Medion LIFETAB HD E10511 zwart / 16 GB - Reviews

1920 x 1200 pixels
10,1 inch scherm

5,5

stani 29-01-2018

groot scherm.werkt snel.heel goed voor spelletjes kinderen

heel goed produkt ligt goed in de hand ,batterij gaat lang mee ,uren lang plezier ,heb geen spijt van de aankoop.Prijs is ook redelijk voor hetgeen je krijgt

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • aankoopprijs

Minpunten

Geschreven voor: Medion LIFETAB HD E10511 zwart / 16 GB

Jan Raaijmakers 04-04-2018

Hoe is het mogelijk!!

Het enige 'goede' is de prijs, maar dan alleen voor ingebruikname, dan begint de ellende! Software die vastloopt, spontaan opnieuw opstarten, niet willen opstarten om maar niet te spreken over een accu die om de haverklap leeg is. De servicedesk te pakken krijgen is een crime. bij het eerste contact te horen gekregen dat ik eerst maar even het een en ander moest proberen, als dat niet werkt opnieuw contact opnemen. Dat laatste dus gedaan en tablet opgestuurd. Na drie weken retour met begeleidend schrijven maar de klacht was nog hetzelfde. Weer bellen en opsturen, terug na reparatie met zoveel nieuwe onderdelen dat ze volgens mij beter een nieuwe tablet hadden kunnen sturen. De klachten zoals spontaan opnieuw opstarten en in record tijd de accu leegtrekken heeft de tablet nog steeds. Ik heb de moed opgegeven, voor mij NOOIT een medion meer.
Geschreven voor: Medion LIFETAB HD E10511 zwart / 16 GB