Medion LIFETAB HD E10511 10,1 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFETAB HD E10511 10,1 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Jan Raaijmakers 04-04-2018

Hoe is het mogelijk!!

Het enige 'goede' is de prijs, maar dan alleen voor ingebruikname, dan begint de ellende! Software die vastloopt, spontaan opnieuw opstarten, niet willen opstarten om maar niet te spreken over een accu die om de haverklap leeg is. De servicedesk te pakken krijgen is een crime. bij het eerste contact te horen gekregen dat ik eerst maar even het een en ander moest proberen, als dat niet werkt opnieuw contact opnemen. Dat laatste dus gedaan en tablet opgestuurd. Na drie weken retour met begeleidend schrijven maar de klacht was nog hetzelfde. Weer bellen en opsturen, terug na reparatie met zoveel nieuwe onderdelen dat ze volgens mij beter een nieuwe tablet hadden kunnen sturen. De klachten zoals spontaan opnieuw opstarten en in record tijd de accu leegtrekken heeft de tablet nog steeds. Ik heb de moed opgegeven, voor mij NOOIT een medion meer.