Lenovo TAB 10 10,1 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo TAB 10 10,1 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Robert 10-06-2019

Perfect voor de vakantie

Het tablet werkt gekocht voor vakantiedoeleinden. Tevens de prijs was erg belangrijk. Het hoefde geen duur product te zijn.
Momenteel doen we er zelfs meer mee als wat de bedoeling van de aankoop eigenlijk was.
Door de goede beeldkwaliteit wordt erop gekeken naar b.v. Netflix en Youtube, alsmede op internet gesurft.
Tevens een app erop gezet om hem te gebruiken als e- reader voor het lezen van ....
Zeer gemakkelijk te bedienen en ligt goed in de hand.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Vorm
  • Prijs

A. v. Gelder 14-12-2018

Goed voor het kleine werk

Wat je kunt verwachten voor deze prijs. Een tablet met een goede accuduur, helder scherm en goede response. Hij is niet snel genoeg voor de moderne spelletjes, daarvoor moet je hem niet aanschaffen. Goed voor internetten, netflix/youtube met stereo geluid, lezen van pdf's, bekijken van foto's en verder alles wat niet teveel van de processor vraagt.

Pluspunten

• Accuduur
  • Helder scherm
  • Goed stereo geluid bij films
  • Prijs

Minpunten

• Blijft bij Android 6.0.1
  • Traag als er meer open staat

AGloudemans 08-10-2018

Lenovo TAB 10

Gunstige prijs / kwaliteit verhouding, goed merk. Mooi om te zien, aanraakscherm prettig. Tablet start snel op en reageert snel.

Pluspunten

• Goed merk
  • Goede prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

Jacq Hendriks 01-08-2018

Goed werkende tablet

Prijs kwaliteit is super. Een goed tablet
Makkelijk te starten..
Hij werkt voortreffelijk
Hij doet wat wordt gezegd