Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 32 GB - Reviews

Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,1 inch scherm
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 32 GB op Kieskeurig.nl.

Kriss 31-10-2019

Nog beter dan ik had verwacht!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 32 GB

Nu een dag of drie in mijn bezit. Voelt erg degelijk aan in de hand, er zijn duidelijk geen goedkope materialen gebruikt. De geluidskwaliteit is erg goed. De speakers zitten inderdaad aan één zijde van het scherm maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het geluid alleen aan de richting/stereo beleving. In het openbaar vervoer gebruik je sowieso een hoofdtelefoon of oordopjes. Het scherm geeft een haarscherp beeld. Heerlijk voor het kijken naar Netflix en YouTube. Beiden spelen heel mooi vloeiend af. Ik heb even moeten wennen aan de reactie van het scherm op aanraking. Buttons in apps en op websites reageren soms niet wanneer je een beetje te "lomp" met je vinger op het scherm komt. Dat moet je dus iets subtieler doen maar dat went snel. Na drie avonden nog steeds 55% accu over. Echt een aanrader.

Rob B 23-10-2019

tegenvaller

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 32 GB

Dit toestel wide na enkele maanden matig gebruik niet meer opstarten.
Ophaalservice werkte wel redelijk , Ze komen het apparaat ophalen ergens tussen 09:00 en 15:00 lt) . terug brengen werd op de dag zelf wat nauwkeuriger aangegeven 10:30- 1400 Lt

Ismeralda 06-10-2019

Mooi tablet, maar slechte geluidskwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 32 GB

Snelle tablet voor een goed prijs, maar de geluidskwaliteit is slecht. De twee speakers bevinden namelijk alleen aan de onderkant van het scherm.

Marc 19-09-2019

Gebruiksvriendelijke tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 32 GB

Gebruiksvriendelijke tablet. Was altijd een Apple adept maar merk dat dit Android apparaat een veel betere prijs/kwaliteit verhouding kent

Pluspunten

• prijs
  • gebruiksvriendelijk
  • geheugen uit te breiden