Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,1 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

9,1

Nellie86 23-10-2019

Leuke tablet! Maar batterij duur is slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik had voorheen de tab A6. Deze batterij ging 3 à 4 dagen mee. Met de nieuwe tab A ben ik dagelijks aan het laden. Blijft ook vaak hangen.

John Robben 25-11-2019

scherm 10.1 inch goede batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

de Samsung Galaxy Tab A(2019) 10.1 inch/zwart/64 GB voldoet volledig aan onze verwachtingen en ook wat de prijs is goed wat het product aangaat wijn dus zeer tevreden en bevelen dit product dan ook ten zeerste aan om aan te schaffen.

Pluspunten

• mooi van vormgeving
  • doet alles naar verwachting

Jeroen 02-09-2019

groot scherm,start snel, veel MB's. Goede prijs/kwaliteit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Groot scherm.
Veel geheugen om bijvoorbeeld apps, films en foto's op te slaan.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Start snel op.

Pluspunten

• scherm
  • geheugen
  • snelheid
  • batterijduur
  • prijs

sandra5pham 26-06-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding, mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Ik wilde graag een tablet voor entertainmentgebruik. Deze tablet dient handig om het nieuws te lezen, televisie te kijken, iets op te zoeken of te gamen. Ideaal! Een prima tablet voor thuisgebruik voor een fijne prijs.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Fijn formaat

Lia Visser Passchier 11-04-2020

Samsung Galaxy tab A

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Ik kwam dit artikel tegen en kon alleen maar zeggen klopt... ook het geluid is fantastisch met 2 speakers... bij dit soort apparaat.... zeker het gesproken woord. en het kunnen plaatsen van een SD kaart

JaSteef 26-05-2019

Smaller dan zijn voorganger

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Ik gebruik al jaren de Samsung tablets. Dit is inmiddels mijn derde en gekocht tijdens de vakantiegeld actie met de sd kaart. Wat mij gelijk opviel was dat hij een stuk smaller is dan zijn voorganger, maar daar staat tegenover dat hij wel weer langer is. Voor de rest is ie snel en mooi scherp beeld.
Wat ik helaas mis is de screenshot knop op het scherm (zoals voorganger) en de mogelijkheid om met vingerafdruk te ontgrendelen

Pluspunten

• Langer scherm
  • Scherp beeld
  • Snel
  • SD opslag

Minpunten

• Geen screenshot knop in scherm
  • Smaller
  • Geen vingerafdruk ontgrendeling

Herman 05-10-2020

Handige schermgrootte, goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 32 GB

De grootte van het scherm is ideaal: groter dan het scherm van een mobiele telefoon en kleiner dan een laptop. Daardoor is het erg praktisch in het gebruik. De accuduur is ruim voldoende om er gedurende de dag regelmatig gebruik van te maken.
De installatie om het apparaat gebruiksklaar te maken is een fluitje van een cent, zeker als je al beschikt over een google-account.

Pluspunten

• schermgrootte
  • accuduur
  • gebruiksgemak

Vonhulkenstein 25-06-2020

Prijs kwaliteit ongeëvenaard

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Helder, scherp scherm. Stevig gebouwd en goeie accuduur. Stereo speakers onderop klinken goed maar omdat ze vlak naast elkaar zitten geen stereo separatie. Hij is niet erg snel maar ik gebruik hem ook slechts voor Netflix en YouTube dus dat is geen ramp. Ik vermoed dat hij minder geschikt is voor spelletjes. Ik ben verbaasd over de prijs kwaliteit. Voelt eerste klas aan. Gek genoeg is deze tablet nu ongeveer even duur als de minder gespecificeerde a8 tablet.

Kriss 31-10-2019

Nog beter dan ik had verwacht!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Nu een dag of drie in mijn bezit. Voelt erg degelijk aan in de hand, er zijn duidelijk geen goedkope materialen gebruikt. De geluidskwaliteit is erg goed. De speakers zitten inderdaad aan één zijde van het scherm maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het geluid alleen aan de richting/stereo beleving. In het openbaar vervoer gebruik je sowieso een hoofdtelefoon of oordopjes. Het scherm geeft een haarscherp beeld. Heerlijk voor het kijken naar Netflix en YouTube. Beiden spelen heel mooi vloeiend af. Ik heb even moeten wennen aan de reactie van het scherm op aanraking. Buttons in apps en op websites reageren soms niet wanneer je een beetje te "lomp" met je vinger op het scherm komt. Dat moet je dus iets subtieler doen maar dat went snel. Na drie avonden nog steeds 55% accu over. Echt een aanrader.

