Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart, goud / 16 GB - Reviews

16 GB opslag
Resolutie
1280 x 800 pixels
8 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart, goud / 16 GB op Kieskeurig.nl.

Ellen12 26-05-2020

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart, goud / 16 GB

Ik heb deze nu een jaar, werkt prima, alleen jammer dat de meeste apps niet te verplaatsen zijn van de interne kaart naar de SD kaart.

KayF 08-05-2020

Geen widevine L1

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart, goud / 16 GB

Op zich een goede tablet. Voor de prijs redelijk snel en een goede bouwkwaliteit. Geweldige accuduur, dat is echt een pluspunt. Maar de schermresolutie vind ik echt ondermaats. Ook heeft deze tablet geen Widevine L1 maar een L3 certificatie. Dat betekent dat je geen video (zoals Netflix, Amazon, Disney) kunt streamen in FHD. De 10"1 inch variant van deze tablet heeft wel een L1 certificatie, dus het ontgaat me waarom deze tablet dat niet heeft. Echt een gemis, jammer!

Jurg 01-05-2020

slecht jammer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart, goud / 16 GB

heb 29 april de samsung a 8 wifi 4 g gekocht omdat hij compas had stond op de verkoop site wat makkelijk is voor mijn gebruik op de boot maar nu blijkt het er niet in te zitten want er moet dan een magnetic sensor in zitten .
dus nu maar op zoek naar een andere formaat en beeld zijn wel top .

Henk uit Kampen 19-04-2020

Valt een beetje tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart, goud / 16 GB

Deze tablet versie 2019 asngeschaft ter vervanging van mijn oude 8 inch samsung tablet ,versie 2016,ik zie niet veel voordeel in het gewijzigde formaat,langer en minder breed,ook geen voordeel met nu de android 9,niet sneller of zo,geen eigen samsunghoes,bij dichtdoen van de hoes gaat het scherm niet uit zoals bij de vorige versie,aanraakscherm reageert minder goed,alleen de verplaatsing van de koptelefoonaansluiting van onder naar bovenkant is een voordeel,kortom,ik ben een beetje teleurgesteld door samsung,maar ik moet het er maar mee doen

Scrambled 24-07-2019

Samsung galaxy tab 8.0 16 gb

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 16 GB

Prima tabled voor het dagelijks gebruik van internet, Email , social media en streaming. Wordt standaard geleverd met veel apps . Mijn vorige tabled was van hetzelfde type en heeft 4 jaar zonder problemen gewerkt. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.