Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 32 GB - Reviews

Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,1 inch scherm
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 32 GB op Kieskeurig.nl.

Hans47 05-12-2019

lekker licht en is snel in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 32 GB

de apps werken snel, apparaat is zeer licht t.o.v mijn tab A 10.5.

Maar waar ik achter ben gekomen (weet niet of het klopt) zit er geen wake-up/sleep functie op icm een cover, misschien hoor ik of het klopt.

Kriss 31-10-2019

Nog beter dan ik had verwacht!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 32 GB

Nu een dag of drie in mijn bezit. Voelt erg degelijk aan in de hand, er zijn duidelijk geen goedkope materialen gebruikt. De geluidskwaliteit is erg goed. De speakers zitten inderdaad aan één zijde van het scherm maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het geluid alleen aan de richting/stereo beleving. In het openbaar vervoer gebruik je sowieso een hoofdtelefoon of oordopjes. Het scherm geeft een haarscherp beeld. Heerlijk voor het kijken naar Netflix en YouTube. Beiden spelen heel mooi vloeiend af. Ik heb even moeten wennen aan de reactie van het scherm op aanraking. Buttons in apps en op websites reageren soms niet wanneer je een beetje te "lomp" met je vinger op het scherm komt. Dat moet je dus iets subtieler doen maar dat went snel. Na drie avonden nog steeds 55% accu over. Echt een aanrader.

Rob B 23-10-2019

tegenvaller

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 32 GB

Dit toestel wide na enkele maanden matig gebruik niet meer opstarten.
Ophaalservice werkte wel redelijk , Ze komen het apparaat ophalen ergens tussen 09:00 en 15:00 lt) . terug brengen werd op de dag zelf wat nauwkeuriger aangegeven 10:30- 1400 Lt

Ismeralda 06-10-2019

Mooi tablet, maar slechte geluidskwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 32 GB

Snelle tablet voor een goed prijs, maar de geluidskwaliteit is slecht. De twee speakers bevinden namelijk alleen aan de onderkant van het scherm.

W. Nijssen 16-09-2019

Goede tablet voor niet al teveel geld! Goede keuze!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 32 GB

Na het lezen van meerdere reviews heb ik gekozen voor deze tablet, ik had een HP 7 inch en die voldeed niet meer! Ik ben zeer tevreden met mijn keuze! Hij is snel en eenvoudig te bedienen, mooi design, lekker dun en licht van gewicht, batterij gaat lang mee. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Prijs/kwaliteit verhouding
  • Licht van gewicht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Alleen wifi

Willem 04-07-2019

Verbeterde versie van de 2016, e ter...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zilver / 32 GB

Een verademing dat de toetsen verdwenen zijn, toestel is echter vrij zwaar, traag en hapert ook al tijdens het scrollen... meer geheugen in een duurdere tablet loont!

Pluspunten

• Scherm

Minpunten

• Weinig ram
  • Geen auto wake functie in org cover