Apple Pro iPad Pro 2015 goud / 512 GB - Reviews

2224 x 1668 pixels
10,5 inch scherm

P. de Lange 15-10-2017

Goede accu duur en scherm 10,5 perfect

Als Apple fan,( iPod, iMac, iPhone SE, iPad 2, iPad mini ) en nu iPad pro 10,5 ben ik helemaal happy. Excel sheet op de iMac, zijn uitwisselbaar met Numbers op de iPad . Jammer dat in tegenstelling met de iMac is het programma Parallels niet beschikbaar voor de iPad. Op de iMac kan je daardoor gelijktijdig zowel Apple als Windows programma's gebruiken.
Juist het handzame formaat en de veelzijdigheid van programma's is het een geweldig apparaat om er ook onderweg gebruik van te maken. Via iCloud synchroniseer je automatisch alle bestanden naar alle Apple apparaten. Wel even moeten wennen aan het zwaardere gewicht. Meer meer dan tevreden over deze iPad. Bovendien is de ondersteuning van Apple bij vragen altijd subliem. Ze kunnen zelfs de iPad,iPhone of iMac telefonisch overnemen en dan op afstand eventuele problemen oplossen.
P.de Lange
Geschreven voor: Apple Pro iPad Pro 2015 zilver / 64 GB