Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB - Reviews

16 GB opslag
Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,1 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 78 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl.

colin 20-11-2017

top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

ik ben zo blij met deze tablet mijn eerste tablet had maar 500mb ram en deze 2gb ram

super snel gewoon top. maar het is wel spijtig dat de achter kant van plastic is ik vind
het wel mooi maar dat is spijtig voor de rest TOP!!!!!!!!

Klaas 14-08-2017

Mooi beeldscherm!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

De speakers zijn idd iets minder geplaatst, maar daar heb ik geen last van. Het beeldscherm is mooi helder en de tablet zelf is erg snel.

Vulcan 24-02-2017

Snelle tablet met een goede prijs/kwaliteitverhouding maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

...het is echt een ontwerpfout om bij een 10 inch tablet de beide luidsprekers onderin de behuizing te zetten. Wanneer is goed geluid belangrijk? Juist ja, bij afspelen van film en bij spellen. En voor beide toepassingen gebruik je een tablet in landscape. Onbegrijpelijk!
Ik wist dit al voor aanschaf, maar vanwege de pluspunten van deze tablet (snelheid, lange accuduur, mooi beeldscherm) toch gekocht. Bij de volgende Tab de speakers graag weer aan weerszijden van het scherm!

Norbert 29-01-2017

Goede snelle tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Tablet is lekker snel. Sneller dan de Asus Zenpad die we ook hebben gekocht. Bij de Samsung reageert het scherm met aanraken veel beter. Alleen jammer van de speakers dat ze zijwaarts zitten waardoor het geluid zachter overkomt voorwaarts. Ook WiFi direct werkt niet naar een Microsoft displayadapter toe. Miracast dus. Voor de rest is alles top. Hopen op een update voor Miracast.

John 23-12-2016

Fijn dat de batterij niet zo snel leeg is.

Ik mis S-Voice.
Ik mis de Klok met Alarm dat op een tijdstip text-to-speech (zelf ingevoerde tekst) uitspreekt.
Ik mis de mogelijkheid om een getypte mail later, op een ingepland tijdstip te kunnen verzenden.
Bovenstaande drie punten gebruikte ik dagelijks.
Verder goed apparaat.

Een manco 28-11-2016

Werkt naar behoren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

In tegenstelling tot mijn vorige Samsung Tablet 10.1 Android 4.0.1 heeft deze tablet geen Compass en mist enkele sensors waarmee een app als Flightradar 24Pro niet geheel tot zijn recht komt. Je kunt
er geen vliegtuig met alle kenmerken mee spotten.