Gigaset SL910

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset SL910 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Angilo2012 31-03-2012
Geschreven voor: Gigaset SL910

Hallo nog een berichtje van Angilo ik de telefoon gekocht en heb via de site een nieuwe batterij aangevraagt ik had de nieuwe batterij binnen een week in huis siemens.nl ik ben nog steeds zeer tevreden met de telefoon heb het basis toestel aangesloten op internet werkt goed met update

Angilo2012 17-02-2012
Geschreven voor: Gigaset SL910

Hallo ik heb deze telefoon een paar dagen in bezit maar wat is het toch een mooie telefoon het design is gewoon geweldig en als hij in de houder staat komt er een aneloge klok in het schermpje je kunt er zo veel mee gewoon te veel om op te noemen je moet wel een update doen gelijk het is gewoon een genot om er mee te bellen ik heb ook de accu hy2711 erin maar heb geen problemen er mee in een woord een super huis telefoon

peppespizza 08-05-2012

De mijne is nu voor de TWEEDE keer kapot! Hij is dus weer weg. Reactie van de klanten "service"?? Ja mijnheer, dingen gaan nu eenmaal kapot...FANTASTISCH die Siemens service....Nooit meer!

KHdV 13-09-2013

Hoi,

Ik wil ook mijn accu laten vervangen maar hoe moet ik dat aan vragen en waar?

peppesPizzapie 16-02-2012
Geschreven voor: Gigaset SL910

Ook ik heb hem, in combinatie met een Siemens DX 800.Volgens de site van Siemens werken die 2 perfect samen. Ik heb hem eind november gekocht. Gisteren (!!) kreeg ik eindelijk (na 70 euro bel kosten) een nieuwe accu. De oproep lijst blijft leeg, inkomend en uitgaand. Alle telefoonnummers die in de DX 800 zitten worden verminkt overgestuurd naar de Sl910. Alle nullen zijn verdwenen. 5 keer geprobeerd zelfde resultaat. Weer naar siemens gebeld, zelfde resultaat. Email verstuurd, na 3 weken wederom. Geen antwoord. Een iets pittiger email verstuurd met alle klachten. Eindelijk antwoord. Uw vragen zijn doorgestuurd naar de tweedelijns helpdesk. Weer niks gehoord. NOG 6 emails verstuurd. Eindelijk antwoord. We zijn op de hoogte van de door u genoemde problemen, op dit moment hebben wij hier geen oplossing voor. (!!) WELLICHT dat een software update in de toekomst uitkomst kan bieden!!! DAT is de service van Siemens!!

E de Jong 02-02-2012
Geschreven voor: Gigaset SL910

Aangeschaft bij de Mediamarktactie, BTW retour, lekker goedkoop voor 158 euro.
Helaas wel de accu HY2711 in het toestel (gratis vervanging door Siemens).
Telefoon is een klein wondertje, wat mooi en wat een design, ongeloofelijk mooi.
Toestel heeft een ongehoord goed geluid dankzij speciale techniek.
Scherm erg fraai en meerdere menus, zelfs nachtstand zit er op (belt dan niet).
Kortom een absolute aanwinst en waanzinning fraai.
In een simpele handomdraai te installeren.

J Hoekstra 09-02-2012

ik heb deze telefoon ook gekocht en is zeer goed,alleen heb ook een HY2711 accu erin zitten maar heb nog steeds geen andere accu ontvangen van Siemens,
De service van Siemens is niet om naar huis te schrijven

J Hoekstra