Lenovo TAB 3 10 Plus 10,1 inch / zwart / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo TAB 3 10 Plus 10,1 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Amy 04-09-2018

Groot scherm

Wat ik eigenlijk niet lees over 2gb geheugen dat je maar 3 of 4 apps kan downloaden en dan is het geheugen vol!!!!??dus wat heb je dan aan 32 opslag mijn Samsung tablet heeft ook 2ramgeheugen maar daar staan wel 20 apps op die ik heb gedownload en dan heb ik nog bijna de helft 1gb over.
Als je deze tablet koopt is het 2ramgeheugen al bijna vol 1.5gb .

Robin 10-08-2018

zeer slecht geluid!

De tablet is prima in gebruik maar het geluid is echt niet om aan te horen. Blikkerig, schel en irritant (dolby mn reet). Daarbij zal ik ook nooit begrijpen waarom ontwikkelaars van dit soort apparaten denken dat de mensen die niet voor het scherm zitten extra willen meegenieten van het geluid wat aan de achterkant van het apparaat eruit schettert. Doe die boxen aan de voorkant in vredesnaam. Laat degene die er daadwerkelijk naar kijkt van het geluid genieten en niet de rest van de wereld. Stom ontwerp.

Pluspunten

• scherm is netjes en scherp

Minpunten

• vervelend geluid
  • boxen aan de achterkant
  • sneller leeg dan mijn vorige Yoga.

Bart 01-08-2018

groot scherm en goede accuduur

Ik heb met de Lenovo tab 10 plus een goede tablet gekocht met een accuduur die ook in standby niet te wensen overlaat. Ook door de interne 32 GByte aan opslagruimte heb je weinig ruimtegebrek. De maten wijken helaas af van zijn opvolger tab 4 plus echter de Lenovo tab2 a10-30 heeft dezelfde afmetingen en daar zijn voldoende hoesje voor beschikbaar.

Pluspunten

• batterij verbruik in standby
  • schermresolutie
  • geluid

Minpunten

• updates doen lang over installatie
  • hoesjes Lenovo tab4 niet compatible

m.d bleijenberg 24-12-2017

tis ff wennen maar opzich een goed product om mee te werken

voor op mijn werk gekocht en het is snel genoeg voor mij kan er goed mee onderdelen bestellen en bankieren

Schuurmans 15-12-2017

Mooi beeld

Als vervanger van de Lenovo tab 2 A10 70f gekocht en is aanzienlijk verbeterd. Mooi helder scherm sterke accu en prima prijs kwaliteit! Bij Cool Bleu gekocht vanwege de uitstekende garantie en advies!

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Prachtig beeld
  • Nette prijs
  • Snel opgestart
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Speakers achterzijde

Ton 05-12-2017

Prima tablett

Gekocht bij BCC prima tablett werkt uitstekend geheel tevreden prima service bij BCC Denhaag.
Beeldscherm is prima scherp en duidelijk app. Is snel en doet wat ik wil.
Ben overgestapt van een Samsung naar Lenovo uitstekend prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Beeld
  • Accu
  • Service

Mirjan Tillie 02-11-2017

Gebruiksvriendelijk

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik zeer tevreden was met mijn vorige Lenovo tablet vanwege prijs/kwaliteit verhouding en bediening gemak.

Klant1001 05-06-2017

Goede tablet !

Nu 4 dagen in mn bezit : Fijne tablet met android 6, gps en nfc. Werkt fijn en snel genoeg, alleen vervelende blauwe lenovo sticker op t front die bijna niet te verwijderen is, (kinderen gaan eraan trekken en de lijmresten zijn echt lastig te verwijderen,) Je krijgt wat je verwacht met deze tablet, zeker zn geld waard. Gekocht als vervanging voor galaxy tab 2.

Pluspunten

• Android 6
  • Gps NFC
  • Dolby geluid (ook uit te zetten)

Minpunten

• Kunstof behuizing
  • Lenovo sticker op front
  • Volume zonder dolby beperkt

Gerard 02-05-2017

Prima tablet voor 'n redelijke prijs

Schitterend beeld en naar ieders smaak in te stellen kwa kleur en scherpte en contrast.
Accuduur grandioos
Geluid prima ondanks montage aan achterkant
Licht gewicht en ligt prima in de hand
Goedkope zeer goede tablet
Tot nu toe maar 1 echt minpunt kunnen ontdekken. Een 64 gb EX FAT geformatteerde sd kaart wordt niet herkend. Tablet herkent alleen FAT geformatteerde sd kaarten. Hierdoor is het niet mogelijk om films/bestanden 4gb mbv 'n sd kaart af te spelen.
Wel 'n grote misser!! Zou eenvoudig door Lenovo aangepast kunnen worden, maar de ingehuurde helpdesk heeft alleen 'n a4-tje met de specs en weet en doet verder ook niets.
Hebben volgens mij ook weinig tot geen contact met Lenovo.

Pluspunten

• Schitterend HD beeld
  • Accuduur grandioos
  • Geluid prima
  • Redelijk snel
  • Prijs

Minpunten

• sd-kaart niet EX FAT dus geen films > 4 gb
  • Weinig keus in oa hoesjes
  • Helpdesk stelt weinig voor