Apple Pro

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 3 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Tymen 21-05-2019

Power tablet voor grafische werk

Geschreven voor: Apple Pro

Ik heb er pas een dag op zitten spelen, dus veel moet nog ontdekt worden. Ik heb vroeger al een iPad gehad en meerdere iPhones.
Ik ben qua telefoon intussen overgestapt van Apple naar een concurrent voor de prijs kwaliteitsverhouding. Maar voor grafisch werken is er momenteel simpelweg geen andere keus dan een iPad pro. Helemaal als je die kan combineren voor je werk met een Macbook Pro.
Dankzij iCloud was de keus voor 64g simpel want voor een paar euro heb je mega veel cloud opslag. Het is wel echt zonde dat die pen zo duur is en er niet standaard bij zit. Met de apps Pro Create (tekenen) en Shap3r (3D modeling) kan ik echt alles maken dat ik bedenk. Als nu nog Adobe XD met volledige versie op de ipad komt dan kan ik mijn macbook pro af en toe thuis laten. Waanzinnig apparaat met veel potentie.

Pluspunten

• Super snel
  • Heel erg licht
  • Met de pen erbij een grafisch beest
  • Prachtige beeldkwaliteit

Minpunten

• Duur
  • Pen moet je er voor ong 120 nog bij kopen

HJ 18-01-2019

Levendige kleuren, 4 speakers

Geschreven voor: Apple Pro

Juweel van een iPad. Ik had voorheen iPad Air2, en dit is een fantastische update daarvan. Lekker groot scherm, gezichtsherkenning werkt uitstekend, het overzetten van de gegevens is een fluitje van een cent. Kleuren zijn nog levendiger en het geluid is veel mooier dan je zou verwachten, ook zonder koptelefoon.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Hoge resolutie
  • Gezichtsherkenning
  • Betere frontcamera
  • Goeie batterij

Tom 10-01-2019

heel mooi scherm, helder en fantastische kleuren. Supersnel

Geschreven voor: Apple Pro

wat een grote stap vooruit, scherm/resolutie, geheugen en snelheid - de iPad pro 11". is top. Snel opstarten met face ID, met gemak door mijn MS office. Foto- en tekstverwerking is supersnel.