HTC Flyer 7,0 inch / wit, zilver / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC Flyer 7,0 inch / wit, zilver / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

jaapvanG 07-04-2012

htc flyer besteld alles werkte alleen gps niet, dus op voorspraak van htc teruggestuurd naar bol.com,meteen andere besteld daar van werkte ook de gps niet dus wederom na overleg met helpdesk en zogenaamde reparatie van hun servicedienst terrug gestuurd,dus erg teleurstellende hulp van htc(afekeurde niet meer te repareren serie?) nu maar 7 inch tablet besteld van samsung met gps, navigeren met dit tablet is voor mij belangrijk.

Drypants2012 18-02-2012

Erg fijne tablet die je makkelijk meeneemt in tegenstelling tot de 10" tablets. Het scherm is fijn en de HTC sense schil is een aanvulling. Gelukkig is de update naar Adroid Honeycomb er en heb ik deze snel geinstalleerd. Zo ziet het er nog mooier uit. De knopjes op de voorkant hebben geen functie maar aangezien deze bij Honeycomb op het scherm zitten. Is geen probleem. De accuduur valt me ook mee. Was dan ook een erg slechte tablet gewend. De Flyer werkt soepel en snel en ligt goed in de hand. Hij is iets te zwaar om in je binnenzak mee te nemen maar in een tas ken ook natuurlijk.
Kortom... een aanrader!

Fernanda2012 18-02-2012

Helemaal mee eens! Je vergat te vermelden dat ie zo'n handig pennetje heeft waarmee je aantekeningen kan maken enzo. Review had wel iets uitgereider gemogen Joost!