Acer Iconia One 7 B1-780 7,0 inch / wit / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Iconia One 7 B1-780 7,0 inch / wit / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Jannie 13-08-2020

Slechte keuze

Zocht een (nieuwe) tablet omdat op mijn Samsung lite 3 Ziggo Go niet meer werd ondersteund. De ACER is goedkoop maar dat is wel te merken. Het is een mooie lichte tablet met goed beeld. De accuduur is slecht, elke dag moet deze in de lader, ook wanneer je deze niet gebruikt. Het opstarten duurt enorm lang en lukt vaak moeilijk. Had niet verwacht dat mijn oude Samsung zoveel beter en sneller zou zijn...
Spijt dat ik deze gekocht heb

Pluspunten

• Licht
  • Mooie vormgeving
  • Beeldscherm

Minpunten

• Accuduur
  • Opstarten duurt 5 min
  • Moeilik uit slaapstand te halen

Jeep 06-02-2017

Prima tablet

Prima tablet. Heb deze tablet gekocht om te internetten en te gamen, voldoet hiervoor prima.
Prachtig, haarscherp beeld. Licht gewicht. Eenvoudig te bedienen. Wifi. Is perfect om op vakantie mee te nemen. Alleen de foto kwaliteit is niet denderend, hiervoor was de oudere Iconia 7 inch van Acer meer geschikt, echter goede foto's kun je ook met je smartphone of camera maken.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Licht gewicht
  • Wifi
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Foto kwaliteit