Archos Internet 70 Internet 7,0 inch / zwart / 8 GB - Reviews

8 GB opslag
Resolutie
800 x 600 pixels
7 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Internet 70 Internet 7,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl.

8,9

phasma 27-07-2011

Een prachtige tablet, prima formaat , laag gewicht en mooie prijs. Ben er erg blij mee!

Partagas 24-06-2011
  • Product maand in bezit

Mijn vriendin wilde graag een wat kleinere tablet en de keuze is gevallen op de Archos 70 Internet Tablet met 8 GB flash geheugen. Het alternatief met een capacitieve display was de Samsung Galaxy maar die is m.i. way overpriced.

Deze kleine Archos doet wat ie doen moet. Goed reagerend capacitief scherm. Hij is lekker licht, snel, speelt alle multimedia formaten en is tevens een uitstekende eReader. Het beeldscherm is echt stuken beter dan dat zijn zijn grotere broer, de Archos 101.

De Archos 101 Internet tablet was een regelrechte fiasco. Deze heb ik omgeruild voor een Acer Iconia Tab 500 (prachtig apparaat overigens).

Wie voor een redelijke prijs een leuke tablet wil zit helemaal goed met de Archos 70. Ik heb trouwens met een beetje handelen een 32 GB SDcard (SANdisk cat4) er bij gekregen voor de helft van de prijs. Gewoon proberen hè. Als beschermhoes hadden we een echt lederen case bij PDAir.com besteld. Oerdegelijk en past als een maatkostuum! Zo kan hij overal mee naar toe en kan ook nog tegen een stootje.

fred2011 21-06-2011

Wat een.fijn.apparaat. We wilden.een tablet die goed werkt, en niet te duur is. Geen iOs maar android. Dit omdat Apple wel goed is ma alles dichtspijkert en de android market bied Mega veel free content. De Archos is echt geweldig voor de prijs. Is snel en ook het scherm voldoet prima. Meer 16.9 dan Ipad. Dus natuurlijker. Wel minder inkijkhoek, maar recht voor de Archos is hij werkelijk super scherp. En ik kijk toch niet via de zijkant. Veel aansluitingen. USB, Mini USB, etc. De 16 Gb uitvoering is maar € 299 bij de Dixons. Dixons zei eerlijk meer te verdienen op een Ipad, maar vonden de Archos een ZEER goed alternatief. 2 jaar garantie, wat wil je nog meer. Ben erg benieuwd wat Archos nog meer in petto heeft in de toekomst. Android 2.2 functioneerd prima. Ik ben overtuigd en heb de nodige euros bespaard. En oh ja, je kan je mobiel aansluiten om die als modem te gebruiken (tethering) zowel via usb als bluetooth.

bas2577 17-05-2011

Geweldig tablet voor als je het niet te duur wilt en toch de performance wil.

Mooi beeldscherm, lekker helder met LED backlight.
Microsd sleuf
Perfect capacative multi-touchscreen dat je maar lichtjes hoeft aan te raken en niet hoeft te drukken zoals bij een resistive scherm.
Wifi en bluetooth en Lan browsing werkt prima
micro-usb aansluiting ook als host te gebruiken.
Stereo geluid klinkt ook goed, maar best met headset.

Kortom prima tablet om met plezier te gebruiken.

Wel even in instellingen - apparaat info - powermanagement de instelling op overdrive zetten.
Dit omdat Archos hem standaard in optimaal insteld en dan begrenst je cpu maar op 800 mhz en met overdrive kan hij de volle 1000 Mhz benutten als het nodig is. Je homescreen werkt ineens veel vlugger and apps ook
Mooie is dat de accu niet veel minder land meegaat op deze instelling.

kortom ECHTE AANRADER

teuntjeremi 24-03-2011

mooi ding, licht en veel mogelijkheden gezien prijs. Scherm viel me reuze mee, had slecht scherm verwacht maar is scherp. Heb nog nooit met android te maken gehad maar kon eigenlijk wat ik wilde gelijk uitvoeren, android market geïnstalleerd en eveneens verscheidene apps. Heb ook een ipad maar vond deze te groot en te lomp.

hmmmkoffie 07-03-2011
  • Product kwartaal in bezit

Prachtige tablet, erg blij mee:
- Slechts 300 gram! Lekker makkelijk vasthouden
- Android werkt prima. NAS benaderen met bestandsbeheer
- Flash ondersteuning
- Scherm is mooi en reageert prima (wel meteen calibreren na aanschaf!)
- USB- en HDMI aansluiting
- Android Market eenvoudig te installeren

Vergeleken hiermee is de iPad zwaar, duur, geen Flash ondersteuning, geen USB, geen HDMI...

