Apple iPad Pro 2017 goud / 512 GB - Reviews

Resolutie
2224 x 1668 pixels
10,5 inch scherm

Anja 17-11-2017

Wat is mijn oude iPad klein

Zoals de review titel al beschrijft, wat is mijn oude 9,7 inch iPad toch klein.
Nu werk ik op een iPad pro die het prettige formaat heeft van een A4 blaadje, en daardoor komt mijn iPad pro 12’9 natuurlijk over.

Mijn keuze ging tussen een 128 GB met A9X chip en de 64 GB met A10X chip.
Ik heb dus gekozen voor de laatste A10X chip met het op de koop toe nemen van minder opslagruimte. Er bestaat immers nog iCloud mocht ik echt in opslagnood komen, en creatief omgaan met het aantal apps op de iPad. Tot slot, ik ben 16 GB gewend, dus met 64 GB waan ik mij in luxe sferen.

Het mooie van de iPad pro is dat je pencil kan gebruiken. Ik gebruik AdobeSketsh om te tekenen. Pencil moet je met bluetooth koppelen, en dan is het een toverstokje.
Gebruik pencil ook om te navigeren.

Het geluid is met 4 speakers heerlijk vol. Vooral mooi bij you tube video’s.

Een minpunt heb ik ook. Siri is nog niet volwassen, en ik heb liever dat Siri het goed doet dan dat er updates komen om Siri te verbeteren en dan nog happert Siri.

Pluspunten

• Mooi scherm A4 formaat.
  • 4 speakers klinken vol.
Geschreven voor: Apple iPad Pro 2017 grijs / 64 GB

P. de Lange 15-10-2017

Goede accu duur en scherm 10,5 perfect

Als Apple fan,( iPod, iMac, iPhone SE, iPad 2, iPad mini ) en nu iPad pro 10,5 ben ik helemaal happy. Excel sheet op de iMac, zijn uitwisselbaar met Numbers op de iPad . Jammer dat in tegenstelling met de iMac is het programma Parallels niet beschikbaar voor de iPad. Op de iMac kan je daardoor gelijktijdig zowel Apple als Windows programma's gebruiken.
Juist het handzame formaat en de veelzijdigheid van programma's is het een geweldig apparaat om er ook onderweg gebruik van te maken. Via iCloud synchroniseer je automatisch alle bestanden naar alle Apple apparaten. Wel even moeten wennen aan het zwaardere gewicht. Meer meer dan tevreden over deze iPad. Bovendien is de ondersteuning van Apple bij vragen altijd subliem. Ze kunnen zelfs de iPad,iPhone of iMac telefonisch overnemen en dan op afstand eventuele problemen oplossen.
P.de Lange
Geschreven voor: Apple iPad Pro 2017 zilver / 64 GB