem iedereen aanbevelen

dinydeboer 06-09-2015
Geschreven voor: Fysic FX-3850

een fijne telefoon met een goede en duidelijke handleiding, die voor ouderen zeer prettig is. 1 min puntje maar daar moet ik nog achter zien te komen is dat het lichtje blijft knipperen als iemand gebeld heeft, ondanks dat ik heb opgenomen.
dinydeboer 07-09-2015

ik heb ondertussen ontdekt hoe het knipperen weg moet. Via ontvangstlijst en dan op de c knop drukken. Ideale telefoon!!

zippertje 03-01-2015
Geschreven voor: Fysic FX-3850

Het is een goede telefoon voor ouderen die slecht kunnen horen
Gemakkelijk in gebruik en ook het sos werkt prima
Tevredenbeller 12-03-2015

Het is een prachtige, heel duidelijke, voortreffelijke telefoon waar door iedereen op een heel simpele wijze heel goed mee is te werken met veel genoegen! Zeer gemakkelijk in gebruik en alle vele details werken uitstekend. Ik ben over deze telefoon zéér tevreden!