Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 64 GB

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 64 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jopie steijn 14-07-2019

Snel, duidelijk, scherp.

De samsung tab A 64 gb is een zeer gebruiksvriendelijk apparaat.
Maat scherm is duidelijk, Fijn om tekst te typen.
Is snel, en heeft veel mogelijkheden.
Ik ben geen digi expert, maar kan hier heel goed mee werken.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Anneke 11-07-2019

lekker buiten ziggo go kijken.

ik wil hem aanschaffen om lekker buiten Ziggo go te kijken. de rest doet mijn smartphone wel. die van alle gemakken is voorzien. maar om er een complete film op te zien. vind ik het scherm te klein voor. vandaar deze mooie tablet. het moet dan ook persé samsung zijn. andere merken wil ik niet.

Goede tablet 20-06-2019

Grote en goedwerkende tablet !!

Na enig vergelijken ben ik toch (weer) bij Samsung geëindigd....
Duidelijker als dit kunnen ze het niet maken, simpel en DUIDELIJKE uitleg over het hoe of wat je er wel of niet mee kan doen.
Werkt ondertussen ook op de laatste Android-versie (Pie)

Pluspunten

• Duidelijke omschrijving en gebruiksaanwijzing
  • Accuduur
  • Zeer goed en "diep kleuren" scherm
  • Een hele lading aan apps
  • Complete levering met lader en kabel

JMV 15-03-2019

Goed scherm , prettig in de hand en goede accuduur

Ik was op zoek naar een tablet om snel iets te kunnen opzoeken, wat te kunnen lezen en te internetten. Deze tablet voldoet aan die wensen. Daarnaast kan er mooi een spelletje op worden gespeeld en muziek op worden opgeslagen. Camera is wat minder maar daar heb ik al een telefoon voor. De oplaad tijd had iets korter gemogen.

Heeft geen fysieke home toets en sluit goed aan bij de samsung galaxy S serie.

Pluspunten

• Scherm
  • Accuduur
  • Opslag
  • Uitbreidbaarheid

Minpunten

• Camera
  • Oplaadtijd

Jaimy Zwart 20-02-2019

Écht waar voor je geld!

Top ding! Allereerst is het gewoon een mooie tablet. Design ziet er nice uit, de mat zwarte achterkant is erg mooi. Batterij is echt amazing, gaat zo 2 volle dagen mee! Scherp is geen OLED helaas, maar dit stoort niet perse aangezien het scherm er wel van goede kwaliteit uitziet. Daarnaast is het geluid uit de speakers geweldig! Het geeft zelfs nog een béétje een surround effect. Camera's zijn allebei shit. Serieuze foto's maken? Dont even think about it. De cameras zijn er enkel voor apps als Snapchat etc. Momenteel runt deze tablet Android 8.1, waardoor sommige fijne functies van Android 9 nog ontbreken. Gelukkig is het een kwestie van wachten, uiteindelijk komt deze update er wel voor deze tablet. 32gb is voldoende opslag, je kunt een micro-sd aanschaffen en hier vrijwel alles opzetten (ook alle apps). Deze tablet heeft niet de snelste chip. Dat kun je merken, maar dan moet je hem wel eerst flink aan het werk zetten (je apps nooit afsluiten of zware games). Met een USB-C naar USB adaptertje (€1,50 bij Action) kun je van alles met deze tablet. Een USB-stick openen? Geen probleem. Een toetsenbord en/of muis aansluiten? Het werkt gewoon! Je USB ventilatortje laten draaien? Dat kan ook. Kortom: echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Geweldige luidsprekers
  • Grote batterij gaat 2 dagen mee
  • Optie voor micro-sd
  • Geen OLED, wel prima scherm
  • Sterke flash, handig als zaklamp

Minpunten

• Zeer slechte camera's
  • Voorlopig geen update naar android 9

Melvinvdmeer 27-01-2019

Super tablet

Heb deze Samsung tablet nu een paar dagen en wat een super ding zeg.
Voorheen had ik de galaxy tab 3 8.0 maar die was al 5 jaar oud dus tijd voor vernieuwing.
Toen deze tablet gekocht met het vooruit zicht dat hij ook android 9 gaat krijgen.
En hij is gewoon super hij start snel op, mooi scherm, snel, genoeg opslag en ook het ontwerp vind ik mooi.
Het enige wat wel wennen was is dat er geen fisieke knoppen op zitten.
Je kunt er alleen geen fortnite op doen.

Pluspunten

• 3gb ram
  • 32gb opslag
  • Full hd 1080p scherm
  • USB C
  • Android 8.1 (upgrade android 9 gaat komen)

Minpunten

• Geen home button (maar dat went)

Samsung tablet 11-01-2019

Mooi groot scherm, zeer snel en gaat lang mee ! I

Ben zeer tevreden! Veel sneller dan mijn vorige tablet. Makkelijk te bedienen!
Echt een aanwinst, nog beter dan ik had verwacht!

Pluspunten

• Alles!

Geeser 29-12-2018

Groot scherm en lekker lange accuduur.

Was op zoek naar een nieuwere uitvoering nadat mijn 8.4 niet meer werd geüpdate. Daar ik toch weer een Samsung wílde maar niet de hoofdprijs wílde betalen ben ik op deze uitgekomen. Wat een héérlijke machine. Snel in opstarten en helder beeld. Ok het komt met alle voorgeïnstalleerde software maar dat moet je voor lief nemen als je niet direct van Google koopt. Gewicht is iets aan de zware kant als je het lang in de hand houd. Beveiligings software van 1 sep 2018. Bij Samsung Galaxy note 8 is 1 dec 2018 uitgerold. Gamen doe ik niet op de tablet dus van mij geen review hierover.
Over het geheel ben ik zéér tevreden met deze machine.

Pluspunten

• Draait op laatste OS 8.1.0
  • Groot scherm
  • Snelle opstart

Minpunten

• Beveiligings Software update loopt achter
  • Foto's van mindere kwaliteit
  • Iets meer gewicht dan normaal

joop 18-11-2018

grote scherm

zeer goede produkt zekker een aanrader ben er zeer tevreden mee goed ook in gebruik erg makelijk te bedienen