Microsoft Surface Pro 4 12,3 inch / zilver / 1000 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Surface Pro 4 12,3 inch / zilver / 1000 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

eggosj 27-04-2017

prima apparaat, beschamende accuduur

Het apparaat vervangt mijn Apple laptop en mijn PC en dat doet ie goed.
Ik vind Windows 10 (nog) niet zo fijn, maar dat heeft dan weer niets met dit apparaat te maken.
De accuduur is breschamend: Na een hele nacht opladen geeft hij aan 100% en een werktijd van 3 uur en 50 minuten. Als hij een hele dag zonder te laden niets staat te doen vermindert de accuduur toch.

Pluspunten

• handzaam
  • vervangt lap- en desktop

Minpunten

• accuduur
  • accuduur

Bart van der Kroon 20-02-2017

Mooie combinatie laptop/ tablet

Setup was super makkelijk en snel gedaan. Het toetsenbord wat apart besteld moet worden is absoluut een must, zowel voor gemak van typen als voor bescherming van het beeldscherm. omdat het een tablet is heeft het beeldscherm een reflecterend oppervlak wat een minpunt. Accuduur is lang, de functies van de pen zijn instelbaar en erg handig wanneer de pen daadwerkelijk als handtekening medium word gebruikt op officiële documenten. gezichtsherkenning bij opstarten is magisch en de opstarttijd is 2 seconden.

AN 18-12-2015

De eerste die een review gaf sprak van een grote teleurstelling.
Ik noem dit nog een nette uitspraak. Dit apparaat is gewoon bedrog, WEGGEGOOID GELD.

Beschamend hoe slecht het touchscreen is. Met pen of zonder het werkt beroerd, dwz. als het kreng sowieso al werkt.
Beschamend dat ik nu reeds voor drie keer voor schut stond bij het geven van presentatie van mijn met veel tijd voorbereid werk. Op mijn oude pc want op de Surface is dat een veilige aangelegenheid.

Het kreng, pardon de MICROSOFT SURFACE PRO 4 voor maar liefst .1600, - Euro gaat meestal gewoon niet aan.
Gelukkig zijn er Apple gebruikers die flitsend het wel kunnen, binnen 1 minuut wat mij in 30 minuten niet eens lukt.
Een netwerk vinden is net zo moeilijk als een de goude pot geld aan het einde van een regenboog.

De dure MICROSOFT Draadloze Video adapter, kun je gebruiken als gok machine. doet hij het wel of doet hij het niet. Meestal niet en zo ja slechts voor korte duur.
Kijk je alleen al naar de dure (zgn) gratis meegeleverde pen, dan slaat alles op tilt. Pen, video addapter etc. vallen uit.

Gelukkig voor mij en een zaal vol toeschouwers kon de Apple TV het fluitend. Wat kost dat nou vroeg, ach voor een luttele 500 Euro heb je er al en ze werken altijd.

Nee de MICROSOFT SURFACE PRO 4 wordt met veel marketing tamtam op de markt geramd, maar dat is dan ool als wat ze presteren voor het veel te veel ontfuselde geld. De pen kun je eenmaal uitgervallen niet meer koppelen en moet je dus ieder keer opnieuw starten. Zonder pen is het het touchescreen nauwelijks touchscreen te noemen. Met een beetje geluk gebeurt af en toe iets, maar meestal dingen die je net niet wilt.

Windows 10?Als Windows gebruiker ben ik wel wat gewend en daar wen je ook aan. Maar dit TROEP!!!!
Het in niet af. Elke fag bakken pdates, waarvoor het werkt toch zo al beroerd genoeg.

Al die moeite om Aplle de loef af te steken, falen ENORM

Overigens moet ik wel toegeven dat wij in ons gezin ook ervaring hebben met een ASUS tranformerbook 300 chi doet et voor zijn 600 Euro ook prima op alle fronten een verademing t.o.v. de ongelooflijke woekerprijs van MICROSOFT. Zelf het gamele Windows 10 lijkt beter te werken, als Asus zelfs alle rottiheid er uit haalt.

Kortom KOOP DIT KRENG NIET!!@!!
ict-er 22-01-2016

opmerkelijk. De eerste pre orders kwamen uit op 18/12, maar toen had u dit apparaat al enkele weken in bezit. Verder opmerkelijk dat u in een zakelijke omgeving een apple TV aantreft. In mijn 20 jaar als ict-er kom ik deze niet tegen. Met draadloos connecten bedoelt u wellicht miracast. Een intel standaard (geen microsoft) Wellicht een idee om een vga of hdmi kabel te gebruiken. Miracast werkt overigens van alle draadloze protocollen het makkelijkst. Al is chromecast voor film beter geschikt.

BvandeK 23-11-2015

Dit product is een grote teleurstelling. Het apparaat is mooi en de verpakking ook, maar verder is het (veel) weggegooid geld. Windows 10 is een soort van Beta, nog lang niet af en vol met onlogica en fouten. Surface loopt regelmatig vast, in het scherm zitten vlekken en hij is traag. Mijn telefoon is vele malen sneller. Het switchen van tablet naar laptopfunctie werkt slecht. Verder werkt het touchscreen slecht en zo kan ik nog wel even doorgaan.
ict-er 20-01-2016

Bij mij vlekkeloos. Ben vanaf begin betatester van windows 10 geweest. Enige slordige van MS is dat de windows hello functie na een update soms moeilijk doet, maar die heet dan ook beta.

Carst 02-01-2016

Hoe werkt de Surface nu na de vele updates?