Shop4 - Samsung Galaxy Tab S2 9.7 Hoes - Book Cover Krokodil Bruin <lt/>b<gt/>Deze tablet hoes is geschikt voor de Samsung Galaxy Tab S2 9.7<lt/>/b<gt/ - Reviews

Flowers 31 19-07-2018

Onbetrouwbare webshop

Deze hoes in blauw besteld , echter geleverd in groen. Blauw is kennelijk niet leverbaar. Alternatief terugsturen en order annuleren of andere kleur zwart, wit of bruin. Kern is dat je niet krijgt wat je besteld en dat voor allerlei handelingen wordt geplaatst die je niet wenst. Het zou shop 4 sieren vooraf bij geen voorraad niet zomaar iets te sturen en klant op te zadelen met hun probleem, zeg gewoon we hebben het niet of bieden deze aan met een korting. Bestel hier nooit meer, onbetrouwbaar

Minpunten

• onbetrouwbaar
Geschreven voor: Shop4 - Samsung Galaxy Tab S2 9.7 Hoes - Book Cover Krokodil Bruin <lt/>b<gt/>Deze tablet hoes is geschikt voor de Samsung Galaxy Tab S2 9.7<lt/>/b<gt/