Lenovo TAB 3 710F 7,0 inch / zwart, blauw / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo TAB 3 710F 7,0 inch / zwart, blauw / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Daisy 17-09-2017

vreselijke miskoop

Zeer slechte ervaringen mee laadt niet of heel langzaam op, zeer korte werktijd +/- 1 uur , wordt heet en oplaadgat is te ruim . Nu al 4 x teruggestuurd in garantieperiode en blijft problemen houden !! Elke keer 10 dagen weg en komt dan terug met zelfde of nieuwe problemen . Hiervoor een Asus tablet en nooit problemen mee gehad. Voor mij nooit meer een Lenovo !

Arie 30-12-2016

Goed reagerend scherm en ruim voldoende werkgeheugen

Dit is mijn derde goedkope tablet en hij steekt er met kop en schouders bovenuit.
Het scherm reageert vlot er kunnen behoorlijk veel apps op voordat hij trager word en met de batterij kan je makkelijk tot 8 tot 10 uur werken.
Kortom voor deze prijs zeker een aanrader.

Pluspunten

• vlot
  • Batterij

Minpunten

• opstarttijd

C. Arie 02-08-2017

Ik heb deze tablet nu meer dan een half jaar en hij werkt nog steeds goed. Alleen na een upgrade ging het fout. Ik kreeg na de update de tablet niet meer aan. Wat schets mijn verbazing toen ik hem aansloot op onze pc de tablet wel opstarte en nu werkt alles weer netjes.

Herman 13-12-2016

In een woord prachtig!!!

Wat een top tablet ,groot zat dankzij de geweldige beeldkwaliteit,lekker snel en ook nog mooi van vormgeving,wat wil je nog meer.Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Snel
  • Mooie vormgeving