Archos 10 G2 10,1 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos 10 G2 10,1 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

mara 2001 25-04-2012

na een paar dagen kon ik de arnova niet meer laden.
hij deed niets meer terug gestuurd kon niet meer gemaakt worden dus niet lang plezier aan beleefd.
voor mij geen arnova meer.

ooijena 29-07-2012

Ik helaas dezelfde ervaring .
Na ong 2 mnd ging het scherm op ,, zwart ,, .Na 2,5 mnd (!!!) getob met Bol.com een bericht dat de tablet niet meer gemaakt kon worden

FrankEhv 21-12-2011

Is praktisch gelijk aan 4GB versie dus vreemd dat deze nog een lagere beoordeling heeft.
Plus: perfect video afspelen in 16:9, goede verhouding tussen wat je krijgt en de prijs.
Min: toch minder snel en krachtig als de veel duurdere tablets, minder mooi scherm.
Verder: de originele firmware heeft geen android market. Op het forum staat inmiddels een goede update 'custom firmware'.
deze extra 4 GB is niet nuttig, beter een 16 GB SD kaartje kopen.

Grijze haren 20-11-2011

Het apparaat loopt herhaaldelijk vast. Dan leest hij sommige e books weer wel en dan weer niet. Dit geldt ook voor de muziek die erop gezet is. In een woord een RAMP dit apparaat!
Ik geef hem nu aan de kinderen en begin opnieuw te sparen voor een Samsung Galaxy Tablet.
U kunt gerust een mail sturen, ik zal u een eerlijk antwoord geven.

quincywilson 13-11-2011

Goeie kleine computer. Handig voor in huis of buitenshuis. Altijd makkelijk om naar het internet te gaan en daar wat op te zoeken. Lekker licht. Filmpjes op youtube worden heel mooi weergegeven op hetscherm. Voor deze prijs een koopje voor wat je er allemaal mee kan doen.