Wacom Intuos Pro S, FR & NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Wacom Intuos Pro S, FR & NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Rob 18-07-2016

Lekker snel en nauwkeurig

Geschreven voor: Wacom Intuos Pro S, FR & NL

Sinds een week hebben wij het apparaat in huis en wat een genot! Het vergt een dag of twee wennen maar daarna wil je eigenlijk niet anders meer. In plaats van dat je met je muis veel aan het in- uitzoomen, schuiven en klikken bent, kun je met de pen heel nauwkeurig naar het punt waar je aan het werk bent. Het gebruik van de kantelknop op de pen vergt ook wat gewenning maar ook dat gaat snel. De expressknoppen is super handig en is geheel naar persoonlijke wensen in te stellen. Daarbij onthoud hij wie de gebruiker is en switcht hij dus net zo makkelijk mee. En dan de multitouch bediening. Dit werkt feilloos en accuraat. Ondanks dat de batterij klein is gaat hij toch heel lang mee, gemiddeld zo'n 10 uur. De aan/uit schakelaar is erg vlak ingebouwd en klein waardoor hij wat lastig is te vinden zonder te kijken maar dat is tot nu toe het enige nadeel wat ik kon vinden.