Lemsie 19-05-2019

Lekker snel mooi beeld duidelijk.toppie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Mooi .snel .beeldscherm top.
Aanrader, fijn om naar te kijken en goed snel.
Toffe tablet. Duidelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

RBuijsman 02-03-2021

Mening tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Prima tablet, alleen niet altijd even snel. De prijskwaliteit verhouding is erg goed. Prima tablet voor dagelijks gebruik. Voor werk is ie niet voldoende, maar dat is niet gek

Denise21072 23-02-2021

Tap A 10.1

De Tap A 10.1
Werkt super hoed ik heb het al 2 jaar en het bewerkt nog steeds super goed het lijkt wel of het nog wel nieuw is ben er super blij mee

Anoniem 20-02-2021

Goed geluid en aanraakscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Prima aanraakscherm duidelijk en overzichtelijk zeer gebruiksvriendelijk ben erg tevreden met dit product volgende aankoop weer Samsung producten

Jar20 18-02-2021

Galaxy Tab A

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik ben uiterst tevreden met mijn Galaxy Tab A. Ik ben over het algemeen skeptisch wanneer het aankomt op de aankoop van een tablet, omdat ik in het verleden slechte ervaringen heb gehad met meerdere tablets. Ik ben blij om te zeggen dat dit niet het geval is met de Galaxy Tab A. Alle klachten welke ik in het verleden had zijn verdwenen. De batterijduur van de tablet is meer dan genoeg om hier een goede dag mee door te komen. Het touchscreen werkt precies zoals deze moet werken, en zal geen problemen opleveren. De snelheid van de tablet is in de tijd dat ik de tablet hebt gebruikt, en dat zijn enkele maanden, exact hetzelfde gebleven als toen ik deze voor het eerst uit de doos haalde. Ook de mogelijkheid om de tablet als een telefoon te gebruiken door hier een sim kaart in te steken wordt op prijs gesteld. Als ik dan toch een verbeteringspunt aan moet duiden, dan zullen dit de speakers van de tablet zijn. Hoewel ik er persoonlijk geen last van heb, ik gebruik immers altijd een koptelefoon, is de kwaliteit van de speakers misschien minder dan je zou verwachten, helemaal wanneer je andere samsung producten hiermee vergelijkt. Als de speaker kwailiteit geen groot probleem zal zijn, dan raad ik het zeker aan om de Galaxy Tab A aan te schaffen.

Esther2021 17-02-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Heel blij met de Samsung tablet, ben overgestapt van ipad naar Samsung en geen spijt van. Makkelijk in te stellen en super scherp scherm. Ook alle apps die ik erop heb gezet werken zonder problemen. En ook alles makkelijk te connecten met mijn Samsung telefoon. Heel tevreden!!

Anoniem 15-02-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik ben al jaren gebruiker van IPhone en IPad maar wilde, toen de IPad niet meer goed functioneerde, als alternatief eens een Samsung tablet aanschaffen. Na een korte gewenningsperiode kan ik de tablet goed hanteren. Hij is heel gebruiksvriendelijk, prima beeld, reageert snel en en apps functioneren prima. Bovendien qua prijs voordeliger dan een IPad.

Otilio 15-02-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

De Samsung Tablet werkt geweldig.
Heel erg handig en gebruiks vriendelijk
De mee geleverde beschermhoes is zeer gewaardeerd. Thanks

Anoniem 15-02-2021

Goeie tablet voor sen goeie prijsje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ja, zoals te zien is het een goeie tablet.
Met sim kaart en geheugen te uitbreiden,dit is mijn tweede tablet van Samsung. Ga voor altijd voor Samsung tablets en gsm telefoons.

Linda1970 15-02-2021

Geweldig en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik heb de tablet aangeschaft om mijn sport te kunnen blijven doen. En voor mijn kleinzoon van 3 jaar zodat hij er leerzame spelletjes op kan doen. Deze tablet is daar heel goed voor.

Jan Kl 15-02-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Wij genieten elke dag van onze nieuwe Samsung tablet.
Zeer helder beeld, snel, maakt mooie foto's en makkelijk in gebruik.
Een aanrader voor iedereen