Enige nadeel vind ik dat er nog weinig mooie apps beschikbaar zijn voor dit formaat scherm. Veel android apps zijn alleen geschikt voor smartphones. Maar ik neem aan dat dat snel gaat verbeteren nu er veel nieuwe android tablets op de markt komen. B.v. de game Angry Birds ziet er prachtig uit en werkt super. Facebook, Gmail en Twitter werken trouwens ook ideaal.

Al met al een prima koop, vooral voor deze prijs!

Corg61 03-02-2011

Leuke Tablet voor weinig geld. Na 2 FW updates draait het als een zonnetje. Wel is het een Tablet voor gevorderden omdat je hier en daar wel moet tweaken.
Dit alles ligt overigens zeker niet aan de hardware danwel de software! Speelt na aanschaf drivers bij Archos (15euro) alles af. Streamen vanaf je pc of NAS gaat perfect en via die mini HDMI ook naar alle flatscreens. Mooi is de usb, die dient ook als Host!
Jammer dat je de kabel daarvoor apart moet kopen. Maar ju kunt dan ook alles aansluiten (3Gdongle,fototoestel etc etc.) Leuk apparaat! een blijverT :)

Grivo 14-01-2011

De Archos nu een tweetal weken in bezit, moet zeggen heel tevreden oven het apparaat, prijs kwaliteits verhouding is uitstekend, Android besturingssysteem is wel een beetje wennen, mmaar na een tijdje is het fijn werken ermee
de twee enige nadelen die ik (tot nu toe) heb gevonden zijn, zwakke (snelgids) handleiding en je hebt een extra kabel nodig, voor het aansluiten van een stick, muis, toetsenbord... er zit wel een micro USB naar USB kabel bij voor aansluiting met Pc, maar dat is male, en je hebt female nodig voor sticks enz.
maar dat kan de pret niet bederven, scherm is goed aanraakgevoelig, scherp en goede kleuren, het toestel is ook redelijk snel, internet is wel iets minder snel maar toch zeer aanvaardbaar, ligt goed in de hand speel video’s probleemloos af, al moet je wel rekening houden met het bestandstype, de batterij doet het behoorlijk tot 5 uur video vliegtuigmodus en powersafe ingeschakeld, er zijn allerlei apps te downloaden via appslib, heb al een paar keer een ander schermtoetsenbord gedownload maar krijg het niet aan de praat, hij blijft het standaard toetsenbord gebruiken, andere apps werken wel, doe ik iets verkeerd ik weet het niet
Ben er best tevreden mee

Harrydeparrie 07-01-2011

Sinds begin december hebben wij een Archos 70 en het is echt 'n geweldig apparaat. Mooi scherm, toetsenbord werkt prima (voor 'n touch screen dan..). Snelheid en bedieningsgemak is ook dik in orde. Zelfs het geluid vind ik acceptabel. Het gewicht en afmetingen vind ik een groot voordeel t.o.v. de 10" tablets, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

wkeller 26-12-2010

Na verbeterde Froyo (Android 2.2.10) van Archos en Google Market wordt het mijn voorkeur boven iPad en laptop voor op de bank: lekker licht (300g) met mooi en snel scherm, geheel standaard Android met alles beschikbaar in de Market. Batterij ook prima, evenals USB, SDHC card en LAN access. Veel value for money!

Peelander 24-12-2010

Mooie beeld kwaliteit. Snel internet. Genoeg apps's. Accuduur 4 uur en op gedimd scherm wel 7 uur. Draait bijna alle video's op dvd bestand na. Streamt zonder probleem films van mijn server. Ben zeer onder de indruk van het apparaat en de kids kunnen er goed mee overweg. Heb er 2! De Eerste kwam van Dixons via de webshop maar deze was helaas niet goed. Deze was al open geweest en leek al gebruikt of gerepareerd.
Kreeg na enige moeite mijn geld terug bij de Dixons in Goes.
De andere 2 komen van M.markt Breda (€250) en ben daar super geholpen.
Nadeel van de Archos 70: Geen stylus en geen verwisselbare accu!