Archos Oxygen 133 Oxygen 13,3 inch / zwart / 64 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Oxygen 133 Oxygen 13,3 inch / zwart / 64 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martin 11-01-2019

Groot scherm, gps en veel aansluitmogelijkheden

Erg goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik gebruik m veel voor navigatie op een zeilboot met de ingebouwde GPS. Met zeekaarten van .Navionics. Werkt fantastisch door het waanzinnig grote scherm 13,3”.
Ik had al een 10” tablet, maar die gebruik ik nu als backup, just in case.
Maar ook thuis ideaal, voor de Sonos app, Chromecast streamen op de tv

Pluspunten

• Groot scherm
  • Gps voor navigatie
  • Chromecast standaard
  • Hdmi aansluiting
  • Goed geluid

Minpunten

• Niet supersnel

Cynneke 09-06-2017

Super groot scherm!

Heerlijk, zo'n 13 inch scherm. Door de HD is het scherm lekker helder en scherp.
De tablet is heel gebruiksvriendelijk, zo komen de knoppen onderaan alleen tevoorschijn door het menu naar boven te halen. Op mijn oude tablet drukte ik tijdens het gamen wel eens per ongeluk op deze toetsen.
Hij is heel snel met het installeren van apps, die vervolgens zelf ook razendsnel starten.

Hij is wel erg zwaar om vast te houden, maar aangezien ik veel op bed game, is dat geen probleem. Dan gaat hij op mijn kussen.

Pluspunten

• groot scherm
  • HD-kwaliteit
  • Razendsnel
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Erg zwaar