Apple iPad mini 2019 7,9 inch / grijs / 256 GB / 4G

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPad mini 2019 7,9 inch / grijs / 256 GB / 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Toine Beuze 10-03-2020

Super scherp scherm, werkt razend snel.

Toen de doos aankwam vond ik hem nog wat groter lijken dan het aangegeven aantal inches, werk razend snel, nog scherper dan de normale iPad omdat hij ongeveer even pixels heeft maar de mini natuurlijk een kleiner scherm heeft waardoor het echt VEEL scherper lijkt. Perfect voor de mensen die een iPad hebben voor een aantal spelletjes en wat foto’s. Alhoewel er erg veel foto’s op kunnen voor dat het geheugen ook maar een beetje vol raakt hoor!

Pluspunten

• Scherp scherm
  • Perfecte grootte
  • Handig om mee te nemen
  • Werk écht razend snel
  • genoeg gb voor een rijtje spelletjes en veel fotos

Minpunten

• Min punten n.v.t

FernandoSchintz 10-11-2021

Beste meneer Beuze,

Bedankt voor de review meneer Beuze, kom je toevallig uit beuzeville in frankrijk op de coordinaten 49° 20′ 0″ NB, 0° 21′ 0″ OL.

Ik ga de ipad nu niet kopen.

Mvg,
Fernando

Frans Nuis 03-04-2019

Mooi beeld en lekker snel.

Bij openen van de doos zag het er al goed uit Strak beeld door de nieuwe A12 Bionic chip tevens snelle reactie op alles wat ik deed. Had een oude Mini 2 maar die is niet meer e vergelijken.

Ben zeer blij met de aankoop.

Mvg Frans Nuis

Pluspunten

• Opslag
  • Lekker licht
  • Helder beeld

Minpunten

• Nog niets kunnen vinden

FernandoSchintz 10-11-2021

fré cohenstraat 52